Om eerlijk te zijn ben ik er zelf ook een beetje van geschrokken.quote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef pyl het volgende:
Wat een opmerkelijke TT, Tokay.
Doe dat, jongen.quote:
Da's goed m'n kind, maar je mag niet meer lezen hoor, denk erom!quote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef Gellius het volgende:
Dank, moesje.
Mag het licht in de gang nog even aan blijven?
Onaneren, daarentegen, is geen enkel probleem ?quote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef Tokay het volgende:
Da's goed m'n kind, maar je mag niet meer lezen hoor, denk erom!
Googlen is nimmer toegestaan TH, dat weet je toch!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
Onaneren, daarentegen, is geen enkel probleem ? [afbeelding]
Ik had 't niet over Googlen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef Tokay het volgende:
Googlen is nimmer toegestaan TH, dat weet je toch!
Oh ja, weet jij hoe hij er zonder al die schmink uitziet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef pyl het volgende:
Dat valt nog niet mee, seriemoorden met zo'n uiterlijk. Dat valt toch op, zou je zeggen.
quote:
quote:John Wayne Gacy, Jr. (Chicago, 17 maart 1942 - Joliet, 10 mei 1994) was een Amerikaanse seriemoordenaar. Hij werd veroordeeld en later geexecuteerd voor de verkrachting van en moord op 33 jongens en mannen, van wie hij er tussen 1972 en 1978 29 in zijn kruipruimte had begraven. Gacy was berucht onder de namen Killer Clown of Pogo de Clown omdat hij zich verkleedde als clown en zo kinderen vermaakte op feestjes.
Good!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:23 schreef pyl het volgende:
Ja, da's Mel Brooks. Denk ik.
Goedemorgen...quote:
Nope...quote:
The Trammps?
Neen.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:29 schreef Oblivion het volgende:
Neen.
Nope...quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee?
Tavares? "Heaven, must be missing an angel .... "
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:41 schreef pyl het volgende:
The Spinners?
Jij wilt cru wakker worden?quote:
Misschien kun je voor ons een hitje zingen, Obli?
quote:* Otis Williams (1960 – present)
* Elbridge "Al" Bryant (1960 – 1963)
* Melvin Franklin (1960 – 1994)
* Eddie Kendricks (1960 – 1971, 1982 reunion)
* Paul Williams (1960 – 1971)
* David Ruffin (1964 – 1968, 1982 reunion)
* Dennis Edwards (1968 –1977, 1980 – 1984, 1987 - 1989)
* Ricky Owens (1971)
* Richard Street (1971 – 1993)
* Damon Harris (1971 – 1975)
* Glenn Leonard (1975 – 1982)
* Louis Price (1977 – 1980)
* Ron Tyson (1983 – present)
* Ali-Ollie Woodson (1984 – 1987, 1989 -1998)
* Theo Peoples (1992 – 1998)
* Ray Davis (1994 - 1995)
* Harry McGilberry (1995 - 2003)
* Barrington "Bo" Henderson (1998 - 2003)
* Terry Weeks (1998 - present)
* G.C. Cameron (2003 – present)
* Joe Herndon (2003 – present)
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:46 schreef pyl het volgende:
Ah, The Temptations.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:44 schreef Tokay het volgende:
The Stylistics?
Ho maar!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef Tokay het volgende:
The Manhattans? Kiss and say goodbye.
Men, ik heb 'm al weggehaald, geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:50 schreef pyl het volgende:
--- dames gaan voor ---
In het bijzonder voor Tokay deel ik bij voorbaat mede dat de enkels en de linkerknie scheurtjes, wellicht breuken vertonen.
Ja! Of Herakles, wat je maar wil. Dronken en wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:12 schreef Oblivion het volgende:
Hercules?
quote:
Jij kent 'm ook!quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:45 schreef pyl het volgende:
De enige die zo een rijtje hele rijke nep cowboys kan opnoemen, is Tokay. Maar die is foetsie.
Whehehe ... dat denk je maar.quote:
Geen idee. Je hoort weleens van Tommy Hilfigger - en dat lijkt me een prima naam voor een nep cowboy. Is hij het?quote:Hij maakt mooie dure kleding, inrichting van huizen...
Hell, ik heb zijn behang...![]()
Ik denk het niet, dit wordt met 100% een oh jaatje...quote:
Nee, maar hoort wel in het rijtje thuis...quote:
Geen idee. Je hoort weleens van Tommy Hilfigger - en dat lijkt me een prima naam voor een nep cowboy. Is hij het?
Het zal je niet helpen, vrees ik...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:55 schreef pyl het volgende:
Als je nou eens een plaatje van je behangetje liet zien, misschien dat zijn naam me dan te binnen schiet ...![]()
Nee joh, go with the flow... : +quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat je behang ook van een 'merk' kon krijgen. De wereld wordt steeds griezeliger.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh, go with the flow... : +
Blauw is spachtelputz...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef pyl het volgende:
Gaat het nu om het blauwe behang, of om het gestreepte stukje in het midden, Oblivion? Ik kan wel zo wat namen gaan noemen, maar ik wil eerst toch wat meer zekerheid.
Ik wel, doe je mee?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal een haartje betoeterd!
Je hebt anders hele mooie design behangetjes hoor. Vooral Japanners maken al eeuwen prachtig (handgemaakte) behang. Je hebt ook een bekend designblad wat Wallpaper heet, niet dat daar alleen maar behang in staat overigens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:56 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat je behang ook van een 'merk' kon krijgen. De wereld wordt steeds griezeliger.
Branchevervaging. Ook dat nog. Waar moet het heene?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:09 schreef Z het volgende:
[..]
Je hebt ook een bekend designblad wat Wallpaper heet, niet dat daar alleen maar behang in staat overigens.
Spachtelputz? Altijd gedacht dat dat spul spartelpoets heette ...quote:
Was *kuch* best aan de prijs...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Spachtelputz? Altijd gedacht dat dat spul spartelpoets heette ...
Afijn, dus het gaat om dat stukkie van 0,5 bij 1,0 meter? Duur behangetje, zeker?
Godsamme pyl!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef Z het volgende:
Ralph Lauren?
GOOD!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef Tokay het volgende:
Ralph Lauren?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:27 schreef Oblivion het volgende:
Liet je me gewoon achter met deze wereldvreemde wezens...![]()
Ik heb niet gezegd dat ik jullie niet aardig vond...quote:
Ik was even weg op mijn fietsje. (En het regende niet!quote:
Eng hè?!quote:Liet je me gewoon achter met deze wereldvreemde wezens...![]()
Wat jammer...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik was even weg op mijn fietsje. (En het regende niet!)
Jah, enger dan behang van Ralphy....quote:
Eng hè?!![]()
Lang niet nee...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef pyl het volgende:
Dat zijn Pinochet en Allende.
Niet slecht voor een wereldvreemde, hè Obli?
En de CD van Georghe Zamfir is gewonnen door......... (tromgeroffel)......... pyl, dames en heren!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef pyl het volgende:
Dat zijn Pinochet en Allende.
Kijk dat is mooie info!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:51 schreef pyl het volgende:
Het is helemaal geen opgave, Oblivion. Ik laat gewoon even de beroemdste foto van Allende zien, in de deur van het regeringspaleis in Santiago de Chile, met het pistool in zijn hand en de angst in zijn ogen, opkijkend naar de militairen van Pinochet die zich op het dak van een tegenoverliggend gebouw hebben verschanst. Enkele minuten later is hij dood, deze gekozen president.
Meneer centi?quote:
Het is 'n beetje een fopplaatje hoor. De hh Centi en Goras zijn het alvast nièt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef pyl het volgende:
Niemand durft het spits af te bijten? Dan doe ik dat maar met een gokje op ... eh ... laten we beginnen met Pythagoras?
Ja, en kan je behang van 'm kopen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:02 schreef pyl het volgende:
Een fopplaatje? Dus Archimedes en Euclides kunnen we achterwege laten?
Het is een modemeneer, zeker?
Jongens, we leven in de tijd van het breedband internet. Zet toch alles op één paginaquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:02 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Zet 'm even op deze pagina...![]()
Hoebedoellu?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef pyl het volgende:
Was er plagiaat in het spel?
*proest...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:12 schreef Tokay het volgende:
Het gaat natuurlijk om die decoratieve lap stof.
Het is de god van de grand foulards, Jan des Bouvrie.
... ahem ... kuch ... nou ja, het zit zo: een wetenschapper die iets maakt en dat niet helemaal eerlijk doet - dat handelt dan vaak om plagiaat. Dacht ik zomaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:18 schreef Gellius het volgende:
Hoebedoellu?
Nee.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:18 schreef Gellius het volgende:
Jongens, we leven in de tijd van het breedband internet. Zet toch alles op één pagina.
Meneer Fahrenheit en die wilde meneer Celsius een hak zetten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:12 schreef Gellius het volgende:
Nee, mijnheer was wel degelijk natuurwetenschapper. Zijn 'behangetje' is echter niet helemaal eerlijk, om zo te zeggen.
Hoe krijg je toestanden in het weer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:25 schreef Tokay het volgende:
Toestanden weer!
Och een zippie, ben officieel gestopt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm. Nog een coladrinker in de gelederen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:28 schreef Oblivion het volgende:
Is hij te gespierd?
We zien dus dat de kunstenaar in zijn werkje kritiek heeft willen leveren op de te raden m'neer.quote:Ault argues that's "
" depicts in visual form "
's grasp
of the extent to which's vision had the power to provide substitute
satisfaction for the powerful contrary drives of the imagination." He
notes the tension between triangular/rectilinear and curved forms,
symmetrical and asymmetrical forms, and definite and indefinite
forms (particularly the contrast between the sharply delineated human
figure and the incredibly complex, chaotic background) in the
drawing. Ault observes that "the incredibly powerful and muscular body
of the human form in thedrawing is rolling itself into the very
shape which that figure is measuring with dividers" and concludes that
in so doing, the powerful body of the man "has been lured into a
mathematical parody of itself."
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:35 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. Het driehoekje toont aan dat m'neer zich onder andere met wiskunde bezighield.
Ah, zit je daar nu nog mee?quote:
Zijn we al op "een nieuwe pagina"?
Ach, ermee zitten: dat is misschien wat sterk uitgedrukt. Ik erger me er natuurlijk groen en geel aan, dat wel.quote:
Is ook erg belangrijk om je er groen en geel aan het ergeren...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, ermee zitten: dat is misschien wat sterk uitgedrukt. Ik erger me er natuurlijk groen en geel aan, dat wel.
Ha!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:59 schreef Z het volgende:
Newton!
tevens uitvinder van het katteluikje
quote:Blake's "Newton" is a demonstration of his opposition to the "single-vision" of scientific materialism: The great philosopher-scientist is isolated in the depths of the ocean, his eyes (only one of which is visible) fixed on the compasses with which he draws on a scroll. He seems almost at one with the rocks upon which he sits (1795).
En dat zie jij als een nadeel? Ik vind het wel lekker, zo op de grond. Lekker spankeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Newton? Die heeft toch de zwaartekracht uitgevonden? Zonder hem zouden we nu nog steeds kunnen zweven
Ho ho, hier blijven jij!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:10 schreef Gellius het volgende:
Goed moment om even te gaan lunchen.
Vanwaar het droeve gezicht als PI?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:10 schreef pyl het volgende:
Een Brit: ja, een componist: neen.
Meneer fabriceerde in zijn dolgedraaide fantasie fopplaatjes, waar ik 200 jaar na dato nog pleeg in te trappen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanwaar het droeve gezicht als PI?
Yep, William Blake, de kunstenaar die in zijn werkje kritiek heeft willen leveren op een te raden m'neer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:18 schreef Z het volgende:
Blake dus?
Zoiets reken ik niet goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef pyl het volgende:
Die van Scrut is Sam Gould, of zoiets.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Zoiets reken ik niet goed.
That's right dudequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:33 schreef pyl het volgende:
O wacht even, Sam Elliot.
Ook uit de Big Lebowski.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef Tokay het volgende:
Is meneer links Donald Sutherland?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef Berkery het volgende:
..en Elliot Gould
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:47 schreef Z het volgende:
Wat een goede foto.
Uit M*A*S*H*quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:48 schreef Tokay het volgende:
't Is een beetje een dorre green!![]()
Meneer rechts (her)ken ik niet.
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:49 schreef pyl het volgende:
Uit M*A*S*H*
Niet in het minst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef pyl het volgende:
Is het een middelmatige Amerikaanse acteur?
Jazeker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Berkery het volgende:
Mmmmm... ik ken die foto. Muzikant?
Hmmmm, de laatste van die vier namen, maar dan bijna.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:07 schreef Gellius het volgende:
Sam Sutherland? David Gould?
Dit is de naam die ik zocht!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Andrew Gold?
quote:Andrew Gold
From Wikipedia, the free encyclopedia
Andrew Gold (born August 2, 1951, in Burbank, California) is an American singer, musician and songwriter, best known for his 1977 Top 10 single "Lonely Boy," a song thought to be about himself, and the 1978 single "Thank You For Being A Friend."
Andrew's parents were singer Marni Nixon (who provided the singing voice for numerous well-known actresses) and Academy Award-winning composer Ernest Gold. Andrew began writing songs at the age of 13, and by the early 1970s he was working as a musician, songwriter and producer for many well-known stars, notably Linda Ronstadt and Art Garfunkel. He played a big role as multi-instrumentalist and arranger for Ronstadt's seminal breakthrough album, 1974's Heart Like a Wheel. Among other accomplishments, he played the guitar solo and the majority of other instruments on the album's first track, "You're No Good," Ronstadt's only No. 1 single on the Billboard Hot 100.
In 1975 Gold began recording as a solo artist, releasing four studio albums. Although "Lonely Boy" was the bigger radio hit, "Thank You For Being A Friend" gained new popularity as the theme song for the 1980s NBC situation comedy The Golden Girls.
Later, Gold played on and co-produced Ten Out of 10 by 10cc, which led to his founding the 1980s pop group Wax with Graham Gouldman, and the 1990s band Bryndle. He played keyboards on "Johnny Can't Read" from Don Henley's solo debut album I Can't Stand Still. He has also produced and written songs for numerous movie and television soundtracks, and sang the theme song for the 1990s Paul Reiser sitcom Mad About You. He also produced seven albums for Eikichi Yazawa, a famous Japanese rock/pop singer.
Gold? Die heette toch Godley? Of Gouldman.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:14 schreef Tokay het volgende:
Meneer Gold, van 10cc.
Ja, en hij speelt de Goldberg-Variationen.quote:
Euhm? Nou weet ik het zelf ook niet meer hoor!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
Gold? Die heette toch Godley? Of Gouldman.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Gold? Die heette toch Godley? Of Gouldman.![]()
En ik wou net vragen of het een zangeres is ...quote:
Jammer dat je zijn behang niet kunt zien!quote:
Nou, ik heb nieuws voor je...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Jammer dat je zijn behang niet kunt zien!
Ja. Da's wel snel, Gellius, erg snel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Gellius het volgende:
Ach, daar hebben we Helmut Newton.
Dat mag je zeker zo stellen, ja. Diep ademhalen en slikken ….quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:51 schreef Gellius het volgende:
Die schoenfoto is fenomenaal hè?
Phoe, wat blijven dingen bij "jullie" lang hangen zeg...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat mag je zeker zo stellen, ja. Diep ademhalen en slikken ….
Is dat weer een duur behangontwerpertje, Oblivion, op een avondje uit?
Dit niet meer overigens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:04 schreef Gellius het volgende:
Hoezo lang, het staat nog op deze pagina!
Woohoo!quote:
And he had done it again!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:19 schreef pyl het volgende:
Is die next plate niet Andrew Lloyd Webber?
Yes, sir!quote:
Aan de muur? Da's toch zonde van je behang?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:26 schreef Oblivion het volgende:
Heb een hele mooie foto van opi en Vera.
dan neem je weer nieuw behangquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Aan de muur? Da's toch zonde van je behang?
Nope, een staande.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Aan de muur? Da's toch zonde van je behang?
Nee, maar ik zou 'm wel graag een keertje zien.quote:
Wat bedoel je nou, pyl?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou 'm wel graag een keertje zien.![]()
Okay, ik zal morgen foto maken, is dat goed?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef pyl het volgende:
Als jij, naar eigen zeggen, een hele mooie foto hebt van je opa met Vera Lynn, dan wil ik die weleens zien, Oblivion. Alsjeblieft.![]()
Whehe, klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef Oblivion het volgende:
Had dat jochie niet een hond met een zwart oog?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:24 schreef Z het volgende:
Ah, mooi. Is er iets gevonden?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe, klopt.
Dat jongetje behoorde tot een groepje rakkers, en daar hoorde ook een hondje met één zwart oog bij.
Een zwemmer?quote:
Meneer is doorgaans luchtiger gekleed...![]()
Oh, dat is minder dat ze niks hebben kunnen vinden...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
neurologisch onderzoek heeft niets uitgewezen, maar het gaat dermate goed dat ze weer naar huis mocht.
gelukkig.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:39 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en dat andere jongetje met dat plukje haar...
Daar zeg je wat, Obli!quote:Een zwemmer?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ben dus weer thuis... mag niet teveel achter de laptop, dus maar even een snelle zwaai vanaf hier.![]()
Wie? Diaan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:21 schreef Gellius het volgende:
Ha Diaan73! Welkom!
Zij poseerde naakt, las ik onlangs...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ik ben dus weer thuis... mag niet teveel achter de laptop, dus maar even een snelle zwaai vanaf hier.![]()
Zij met de hartveroverende glimlachquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wie? Diaan?![]()
Of diegene op het plaatje?![]()
Die ja!quote:
Ik denk het niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zij met de hartveroverende glimlach.
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik denk het niet...![]()
[..]![]()
En nee kan me niet voorstellen dat zij ergens naakt te zien zal zijn...![]()
quote:Vrouw Britse premier poseerde naakt voor schilderij
LONDEN - De vrouw van de Britse premier Tony Blair heeft meer dan twintig jaar geleden naakt geposeerd voor een schilderij. Dat meldde de Britse krant The Times maandag. Het doek 'Striding Nude, Blue Dress' van kunstenaar Euan Uglow toont een vrouw in een blauwe jurk. Het kledingstuk is aan de voorkant open..
Uglow exposeerde het kunstwerk een keer, in 1983. Toen Tony Blairs politieke carrière op stoom kwam, besloot Uglow het bewuste schilderij niet meer aan het publiek te tonen. Uglow was een vriend van de Blairs. Hij overleed zes jaar geleden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
gelijk heb je: laat die ouwe doeken van Eugenie, Ria en Rita maar tevoorschijn komen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:45 schreef Tokay het volgende:
Ik weet niet wie ik aantrekkelijker vind:
[afbeelding] [afbeelding]
Cherie of Hillary...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:53 schreef Gellius het volgende:
Dat moet wel een èrg zwaar wetsontwerp zijn waar Hillary mee bezig is.
Hier ben ik nooit zo goed in...quote:
Hoe is je heufdje?quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
Ik zie alleen een Tripod plaatje.
Ik ook. Maar wat ik er zo over lees, doet me niet naar het echte plaatje verlangen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef wyccie het volgende:
Ik zie alleen een Tripod plaatje.
Doe eens niet zo negatief...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wat ik er zo over lees, doet me niet naar het echte plaatje verlangen.
Ook rechts van het "pionnetje" linksboven een gezicht - 6quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:12 schreef Tokay het volgende:
Linksboven naast het vogeltje zie ik een gezicht - 1
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:31 schreef pyl het volgende:
Ook rechts van het "pionnetje" linksboven een gezicht - 6
Die had je al...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
, die zie ik nu ook.
Als je goed kijkt zie je links naast het 'pionnetje' niet één, maar twee gezichten. (Eentje van voren, eentje van opzij.)
Dat maakt 7.
Zo, ben je lekker mee...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net een brief gekregen van m'n vorige opdrachtgever. Ik schijn met iemand samengewerkt te hebben bij wie open tbc is geconstateerd
Ik moet wachten tot de GGD me oproept.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo, ben je lekker mee...![]()
Wanneer ga je naar een dokter voor de test?
Nee hoor. Nog 1.quote:
En je hebt geen idee wanneer dat is?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wachten tot de GGD me oproept.
Vervelend zeg, Scrutinizer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet wachten tot de GGD me oproept.
Op korte termijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En je hebt geen idee wanneer dat is?
Ik zou besmet kunnen zijn.quote:Dus jij loopt misschien ook al met open TBC?
Typ je wel met handschoenen aan ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou besmet kunnen zijn.
Ik heb een mondkapje opquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Typ je wel met handschoenen aan ?![]()
Jeetje dat is niet fijn zeg... hopelijk krijg je snel een oproep van de GGD.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net een brief gekregen van m'n vorige opdrachtgever. Ik schijn met iemand samengewerkt te hebben bij wie open tbc is geconstateerd
Met zoenlippen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ben weer m'n eigen knappe ik.
En m'n ribben doen ook al bijna geen pijn meer.
Ik ga heel hard voor je hopen dat het niet zo is...quote:
Fijn dat jij weer thuis bentquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat is niet fijn zeg... hopelijk krijg je snel een oproep van de GGD.
In het ziekenhuis in Enschede is nog een bed vrij, zo weet ik uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat is niet fijn zeg... hopelijk krijg je snel een oproep van de GGD.
Het zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ga heel hard voor je hopen dat het niet zo is...
Da's wel heel gek, Obli.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik doe gek: Edison!
Nope, maar dat gaat al meer de goede richting op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Pasteur?
quote:
Nee, da's weer wat kouder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:10 schreef Tokay het volgende:
Mendel?
Ja!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zal wel de ontdekker van de tbc-bacterie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |