Willie the Pimp, met Captain Beefheart. Op Bongo Fury staat "Muffin Man" dat vind ik ook wel een briljante solo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:12 schreef SoSolid het volgende:
Frank Zappa op Willie the Pimp
Deze is ook goed van hem
Die mag er ook wel wezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef Trashcanman het volgende:
Deep Peace van Devin Towshend, jammer genoeg kan ik eigenlijk alleen maar een filmpje van de solo en niet van het hele nummer vinden:
Die wou ik ook plaatsen (paar van die hier genoemde Neil Young en Lynnerd Skynnerd dingen zijn ook OK)quote:
Dat was zo vet, ik stond bijna vooraan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:41 schreef Zw0rld het volgende:
Dit is genieten zo mooi!
[ ]
ZZ Top live HMH
I need you tonight.
Let op de solo met 1 hand!!!!
![]()
![]()
Ah gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef LedZep het volgende:
Sultans of Swing ook hier.. bij 't concert in Basel, als Knopfler met de saxofonist de snelheid opvoert![]()
De beste solo van dat album vind ik persoonlijk in Tornado of Souls zitten (onderstaande clip, 3:09-4:09)quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:01 schreef gunk77 het volgende:
Vooral de bijna 'arabisch' klinkende solo van Marty Friedman. Hij gebruikt soms noten die net nog niet vals klinken waardoor het een hele bijzondere sound krijgt.
Funkadelic altijd goedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
Dat deze gitaarsolo van hetzelfde album als Maggot Brain is opmerkelijk.
Is zeker een topper!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
De beste solo van dat album vind ik persoonlijk in Tornado of Souls zitten (onderstaande clip, 3:09-4:09)
De 1e drie platen van Funkadelic zijn sowieso monumentaal. Wat daar allemaal aan ideeën, arrangementen en sound in zit, daar zou elke grote band een oeuvre van 20 jaar mee kunnen vullen. Het barst uit zijn voegen van de creativiteit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
Dat deze gitaarsolo van hetzelfde album als Maggot Brain is opmerkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |