abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44333987
Hallo,

Ik heb nou al verschillende gezichtreinigers geprobeert, maar welke verwijdert nou het beste en snelste de make-up van je gelaat.

Graag ervaringen tips etc.
pi_44334025
De doekjes van kruidvat! Die ruiken ook héél lekker!

Voor mijn ogen gebruik ik de olie van Etos huismerk, die twee kleuren die je samen moet schudden zodat ze mengen. Werkt prima! Gaan de dikste mascaralagen van weg.
pi_44334180
Van olie ga je zo wazig zien

Daarmee bedoel ik dat het z'n vettig laagje achter laat:)
pi_44334265
Heb ik ook bij alle olies gehad, daarom heel lang gezocht naar een nieuwe (ik draag lenzen en daarom is zo'n vettig laagje nóg vervelender over je ogen) maar bij deze niet! Althans bij mij niet...
pi_44334420
edit: Ovjl! is een paar deuren verderop

[ Bericht 67% gewijzigd door Mylene op 11-12-2006 20:35:47 ]
"If you put in the same effort as others, you can't be better than others."
- Ki young Jeon.
pi_44336781
Ik vind de Schuimende Reinigingsgel (zeepvrij) van Nivea Visage voor normale en gemengde huid érg prettig! Is een grote transparantie tube met een blauw goedje erin.
Mijn huid is redelijk (niet overdreven) gevoelig en voelt snel trekkerig na het reinigen. Met dit product heb ik daar echter weinig last van en m'n huid wordt toch goed schoon. Ook m'n oogmake-up haal ik er daar in één keer mee af. Maar ik gebruik dan ook géén waterproof mascara.
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_44336858
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef ymme het volgende:
Van olie ga je zo wazig zien

Daarmee bedoel ik dat het z'n vettig laagje achter laat:)
Ik maak het daarna nog even schoon met een tissue, en dan nog even afspoelen met wat water, dan is het bijna niet meer vet.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44388036
Ik gebruik momenteel de gezichtsmelk en lotion van de ETOS huismerk.
Het haalt me make-up eraf 's avonds, maar als ik dan 's ochtends weer met een watteschijfje over mijn gezicht heen ga, komt er toch nog stroep vanaf.

Ik wil dus een reiniger, die daadwerkelijk alles van je gezicht afhaalt. Het idee dat je gaat slapen met een gezicht wat niet tot in de puntjes schoon is, maakt mij niet blij
pi_44388098
Je kan ook 's avonds bij het douchen een wasgel voor je gezicht gebruiken en dan nachtcreme opsmeren tegen een droog gezicht. Dan weet je zeker dat 'alles' eraf is
pi_44463486
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Joky het volgende:
Ik vind de Schuimende Reinigingsgel (zeepvrij) van Nivea Visage voor normale en gemengde huid érg prettig! Is een grote transparantie tube met een blauw goedje erin.
Mijn huid is redelijk (niet overdreven) gevoelig en voelt snel trekkerig na het reinigen. Met dit product heb ik daar echter weinig last van en m'n huid wordt toch goed schoon. Ook m'n oogmake-up haal ik er daar in één keer mee af. Maar ik gebruik dan ook géén waterproof mascara.
Dit gebruik ik ook met daarna tegen het trekkerige (want dat blijf ik toch wel houden, zeker 's winters) de aqua dagcrème van Nivea.

TS, ik denk dat Spees_Eend gelijk heeft en dat je beter een wasgel kunt gebruiken. Mijn ervaring is het met lotions en wattenschijfjes veel minder goed schoonmaakt dan met gel en water. Bovendien vind ik persoonlijk dat het ook veel schoner voelt als ik me was met water.
pi_44465916
ik heb veel (en ook van verschillende dure merken) geprobeerd, maar de komkommermelk van de hema(¤1,80) is toch de beste! krijg er zelfs supermakkelijk waterresistant mascara van mn wimpers af :d
pi_44469624
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:00 schreef Spees_Eend het volgende:
De doekjes van kruidvat! Die ruiken ook héél lekker!

Voor mijn ogen gebruik ik de olie van Etos huismerk, die twee kleuren die je samen moet schudden zodat ze mengen. Werkt prima! Gaan de dikste mascaralagen van weg.
Heb ik ook ooit gehad, vond ik niet echt goed. Waterproof mascara krijg je er niet mee weg. Nu gebruik ik alweer een hele tijd de olie van Kruidvat, maar daar krijg je inderdaad zo'n wazige olie-ogen van.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:52:26 #13
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44469735
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:48 schreef Serendips het volgende:

[..]

Heb ik ook ooit gehad, vond ik niet echt goed. Waterproof mascara krijg je er niet mee weg. Nu gebruik ik alweer een hele tijd de olie van Kruidvat, maar daar krijg je inderdaad zo'n wazige olie-ogen van.
Nee, ik gebruik die doekjes (van geen enkel merk overigens) ook niet voor mijn ogen. Daar gebruik ik aparte wattenschijfjes met olie voor.... Die olie van de kruidvat is van de paar merken die ik geprobeerd heb idd de meest irritante qua oliewaas voor je ogen
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:53:05 #14
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_44469753
=foutje=
pi_44469857
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
=foutje=
Ik heb het ook over die 'twee-fasen-olie' van Etos. Die vond ik dus niet zo goed.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_44469887
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:35 schreef ChillOutje het volgende:
ik heb veel (en ook van verschillende dure merken) geprobeerd, maar de komkommermelk van de hema(¤1,80) is toch de beste! krijg er zelfs supermakkelijk waterresistant mascara van mn wimpers af :d
Het lijkt me wel ontzettend niet lekker om daar per ongeluk iets van in je ogen te krijgen...
pi_44471750
Ik gebruik ook altijd wasgel, lotions vind ik maar vervelend want die halen niet alles eraf.
Heb al verschillende gels geprobeerd, en moet zeggen dat de Wash Out gel van Hema me het beste bevalt. Is een doorzichtige tube met felblauwe gel erin.
Het is eigenlijk voor de jonge onzuivere huid (mijn huid is droog/gevoelig) maar je krijgt er een heerlijk schoon en fris gezicht van, lijkt wel of er een vleugje mint in zit ofzo.
Daarna natuurlijk wel nog ff een crèmpje opsmeren anders voelt het alsof je gezicht van gips is
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_44474122
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef Serendips het volgende:

[..]

Het lijkt me wel ontzettend niet lekker om daar per ongeluk iets van in je ogen te krijgen...
nja t prikt niet en je voelt er niks van, het is heel zacht
pi_44474751
Ik gebruik de oog make-up remover gel van Biotherm. Werkt super. Als ik olie gebruik, dan zitten mn ogen de volgende dag zo dicht...Met een gel heb ik daar geen last van. Heb ook ooit de gel van Lóreal gebruikt, maar die werkte voor geen meter. Voor de rest van mn gezicht gebruik ik ook Biotherm, een soort van face-wash. En dan was ik mn gezicht met een Kanebo doekje.. .Geen idee wat het toevoegd, maar ik ben helemaal dol op mn doekje...hij is zo lekker zacht.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44477156
Ik gebruik voor mn ogen altijd Nivea. Wattenschijfje nat maken en het overtollige water eruit drukken, nivea erop en klaar. Voor mn gezicht gebruik ik altijd Tonic Nr.2 van Clinique. Heerlijk spul.
It is your friends who make your world!
pi_44478145
Ik gebruik die roze olie van de Hema. Daarna doe ik even met een nat washandje mijn ogen schoonmaken, anders zie je inderdaad erg wazig!

Ik gebruik al jaren Hema spul, ben er heel tevreden over!
pi_44481282
Dove facewash (witte tube) of etos gezichtslotion pads
pi_44481329
Vichy
pi_44483233
Ik was me gezicht eerst met een foam, haal ik het meeste masacara met water weg. Overige mascara met oog make-up remover pads. Dan heb ik een milk van lancôme, 1 normaal watje en 1 van nivea met scrub erin. Dan tonic ook van lancôme en dan dag/nachtcreme ook van lancôme.
Heb trouwens alleen 1 puist wanneer ik ongesteld ben.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_44499602
B Never Oatmilk & Honey cleanser... Lekker zacht en ook waterproof mascara gaat eraf. Geen olie, dus geen beslagen ruiten.
Sanity is (not) statistical
pi_44499823
Wat dacht je ervan om eens een keer geen kleurtjes op je gezicht te smeren? Wat er niet opzit, hoeft er ook niet af.

Bovendien is een natuurlijke huid vaak veel mooier.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_44499854
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat dacht je ervan om eens een keer geen kleurtjes op je gezicht te smeren? Wat er niet opzit, hoeft er ook niet af.

Je weet toch niet of TS lelijk is? Kleurtjes, Compensatie, You know the deal.
pi_44502045
quote:
Op zondag 17 december 2006 04:01 schreef Daffodil31LE het volgende:

Ik gebruik ook geen make-up; 's avonds even een washandje met water en klaar....
pi_44502207
Hee, het was ook niet bedoeld om te hakken... Gewoon een simpele constatering.
pi_44502710
ook al draag je geen makeup je moet je gezicht wel schoonmaken
pi_44503395
Ik gebruik nou een wasgel onder de douche.
Dit voelt lekker schoon en fris aan

Alleen ik krijg mijn kohlpotlood zo moeilijk van mijn ogen af
pi_44504609
Die van Vichy is heerlijk, deze is voor make-up te verwijderen
Salsa Española
pi_44504743
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:24 schreef Salsagirl het volgende:
Die van Vichy is heerlijk, deze is voor make-up te verwijderen
[afbeelding]
Die is inderdaad heel erg fijn.

Momenteel gebruik ik oogmake-up reinigingsmelk van Hema (ik gebruik namelijk alleen mascara en kohl potlood) en daarna gebruik ik Oligo 25 schuimend reinignigswater tegen een doffe teint van Vichy. Lekker schuim en je krijgt er geen trekkierig gezicht van.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_44505383
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Momenteel gebruik ik oogmake-up reinigingsmelk van Hema (ik gebruik namelijk alleen mascara en kohl potlood) en daarna gebruik ik Oligo 25 schuimend reinignigswater tegen een doffe teint van Vichy. Lekker schuim en je krijgt er geen trekkierig gezicht van.
Moet zeggen Vichy is gewoon een goed merk..producten zijn oke
Ik heb dat leren kennen via me ma,die gebruikt bijna niets anders..
Salsa Española
pi_44510220
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:14 schreef ChillOutje het volgende:
ook al draag je geen makeup je moet je gezicht wel schoonmaken
Washandje met zeep?
pi_44511193
beter iets wat speciaal voor je gezicht bedoeld is
pi_44511262
Zeep is slecht voor je huid. En al helemaal voor je gezicht.

Je huid heeft een ph-waarde van 5,5 geloof ik. Zeep haalt dit zeer door de war. Waardoor een droge huid ontstaat.
pi_44511571
Wat dacht je dan van al die producten (die speciaal voor het reinigen van het gezicht gemaakt zijn ja) die "ph huid neutraal" op de verpakking hebben staan, dat is ook niet goed.
pi_44534248
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:01 schreef heaven7 het volgende:
Wat dacht je dan van al die producten (die speciaal voor het reinigen van het gezicht gemaakt zijn ja) die "ph huid neutraal" op de verpakking hebben staan, dat is ook niet goed.
Inderdaad, omdat je huid niet PH-neutraal is (ik meende iets van 5,5).
  maandag 18 december 2006 @ 13:23:15 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44534977

Ik moet zeggen dat ik behalve mascara sowieso geen make-up gebruik, en ik gebruik geen waterproof mascara.
Als ik dat wel zou doen zou ik waarschijnlijk ook zo'n vette make-up remover moeten gebruiken.
Vooralsnog vind ik deze echter (al jaren) erg prettig en in mijn geval dus afdoende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44535525
gebruik loreal pure zone, voor gezicht.... en voor ogen of etos 2fasen of hema 2fasen...andere oog makeup reinigers bevallen mij niet zo...
pi_44536276
quote:
Op maandag 18 december 2006 13:23 schreef Leandra het volgende:
[afbeelding]

Ik moet zeggen dat ik behalve mascara sowieso geen make-up gebruik, en ik gebruik geen waterproof mascara.
Als ik dat wel zou doen zou ik waarschijnlijk ook zo'n vette make-up remover moeten gebruiken.
Vooralsnog vind ik deze echter (al jaren) erg prettig en in mijn geval dus afdoende.
Deze heb ik ook al een hele poos.
Bevalt goed, alleen niet als ik een keer kohlpotlood op heb.

Ik hoor veel mensen over 2 fases oogmake-up remover. Denk dat ik dit dan ook maar eens moet gaan proberen.
pi_44537182
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef ymme het volgende:
Bevalt goed, alleen niet als ik een keer kohlpotlood op heb.
Wat voor kohlpotlood heb jij dan op dat hij er zo moeilijk af gaat?

Ik draag altijd Rimmel Soft Kohl en die gaat er echt prima af. Zou dat door het Softe komen dan?
pi_44537323
Ik gewoon van de HEMA, bevalt ook goed verder.
pi_44537776
Hmm, das vreemd dan. Misschien is twee-fasen remover dan wel een oplossing.
pi_44538173
Ik gebruik na vanalles geprobeerd te hebben nu HEMA is niet duur en bavalt me prima!
01-08-2008
pi_44538631
HEMA komt hier vaak voorbij.

Normaal zeggen wij hier altijd: 'goedkoop is duurkoop'. Of krijg je hier én een leuke prijs, én goede kwaliteit kwa gezichtsverzorging?
Als dat echt zo is, ben ik zeer bereid dit eens te gaan proberen.
pi_44642263
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:28 schreef bladibladibla het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.. Ik kocht ook Vichy Oligo 25 schuim. Vol goede moed, omdat de gezichtscreme van die lijn me perfect bevalt.
Maar daar bleek ik dus enorm allergisch voor te zijn (je verwacht het niet van een merk als Vichy)
mn kop zag er een week lang uit als een gezwollen trostomaat, trekkerig, jeuk als een gek...
Deze week een allergie-test laten doen, 50 plakkers op mn rug waaronder die Vichy, en ik reageerde er weer enorm op.
Toch jammer...
Ik blijf lekker bij de Wash out gel van hema
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_44643155
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.. Ik kocht ook Vichy Oligo 25 schuim. Vol goede moed, omdat de gezichtscreme van die lijn me perfect bevalt.
Maar daar bleek ik dus enorm allergisch voor te zijn (je verwacht het niet van een merk als Vichy)
mn kop zag er een week lang uit als een gezwollen trostomaat, trekkerig, jeuk als een gek...
Deze week een allergie-test laten doen, 50 plakkers op mn rug waaronder die Vichy, en ik reageerde er weer enorm op.
Toch jammer...
Ik blijf lekker bij de Wash out gel van hema
Waar laat je zón allergie test doen?
pi_44650415
Ik gebruik de makeup doekjes van de liddl. Die werken bij mij gewoon erg goed. Gister mn haar geverft en de doekjes krijgen ook de verf van mn huid af, dus gewoon goede shit! en niet duur!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44650451
Waterstofperoxide doen.
pi_44650548
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:10 schreef tho_Omas het volgende:
Waterstofperoxide doen.
Doe maar niet..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44650704
Ik zweer bij de reinigingsgel van Annayaké, daar wordt je huid echt superzacht van! Als je er water bij doet verandert de gel in een romige creme.Helaas moeilijk verkrijgbaar (niet elke Douglas verkoopt Annayaké).
pi_44655564
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:54 schreef Perriwinkle het volgende:

[..]

Waar laat je zón allergie test doen?
Bij de dermatoloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')