duizend fipo'squote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wilde dat ik een modereerkit had, dan gaf ik imported_sphinx een -1000 fipo.
En daarna ging ik heel hard lachen hier in het veen.
zo hard dat mensen zouden roepen van "HEYJOH!!1, niet zo hard lachen man!!"
En dan zou ik zo zeggen van "ja maar ik moest toch even lachen man"
die word oud en je post is net zo klein als je piemeltjequote:
Geen grappen over mijn micropenis a.u.bquote:Op maandag 11 december 2006 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die word oud en je post is net zo klein als je piemeltje [afbeelding]
ach, jij hebt er 1, de ts is er 1quote:Op maandag 11 december 2006 19:05 schreef Robocock het volgende:
[..]
Geen grappen over mijn micropenis a.u.b![]()
Je kunt niet ontkennen dat je wel even giegelde.quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Broekpaling het volgende:
BaajGuardian, blijf nou toch van die knop af!![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat je wel even giegelde.
En je rukte even aan je worstje.quote:
mijn moeder zegt dat dat vies is en je wordt er blind van.quote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En je rukte even aan je worstje.
Heul niet.quote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En je rukte even aan je worstje.
Nu volg ik je niet meer..quote:Op maandag 11 december 2006 21:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Aber nein!! Fipo + Pwn = HEINZ!!
dude, heinz = ketchup , ketchup + 1 is dus onzin.quote:
Heinz.quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, heinz = ketchup , ketchup + 1 is dus onzin.
ga nu maar gewoon overal HEINZ!! achter zetten, dan snap je het snel genoeg.
Ik ben, STOP!quote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Kunnen jullie op zn minst meer dan maximaal 4 regeltjes tiepen?
dit hoeft geen opsom topic te worden dus draag wat bij of breek je poten en dans daarna de polka.
vind je mij dan niet lieeeeeeevvvvvvvquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Oefen ook eens goed in grotere posts maken.
raar negerke (nou en)
Vuile nazi'squote:Op maandag 11 december 2006 19:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Der große Turm wird in den nassen Eimer gehen
Zolang je urine zoet is mag je blijven slapen mits vrouw.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:21 schreef zovty het volgende:
Wat kost een kaartje eigenlijk voor dat circus en mag je ook blijven slapen als je zoet bent?
Oh! Gezellig!quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Zolang je urine zoet is mag je blijven slapen mit vrouw.
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik vraag me toch iedere keer af waarom ik je topics aanklik. Meestal leveren ze niet veel meer op dan een glimlach. En toch weer proberen he. Ik zal het nooit leren ben ik bang voor. Tot zover dit bericht, terug naar BG.
Ja, dat is zeker waar. Elke dag blij meequote:Op woensdag 13 december 2006 13:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft!
Alleen bij de intro (over die vuisten en kusje) moest ik glimlachen. Van de rest moest ik hujilenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Is wel een kick van een jaar geleden maar het blijft gewoon een grappig topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |