Zelfs als noob kan je een cpu fan er niet verkeerd op zetten.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:36 schreef FJD het volgende:
Naja als TS eerst z'n PC zelf heeft gebouwd dan kun je die fout best maken maar goed als TS dat heeft gedaan wastie best een knutselaar en ook best in staat om dit probleem zelf op te lossen
Airflow die zorgt voor het niet willen booten van een PC? Dat de PC er na een tijdje mee stopt dat kan ik me indenken maar niet meer willen booten, dan moet die PC in een tiende van sec zo warm worden dat ie niet meer bootquote:Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef SimtekF1 het volgende:
Dan was het idd de airflow die voor problemen zorgde en dat kan heel goed waar zijn.
Misschien is de boel veel te warm geworden op de avond daar voor?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Airflow die zorgt voor het niet willen booten van een PC? Dat de PC er na een tijdje mee stopt dat kan ik me indenken maar niet meer willen booten, dan moet die PC in een tiende van sec zo warm worden dat ie niet meer bootdat lukt je zelfs niet zonder cooler.
Dan zou dezelfde config na afkoeling niet meer mogen werken tochquote:Op woensdag 13 december 2006 13:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Misschien is de boel veel te warm geworden op de avond daar voor?
dan heb je nog garantiequote:Op dinsdag 12 december 2006 09:01 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt halen ze een maand![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |