Ik was diegene die naast je stond met die zwarte jasquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef beerke het volgende:
SPiDeY, wie was jij? Ik stond er ook namelijk en heb met een aantal lui staan praten. Enfin, ik werk dus bij de Makro in Breda. Roy had het gister goed gezien in het voorraadsysteem. In Breda hadden ze direct bij binnenkomst alle Wii's afgeboekt. Dit om te voorkomen dat mensen gister al voor een Wii zouden komen, omdat een of andere telefoniste 12 Nintendo's op voorraad ziet staan. Verstandige keuze als je het mij vraagt. Daarom ook dat ik Roy zijn post gisteravond nog had aangepast voor Breda met 13 consoles.
Dat ze al Wii's hadden verkocht aan goldcardklanten was absoluut niet netjes. Zeker niet omdat ik gisteravond expilciet had gevraagd hoe ze de verkoop aan wilden gaan pakken. Daarin zouden er absoluut geen Wii's voor 09:00 worden verkocht. Wat dat betreft voel ik me toch goed in de balen gedaan door mijn "collega's ".
Maar die kerel die zo heerlijk kwaad werd, daar heb ik toch echt van staan genieten hoor. Ik kon mij die woede heel goed voorstellen. Dat in combinatie met het temperament van die kerel was zeker de moeite waard om voor uit mijn bed te komen.
voeg mij ook maar vast toe...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb de FOK! wiki lijst uitgeprint en ga nu gewoon iedereen daaruit toevoegen
ik denk dat de lopende band overuren draait...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:43 schreef RoelRoel het volgende:
Maar nu ze zo goed verkopen... Heeft nintendo dan niet zoiets van: flink produceren en een hele hoop verzenden. Zodat ik over een week gewoon relaxed naar een winkel kan zonder gekke dingen te doen.![]()
Mooi, dan heb ik tenminste een gezicht bij user SPiDeY!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik was diegene die naast je stond met die zwarte jas
Maar het was idd wel heel spijtig dat de meeste al naar Goldcardmembers gingen, en kon me die reactie van die gast dan ook idd heel goed voorstellen. Het was gewoon een beetje krom allemaal, en men was dus niet eerlijk met de informatieverschaffing. Maar met snel rennen had ik er wellicht dus nog wel 1tje kunnen krijgen, op de boze blikken na dan in dat geval
Nog geen telefoontje over de 2e lichting gehad trouwens![]()
]quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, een hele lijst toegevoegd (spekkie bijv) maar nog niet iedereen, best rotwerk zo'n lijt
Heb ik ook gedaan. Moet nog wel een aantal mensen toevoegen dus ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik heb de FOK! wiki lijst uitgeprint en ga nu gewoon iedereen daaruit toevoegen
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nuquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Moet nog wel een aantal mensen toevoegen dus ik ben benieuwd![]()
Tjah, Wii Play had ik nog wel liggen. Wel grappig dat ik tegen je zei dat ik hoorde dat er iets van 13 zouden zijn, terwijl ik diezelfde informatie van jou had via Fokquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:52 schreef beerke het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik tenminste een gezicht bij user SPiDeY!
Jammer dat het je niet is gelukt om een Wii te bemachtigen. Gelukkig had ik nog de laatste Wii Play te pakken. Mijn missie was dus niet vergeefs.
je hebt mij niet toegevoegd zekers?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, een hele lijst toegevoegd (spekkie bijv) maar nog niet iedereen, best rotwerk zo'n lijt
Ik had je ook toegevoegd ( eigelijk iedereenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nu
elke wii heeft een emailadres jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:23 schreef DerBolle het volgende:
pff nog 8 dagen en dan kan ik ook wii-en..
ik hoor dingen over email adressen voorbij komen.. wtf?
Niiiiiice, ben vanavond pas thuis dus dan zie ik het welquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zie dat je me ook toegevoegd hebt, als het goed is komt mijn Mii jouw kant op nu
... it's a small world after allquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Tjah, Wii Play had ik nog wel liggen. Wel grappig dat ik tegen je zei dat ik hoorde dat er iets van 13 zouden zijn, terwijl ik diezelfde informatie van jou had via Fok![]()
Maar vanmiddag geen zending meer denk ik?(mocht je inside info hebben)
ooeh, wel een adressenboek hopelijk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:27 schreef depax het volgende:
[..]
elke wii heeft een emailadres ja
tis als volgt:
je wiicode helemaal achter elkaar @wii.com
Heb je wel vanaf je wii eerst een mailtje naar jezelf gestuurd? Die moet je eerst beantwoorden en dan kan je pas zelf naar je wii mailen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef speknek het volgende:
Waarom gaat mijn lampje nou niet knipperen, ik heb nog wel een mailtje naar mezelf gestuurd.
ja een adresboek met 20 pagina's en ongeveer 10 adressen per pagina dacht ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:30 schreef DerBolle het volgende:
[..]
ooeh, wel een adressenboek hopelijk?
verdomme ik wil naar huis
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef depax het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]Hier worden we tenminste niet aangevallen door pubers omdat we een Wii boven een 360 verkiezen
Ik ben er pas sinds zaterdag manquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef depax het volgende:
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?
je antwoord niet eens
ooh en in de supermarkt lopen er geen roemenese rond toch zeker wel achter de kassa anders arme jongenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds zaterdag manBen in de supermarkt geweest en op kantoor
Way past expiration datequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef depax het volgende:
ooh en in de supermarkt lopen er geen roemenese rond toch zeker wel achter de kassa anders arme jongen
Volgens mij nét iets lekkerder dan de Hongaarse.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef depax het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten hoe de roemeense madamkes zijn net zoals de hongaarse ?
je antwoord niet eens
PS3!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef FJD het volgende:
[..]Hier worden we tenminste niet aangevallen door pubers omdat we een Wii boven een 360 verkiezen
Nah mijn hongaars collega's zijn behoorlijk lekker al spreken ze amper engels maar dat terzijde.Handig als je een server of mailrelay probleem moet uitleggen aan ze. Kan je beter mailenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Volgens mij nét iets lekkerder dan de Hongaarse.
Naar mijn ervaring is het ongeveer zo: Oekraine > Roemenie > Hongarije > Tsjechie > Polen
grappigquote:
laat ik daar nu net van houden ( tot 40 danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Way past expiration date
Erge is ook dat ze geen woord engels spreken
Hehe. Vorige keer Frank lopen fucken johquote:
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Hehe. Vorige keer Frank lopen fucken johOp MSN met Kev en JP erbij. Allemaal dat de Wii veel beter was inclusief betere graphics en betere games enzo
*haphap*
Maar goed, dat terzijde.
quote:Zaterdag 09 december 2006 - Op Onakasuita is vandaag een nieuwe update verschenen voor de bekende Wii-mote driver die de controller laat werken op je computer. Door de driver wordt het mogelijk om net als op de Wii gebruik te maken van de innovatieve mogelijkheden van de Wii. Met deze update kun je de Wii-mote kalibreren waardoor de besturing een stuk beter verloopt.
De driver kun je hier downloaden. Hieronder lees je hoe de driver werkt en zie je een filmpje van YouTube waarin de mogelijkheden worden getoond.
Met Halflife, alleen de pointer werkt geloof ik nog niet dus echt functioneel is t nog nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?
Ja dat is gelukt www.wiili.org ( kan ook com zijn) dacht ik vind je meer info.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
hoe zit dat nou met de Wii-mote, deze hebben ze al werkend op de PC, of heeft niemand er nog wat van gezien?
dankequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:06 schreef depax het volgende:
[..]
Ja dat is gelukt www.wiili.org ( kan ook com zijn) dacht ik vind je meer info.
Dat lijkt lang geleden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef DerBolle het volgende:
pff
Als ik er van de week nog geen heb kom ik dat zeker doen jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef _Supreme het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij een potje komen sporten.
nieuwe boschstraat 10
quote:[People who play RPGs are] "depressed gamers who like to sit alone in their dark rooms and play slow games."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |