wat is dat zwarte ding.. een wasknijper?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Cloud_SB het volgende:
Vrijdag even naar Puurr om te kijken voor jeans.
Ik eis dat ze de latjo lajban 666 serie hebben want anders kom ik waarschijnlijk voor niks.
[afbeelding]
Zaterdag begint de 2 halen 1 betalen actie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef martin85 het volgende:
weet iemand wanneer de huidige collectie bij de Rode Winkel in de uitverkoop gaat? 2 halen 1 betalen?
Nee dat is een cinchback, soort van ingebouwde riem.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:19 schreef martin85 het volgende:
[..]
wat is dat zwarte ding.. een wasknijper?![]()
kan je ook nagaan welke broeken? modellen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zaterdag begint de 2 halen 1 betalen actie.
Voor de sier lijkt me, toch? Als het voor het eggie is dan ziet het er niet uit als je dat ding gaat aantrekken, dan verfrommelt je broek volgens mij gigantisch bij je reet. Weinig flatteus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:42 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Nee dat is een cinchback, soort van ingebouwde riem.
Alleen weet ik niet of die van cheap monday voor de sier is of real, als hij real is dan heb je geen riem meer nodig dat trek je gewoon aan de cinchback en gaat je broek strakker zitten.
Is iets van way back, toen jeans nog echt voor arbeiders waren.
Dat weet ik nog niet eigenlijk. Zal maandag wel even kijken anders. Energie verkopen ze niet bij de Rode Winkel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:59 schreef martin85 het volgende:
[..]
kan je ook nagaan welke broeken? modellen?
verkopen ze ook Energie broeken bij de Rode Winkel?
dank je Stansfield.. het gaat me met name om Diesel en Replay(de typen/modellen)..quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet eigenlijk. Zal maandag wel even kijken anders. Energie verkopen ze niet bij de Rode Winkel.
Volgens mij zit de nudie average joe slightly used wel in die aktie. Zal maandag ff kijken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef Emmol het volgende:
als je meteen even zou willen kijken of er ook nudies in de aktie zitten?
geen idee eigenlijk moet je anders ff vragen in het nudie topic.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:06 schreef Emmol het volgende:
Hoe valt die? zeker gewoon een rechte pijp, of toelopend? Als ie slimfit is heb ik wel intresse denk ik
Heb er ooit nog een Energie shirt gekocht, zijn ze meegestopt dus?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet eigenlijk. Zal maandag wel even kijken anders. Energie verkopen ze niet bij de Rode Winkel.
wel tshirts maar geen Energie jeans geloof ik..quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb er ooit nog een Energie shirt gekocht, zijn ze meegestopt dus?
dat verklaart hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef martin85 het volgende:
[..]
wel tshirts maar geen Energie jeans geloof ik..
hmmz, jammer dat ik pas volgende week vrijdag naar Utrecht moet.... had graag wat broekjes gehaald, maar die zijn dan vast al weg!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zaterdag begint de 2 halen 1 betalen actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |