jouw streams lopen een beetje achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef petraa het volgende:
nat: tegen NL zuipluip
welke streams kijk jij dan ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jouw streams lopen een beetje achter
Vreemd, hier doen ze het altijdquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
die doen het nog steeds niet bij me
Als ik vrijgezel was zou ik het serieus overwegenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
nou ik zou zeggen meld je aan als kandidaat
![]()
zou ze daar zichzelf mee bedoelen ??quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef D.Rose het volgende:
Natas over NL tegen de instructeur: we hebben een huisspook
Hij dus:quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:51 schreef D.Rose het volgende:
vlieginstructeur is zijn bijbaan, zijn beroep is politieagent
over NL zei ik tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
zou ze daar zichzelf mee bedoelen ??
Welbespraakterquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:22 schreef avonne het volgende:
Nel zit nu emmers slijm over Brian uit te gooien
"jij bent vele malen welbespraakter.."
Jawel hoor. Alleen Brian is gewoon niet welbespraaktquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef avonne het volgende:
[..]
is dat niet goed?
on topic
Nel schijt 7 kleuren.
Nu weer popi doen bij Bart
O, okequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen Brian is gewoon niet welbespraakt. Daarom.
Brian heeft hem net subtiel eraan herinnnert dat hij er nog maar 2 weken isquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Superstorend dat Nathanael daar nu al rondwandelt alsof hij er net zo lang is als de rest en net zo veel voorstelt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef avonne het volgende:
is wel een errug groot vliegtuig voor een beginner, of niet![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is de verhouding van de streams weer mis.
edit: ik twijfel nu weer.
"Net zo veel voorstelt?" Ik snap dat NL's arrogantie irritaties kan opwekken, maar jij suggereert dat hij néderig zou moeten doen omdat hij minder lang met z'n fokking reet in een fokking villa zit, en dat is m.i. ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Superstorend dat Nathanael daar nu al rondwandelt alsof hij er net zo lang is als de rest en net zo veel voorstelt
Nee, een beetje een studentikoze ontgroenings-mentaliteit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:01 schreef avonne het volgende:
Bartenel blijven verschrikkelijk onbeschoft tegen Huub.
Mag dat wel van de redactie?
Niet erg chic, in ieder geval.
Ik vond Nels opmerkingen zoals "Ik ben hier de baas" toch een beetje overdreven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
"Net zo veel voorstelt?" Ik snap dat NL's arrogantie irritaties kan opwekken, maar jij suggereert dat hij néderig zou moeten doen omdat hij minder lang met z'n fokking reet in een fokking villa zit, en dat is m.i. ook weer overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |