Goed onderbouwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het is typisch nerds om te vertellen dat sweex zuigt.
Onderbouwen, moet dat? Ik zou de eerste zijn in dit topic.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:10 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Goed onderbouwd![]()
Heb je aandelen sweex ofzo ?
Dat kan niet want sweex is kut.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef Megumi het volgende:
Waarom altijd zo veel kritiek op sweex. Mijn router van hun draait al jaren 24*7 goed.
Blijkbaar wat routers aangaat niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat kan niet want sweex is kut.
Groetjes,
GateWayX
Die discussie hebben we nu wel weer gehad...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef FJD het volgende:
Sweex is een Bmerk of misschien zelfs Cmerk. Ze werken dus wel maar de performance zal onstabieler zijn. Heb je een highend PC dan wil je zo'n ding niet in je PC. Heb je een normale PC en gebruik je die voor Word e.d. dan gewoon zo'n ding kopen maar vooral niet miepen als ze eerder stuk gaan. Het blijft B-kwaliteit.
Gisterenavond nog cod gespeeld en gemsned, daarna afgesloten, meer niet en er gebeurt dus gewoon niets, helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef snake903 het volgende:
Wat heb je gedaan, beetje extra info
Je mobo ofzo. Wat gebeurt er? gaan je fans draaien ed... Hoor je iets...
Waarom doe iek mij nog moeite?
Welke van de zovelen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef Sorella het volgende:
oi vergeten en comp. is naar de computer boer toe, dat lampje wat altijd aangaat als je je comp opstart
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |