Ik kom op:quote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
Overigens:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:54 schreef Robar het volgende:
Verbal, vraagje??
[..]
Ik kom op:
-Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 15e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Robarka-speler Mariño Cagigas slechts met geel bestrafte.
Geel = 1 , wordt twee maal geel
- Robarka-speler Dean Ex kreeg na 23 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Geel = 1
- In de 32e minuut werd in de dug-out van A.F.C. woedend gereageerd op een aanslag op Olli Kiikka. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten.
Pleister = 1
Veroorzaken pleister bonus = 1
- José Rodrigues van Robarka kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
Geel = 1
- Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Mariño Cagigas. Hierdoor moest Robarka verder met een man minder.
Twee maal geel = 3
Dan kom je toch op 7 punten?
Of vind je dat ik de pleister niet heb veroorzaakt, omdat er geen naam bijstaat en het wellicht door een van zijn medespelers is veroorzaakt?
Oh damn, weer dat vertalingsverschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.
quote:There was concern in the stands when, at the 32 minute mark, A.F.C.'s Olli Kiikka hit the ground hard, but he refused the attention of the trainer and rejoined his teammates on the pitch.
Waar sta ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Eh nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Je moet je meestal voor het seizoen begint inschrijven he? Ik denk dat jij toen nog niet eens een team had?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh damn, weer dat vertalingsverschil
Edit:
Inderdaad, dat is het verschil . . .
[..]
Never mind V_K
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef rompompom het volgende:
Kunnen we 'm niet omdopen tot Ga(r)y award?
Over inkoppertjes gesprokenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doen![]()
wel een beetje schraal, je blesseren door een bal weg te schoppen en daarvoor ook nog geel pakkenquote:Cristian Faldarini of SVH3 was booked for kicking the ball away after the whistle. After 42 minutes SVH3's Cristian Faldarini contracted a slight foot injury, but could finish the game.
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef komrad het volgende:
Schoploper
leuke verjaardag gehad?? (is al een paar dagen geleden maar toch)
net alsof jij weet wie ik benquote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |