Ja, volgens mij beginnen ze nu met meerdere namen te verzinnen voor dezelfde opleiding. Volgens mij doen ze dat zodat studenten sneller de opleiding kunnen vinden waar ze naar zoeken. Ik vind het eerder irritant, zo zorg je voor verwarring.quote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef dnzl het volgende:
Ja, volgens mij is de opleiding identiek aan het MIM.
Is het propedeusejaar pittig of valt het mee?
Ja hoiii, 2e jaars hierquote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef dnzl het volgende:
Ja, volgens mij is de opleiding identiek aan het MIM.
Is het propedeusejaar pittig of valt het mee?
Je geeft een voorlopige keuze op in februari. Die mag je tot begin juni wijzigen als ik me niet vergis. Je krijgt overigens in de maanden december en januari voorlichting over de profielen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef dnzl het volgende:
Kies je in het eerste jaar al het profiel? Of na het eerste jaar?
Ja, idd in het eerste jaar. Helemaal aan het eind. Maar je krijgt er goede begeleiding bijquote:Op maandag 18 december 2006 22:58 schreef dnzl het volgende:
Kies je in het eerste jaar al het profiel? Of na het eerste jaar?
Het hoofdfaseprofiel wat ik doe (redactie- mediaproductie) is gericht op het multimediaal prodeceren en ontwikkellen. Dus van schrijven, tot websites bouwen (quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:13 schreef dnzl het volgende:
Het lijkt me dat deze opleiding meer gericht is op een vak ipv een breed begrip zoals bij Commerciele Economie.
Hebben dat gevoel ook of is het niet zo specifiek?
Dat ligt aan je profiel. Maar hier staan enkele beroepsvoorbeelden....quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:07 schreef Koewam het volgende:
maar wat kan je er nou mee?
Vorig jaar zouden ze ook idd 64 mensen toelaten, werden er uiteindelijk 25. Ze wouden het toch eerst met een kleinere groep uitproberenquote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef Toad het volgende:
Ha dit wordt nog spannend. Voor het afstudeerprofiel Journalistiek en Media (J&M) laten ze volgend jaar maximaal 64 mensen toe. Op basis van een vacature mag je nu solliciteren naar de afstudeerrichting. Aan het begin van het jaar waren er 850 propedeusestudenten. Ik denk dat ongeveer 40% af is gehaakt of nog een BAS krijgt aan het einde van het jaar. Dan blijven er ongeveer 500 mensen over, maar niet iedereen gaat natuurlijk J&M doen. Tot nu toe heb ik niemand in mijn klas gehoord die het ook wil gaan doen. Maar ja, er zijn nog 23 andere klassen...
Dan heb jij nog boeken voor me?quote:Op zondag 22 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vorig jaar zouden ze ook idd 64 mensen toelaten, werden er uiteindelijk 25. Ze wouden het toch eerst met een kleinere groep uitproberen![]()
Ga je anders rmp doen trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |