Wat een grappige idee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:30 schreef xstatic1975 het volgende:
overschot aan water in enorme watertanks opslaan in arme landen en anders de ruimte in jetsen
Omdat de schaal waarop dit moet gebeuren technisch en praktisch niet haalbaar Zon 28% van het aardoppervlak is land, de rest is water.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:10 schreef cohen het volgende:
[..]
ok, leg jij me uit waarom dit idee niet kan slagen
ik denk dat dat nou juist het probleem is, denk je niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat houden we dan in de winter en noemen we Lowlands on ice.
dan blaas je toch enorme kraters met atoombommenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef rasor1 het volgende:
dit plan lijkt me vrij zinloos
heb je enig idee hoeveel je zou moeten graven om de zeespiegel een centimeter te laten zakken?
dat ik serieus reageer op dit idee
Je kan toch in principe in de Russische toendra een kilometers hoge berg maken van afgegraven zeebodem? En dat over een gebied van miljoenen voerkante kilometers, dan kom je een heel eind!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef rasor1 het volgende:
dit plan lijkt me vrij zinloos
heb je enig idee hoeveel je zou moeten graven om de zeespiegel een centimeter te laten zakken?
dat ik serieus reageer op dit idee
Klein detail.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef cohen het volgende:
[..]
Je kan toch in principe in de Russische toendra een kilometers hoge berg maken van afgegraven zeebodem? En dat over een gebied van miljoenen voerkante kilometers, dan kom je een heel eind!
uiteraardquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef cohen het volgende:
[..]
Je kan toch in principe in de Russische toendra een kilometers hoge berg maken van afgegraven zeebodem? En dat over een gebied van miljoenen voerkante kilometers, dan kom je een heel eind!
En dan kunnen we inderdaad met die lijken de dijken ophogen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Originele_Naam het volgende:
onzin is elders
OT: misschien kunnen we ook de helft van de mensen vermoorden, zodat er niet zoveel cfk's in de lukct komt
En niet zeuren als er eeuwen later een buitenaarde ruimtesonde komt die dreigt te aarde te vernietigen als het niet kan spreken met enkele walvissen, die er dan niet meer zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef moelan0e het volgende:
We moeten alle walvissen uit de zee halen! Weet je wel hoe groot die bakvissen zijn!
De lengte van het mannetje is 25m en van het vrouwtje 16m. Ze kunnen wel 90 t/m 144 ton worden.
Dus alle walvissen de zee uit en de global warming is een lachertje!
[afbeelding]
dat idee van die atoombommen klinkt een stuk waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef cohen het volgende:
[..]
dat is niet verkeerd harmen! die optie had ik ff over het hoofd gezien!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef Harmen1984 het volgende:
Het gouden idee:
We bouwen een waterpomp met een pijp die reikt van de aarde tot buiten de atmosfeer, en we blazen gewoon al het water de ruimte in!
Ik zal het even met Paint toelichten:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |