daar gaat het over. Lees ff terug andersquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Nostalgist het volgende:
Bart gaat volledig in de arro mode. Over drie weken ga je eruit.
Joh. Hij zei het op het moment dat ik het typte hoor....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
daar gaat het over. Lees ff terug anders
ja maar die grap is gisternacht en dus vanmiddag toen de privé er was al gemaakt...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh. Hij zei het op het moment dat ik het typte hoor....![]()
Hij is de onzekerheid zelve.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Kinga het volgende:
Heej, das een nieuwe, komt op mij over als zo'n onzeker jongetje...
haaaaj mensen, lang niet gezien![]()
Het is Huub hij was al ooit in de K!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:13 schreef Kinga het volgende:
Heej, das een nieuwe, komt op mij over als zo'n onzeker jongetje...
haaaaj mensen, lang niet gezien![]()
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Day het volgende:
Lage actie dat Bart en .NL alles maar gooien op het 'spel'.
Hun gedrag is gewoon zwaar onbeschoft, punt!
Het is echt niet normaal meer! Echte hiëna's.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Day het volgende:
Lage actie dat Bart en .NL alles maar gooien op het 'spel'.
Hun gedrag is gewoon zwaar onbeschoft, punt!
OMG, echt? 25.... zow.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal meer! Echte hiëna's.
Huub is 25 jr. jaja.
Die jongen heeft talent om zich zeer on-populair te maken......quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Hop Huub weer afgezeken omdat hij klaagt dat hij afgezeken wordt!
Erg dit!![]()
Nena IS ook echt onbeschoft, altijd. Huub heeft wel een heel slecht moment uitgekozen om zijn frustraties te uiten. Voor iemand die gister zelf even refereerde naar groepspsychologie an aangaf daarover nagedacht te hebben, valt me dat tegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Nena is ook aardig onbeschoft.
hopelijk!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef RTM1988 het volgende:
is lesley al weer weg?
Hopelijk niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef RTM1988 het volgende:
is lesley al weer weg?
Ik hoop dit echt. Ik hoop echt dat eerst Nathanael aan de beurt komt. Wordt het weer iets rustiger, hoef ik ook niet iedere dag meer te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Day het volgende:
Sylvia en Ilona zijn niet van plan om klakkeloos meegaan met het wegstemmen van Huub. Het gedrag van de anderen zal dit alleen maar versterken.
Hebben ze dat vandaag gezegd?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:24 schreef Day het volgende:
Sylvia en Ilona zijn niet van plan om klakkeloos meegaan met het wegstemmen van Huub. Het gedrag van de anderen zal dit alleen maar versterken.
Bart en Nena mogen ook mee hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Treurig hoe ze omgaan met een 24 jarige jongen. Vooral de dertigers Nathanael en Natasia.
Beide mogen bij Balkie een cursus normen en waarden gaan volgen. Hoewel, doe alleen maar Nathanael. Voor natasia redt alleen nog eenzame opsluiting voor ene jaartje of 60.
Ze kijken toch permanent mee.....Lijkt me trouwens sterk dat hijzelf een ica server thuis permanent heeft draaien....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit die site van NL nog eens te bekijken. Zou hij toch iets voorbereid hebben om vanuit DGK access te krijgen tot zijn thuiscomputer ? http://upcult.com/dl/index.htm
Hover vooral ff over ICA client...
Yep, ze willen het beide 2 weken een kans geven.quote:
gisterennacht draaide hij muziek van zijn eigen site: je moet dan index vervangen door dgk en dan zie je ook zijn salaris en vaste kosten zoals hypotheek en verzekeringen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:25 schreef Kaleddis het volgende:
Ik zit die site van NL nog eens te bekijken. Zou hij toch iets voorbereid hebben om vanuit DGK access te krijgen tot zijn thuiscomputer ? http://upcult.com/dl/index.htm
Hover vooral ff over ICA client...
Geef toe, niet heel erg logisch, maar het zou best kunnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze kijken toch permanent mee.....Lijkt me trouwens sterk dat hijzelf een ica server thuis permanent heeft draaien....
gossiequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ook, maar dan van het tegenovergestelde
Ik heb vooral afgelopen nacht Nathanel gehoord (Bart was er ook bij, maar was vele malen minder grof). Wat een arrogantie. Zo heb ik het nog niet vaak meegemaakt. Hij doet zó enorm uit de hoogte, daar word je echt kotsmisselijk van.quote:
Ja, heb ik gezien. Zo kwam ik ook op de rest van de rest. Bekijk overigens ook eens de WHOIS van het domeinquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:33 schreef farceman het volgende:
[..]
gisterennacht draaide hij muziek van zijn eigen site: je moet dan index vervangen door dgk en dan zie je ook zijn salaris en vaste kosten zoals hypotheek en verzekeringen.
Staat die op zijn site ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in de 06 van NL![]()
Bedoel je nu Bart en Lesleyquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Scanman heeft altijd de meest grote kansloser als favoriet
Nena is gewoon pissed omdat hij bij binnenkomst Eveline zat af te kraken toen zij nog maar net was vertrokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |