abonnement Unibet Coolblue
pi_44347687
Dat mensen hier nog niet mee op de proppen zijn gekomen. Mensen zijn bang dat als de ijskappen smelten, dat de wereld overstroomt. Maar wat nou als we de zeeën nog dieper maken dan ze nu zijn. Dan kan daar heel wat extra water bij.

Dus ik zeg, graaf de zeeën wat dieper en het zand/aarde wat je opgraaft, dat leg je ergens op de toendra in Rusland, of ergens waar ze nog braakliggend terrein hebben. In de woestijnen over de hele wereld ofzo.

Dit plan lijkt me best kansrijk!
wie zaait zal oogsten.....
pi_44347813
Goed idee!
Begin vast met scheppen zou ik zeggen
pi_44347833
Als daar nu al uitgebreid plannen voor gemaakt worden, dan kan dat over 40 jaar wel verwezenlijkt zijn. Dus pijpleidingen aanleggen om het afgegevraven zand in te vervoeren. En machines ontwikkelen die op grote schaal de zeebodem afgraven.
wie zaait zal oogsten.....
pi_44347851
Ja, ik weet niet. Maar ik heb het idee dat de ijskappen IETS sneller zullen smelten dan dat wij kunnen graven op een gegeven moment...
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:38:45 #5
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_44347880
Strak plan.
Maar we zouden ook heel veel ijs kunnen gaan eten
pi_44347892
Noh man. Laten we gewoon een hele rits koelkasten op de noordpool zetten.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44347908
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:38 schreef Nick-Name- het volgende:
Strak plan.
Maar we zouden ook heel veel ijs kunnen gaan eten
whehe
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:41:22 #8
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44347909
hoe wil je gaan scheppen op sommige dieptes
Sinterhenk!
pi_44347910
Als we daarbij ook heel Afrika voorzien van riolering en vers water dan wordt er door de wereld ook meer water geconsumeerd
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44347931
We laten gewoon Flevoland weer onderwater lopen. Daar woont toch geen hond, en het zou de stijging van de zeespiegel mooi weer compenseren.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44347944
Waarom, als ik al dat gejank moet geloven heb ik over twintig jaar een huis aan zee!
Niets mis mee verdomme
I am the Alpha and the Omega
pi_44347953
Ik heb een veel beter plan. We pompen de zeeen gewoon leeg!
pi_44347961
Ik vind het sowieso maar een hoop gedoe op niks. Ik woon nu in een flat, en straks woon ik dus op de begane grond. Wat maakt het uit?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44347972
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:41 schreef FJD het volgende:
Als we daarbij ook heel Afrika voorzien van riolering en vers water dan wordt er door de wereld ook meer water geconsumeerd
En net zo hard weer uitgepist
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_44348286
Ik weet niet wat ik erger vind.
dit idee of het feit dat er mensen serieus op ingaan
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_44348296
op aarde hebben we teveel water
we zoeken ons dood naar water op mars

oplossing: water naar mars verplaatsen
pi_44348400
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:03 schreef paradoXical het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind.
dit idee of het feit dat er mensen serieus op ingaan
ok, leg jij me uit waarom dit idee niet kan slagen
wie zaait zal oogsten.....
pi_44348412
Nee, je moet gewoon zoveel mogelijk water verdampen. Prik je eerst een vulkaan lek en dan krijg je 1 grote waterkoker en dan verdampt het en dan ben je er vanaf

pi_44348428
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef Seneca het volgende:
We laten gewoon Flevoland weer onderwater lopen. Daar woont toch geen hond, en het zou de stijging van de zeespiegel mooi weer compenseren.
Lowlands
pi_44348439
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:11 schreef baNEEL het volgende:

[..]

Lowlands
Dat houden we dan in de winter en noemen we Lowlands on ice.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44348446
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:44 schreef thabit het volgende:
Ik heb een veel beter plan. We pompen de zeeen gewoon leeg!
Met dat idee heb ik al lang rond gelopen, voer het overschot aan zeewater af naar de maan, daar is te weinig...
pi_44348451
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:36 schreef Seneca het volgende:
Ja, ik weet niet. Maar ik heb het idee dat de ijskappen IETS sneller zullen smelten dan dat wij kunnen graven op een gegeven moment...
Dat dus
pi_44348472
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:11 schreef menesis het volgende:
Nee, je moet gewoon zoveel mogelijk water verdampen. Prik je eerst een vulkaan lek en dan krijg je 1 grote waterkoker en dan verdampt het en dan ben je er vanaf

Nee lul, dan condenseert het toch weer. We moeten gewoon een straaljager met z'n neus in de grond zetten en dan aanzetten. Dan duwen we de aarde gewoon weg van de zon!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44348477
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:11 schreef menesis het volgende:
Nee, je moet gewoon zoveel mogelijk water verdampen. Prik je eerst een vulkaan lek en dan krijg je 1 grote waterkoker en dan verdampt het en dan ben je er vanaf

en dan regent het en valt het weer neer
pi_44348487
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:13 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee lul, dan condenseert het toch weer. We moeten gewoon een straaljager met z'n neus in de grond zetten en dan aanzetten. Dan duwen we de aarde gewoon weg van de zon!
!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')