ik had een post later geschreven dat mail persoon moest zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:21 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
mail toevoegen?
dat heb ik bijmezelf gedaan. (eigen email) en toen kreeg ik idd een email waar ik op moest replieen en werkt idd goed.
maar wat als ik een wii wil syncen. ik ga zo jouw wii nummer invullen.
krijg jij dan een bericht dat ik je wil toevoegen?
nja ik heb je toegevoegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:24 schreef depax het volgende:
[..]
Als het goed is moeten beide gewoon een het nummer invoeren om een match te krijgen.
volgens mij krijg je geen bericht op je wii ervoor.
Dat zie ik dan wel
Ik weet niet of ik je had toegevoegd dacht et wel ben op moment werken( ach ja werken
)
Damn, dat wist ik na al die maanden nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Brother Williams...![]()
het is BROES!!!! met een S, niet BROER... met een R....
Als in BRUCE WILLIS, maar dan vernederlandst...
ik zet het wel in m'n ondertitel...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:16 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Damn, dat wist ik na al die maanden niet![]()
Dat is wel verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef beerke het volgende:
SPiDeY, wie was jij? Ik stond er ook namelijk en heb met een aantal lui staan praten. Enfin, ik werk dus bij de Makro in Breda. Roy had het gister goed gezien in het voorraadsysteem. In Breda hadden ze direct bij binnenkomst alle Wii's afgeboekt. Dit om te voorkomen dat mensen gister al voor een Wii zouden komen, omdat een of andere telefoniste 12 Nintendo's op voorraad ziet staan. Verstandige keuze als je het mij vraagt. Daarom ook dat ik Roy zijn post gisteravond nog had aangepast voor Breda met 13 consoles.
Dat ze al Wii's hadden verkocht aan goldcardklanten was absoluut niet netjes. Zeker niet omdat ik gisteravond expilciet had gevraagd hoe ze de verkoop aan wilden gaan pakken. Daarin zouden er absoluut geen Wii's voor 09:00 worden verkocht. Wat dat betreft voel ik me toch goed in de balen gedaan door mijn "collega's ".
Maar die kerel die zo heerlijk kwaad werd, daar heb ik toch echt van staan genieten hoor. Ik kon mij die woede heel goed voorstellen. Dat in combinatie met het temperament van die kerel was zeker de moeite waard om voor uit mijn bed te komen.
liever meteen goed werkend dan buggyquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef Pronk het volgende:
Ik vind het wel verdomt slecht van Nintendo dat de weer, nieuws en internet channels niet gewoon vanaf de launch beschikbaar zijn.
ik iig niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Hebben mensen hier mn mailtje al ontvangen? Dat blauwe licht is echt wel wat bijzonders, vol verwachting klopt ons hart als je dat ding aan ziet gaan![]()
Connect24 is echt wel wat bijzonders![]()
als dat net zo langzaam wordt als het winkelkanaal dan wil ik niet eens dat het gaat werken. .O.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef Pronk het volgende:
Ik vind het wel verdomt slecht van Nintendo dat de weer, nieuws en internet channels niet gewoon vanaf de launch beschikbaar zijn.
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd hebquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Hey Roy, mailtje al ontvangen?
Ik was met Danny aan het Wiien op zo'n ubergeheime mod meeting en toen sloeg ik m vol in z'n bek tijdens tquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef BroesWillems het volgende:
hej, geen mod meer?
heb je mij toegevoegd?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd heb
ik ga gewoon wat doen.quote:
Ok geef je adres maar kom ik er ff aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:11 schreef depax het volgende:
[..]
ik ga gewoon wat doen.
* depax heeft in de aanbieding 3 dozen
Een Wii doos
Een Wiiplay doos
1 Nunchuck doos
Allemaal nog in originele staat
Af te halen bij mij thuis inclusief 2 uur wii spelen.
voor 5 euro
Geen flauwekul
die dozen zijn leeg hequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:12 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ok geef je adres maar kom ik er ff aan
Hey. die dozen zijn extraquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
omg omg omg omg
lege dozen incl. 2uur gamen.
wtf...![]()
Zou et niet weten ik ga niet remote adminnen met mijn wiiquote:
Ze zeggen dan roemeense vrouwen leuk zijn klopt dat ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef FJD het volgende:
Bij mij ook gratis gamenVanaf Boekarest is het nog maar een km of 50.
Zo blijft ie wel lekker exclusief!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef linebear het volgende:
Weet niet waar Nintendo mee bezig isToch belachelijk, zulke levertijden....
Ja op je Wii ja. Gisteren bijgevoegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarop? Op mn Wii nog niet aangezien ik nog lang niet iedereen toegevoegd heb
Op de 1 of andere manier is t heerlijk als je m zelf WEL hebtquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef linebear het volgende:
Weet niet waar Nintendo mee bezig isToch belachelijk, zulke levertijden....
valt ook wel tegen.... miljoenen is niet echt exclusiefquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Zo blijft ie wel lekker exclusief!![]()
Zoals ik t zie is het heel simpel:quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef depax het volgende:
En je moet dan wel zo netjes zijn de reis te betalen
Maar hij is wel exclusief uitverkocht!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:39 schreef linebear het volgende:
[..]
valt ook wel tegen.... miljoenen is niet echt exclusief
hoe kan ik dan nu komen gamen>? en die dozen kopen natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef depax het volgende:
[..]
Zou et niet weten ik ga niet remote adminnen met mijn wii
Ik zit op het werk he
Bekend verhaal zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had afgelopen weekend een verjaardag van m'n tante en die speelt dus echt nooooooooit games en die had er ook al over gehoord enzo en het leek d'r ook hardstikke leuk
Gebruik de SHIFT eens...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je e-mailadressen aanmaken als je geen @ toets hebt?
straks natuurlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hoe kan ik dan nu komen gamen>? en die dozen kopen natuurlijk
links onderin zit een knop die je een soort shift geeft ( dus ook hoofdletters en speciale tekens ) daar vind je de @quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:52 schreef speknek het volgende:
Hoe kun je e-mailadressen aanmaken als je geen @ toets hebt?
Ik vond m nogal groter uitvallen dan ik dacht. Zou kunnen liggen aan het feit dat ik 18mnd lang gelezen had hoe enorm klein ie wel niet was en ik m in mn hoofd steeds heb bijgesteld tot de grootte van een DVDquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Net dus zo'n Wii demo kiosk gezien. Dat is ding verrekt klein. De afstandbediening ook, echt veel kleiner dan ik dacht
Ik hoop stiekem dat er iets flink mis is met de eerste lichtingquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier is t heerlijk als je m zelf WEL hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |