Er zijn er geen geleverd door Nintendo.. Dus neequote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef -Dries- het volgende:
BMH, nog aan een wii gekomen vandaag?
quote:
Ok, nevermind. Dan bedoel je dus geen USB-LAN adapterquote:Op maandag 11 december 2006 17:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Waarmee te maken? Ik krijg m'n Wii niet verbonden met internet. En heb een WAG200G router waar ik mee probeer te verbinden. Dus vandaar dat ik het nu met een wireless usbstickje wil gaan proberen. Maar denk dat ik gewoon dat dingetje van Nintendo zelf ga halen. Wil nu 100% zekerheid voordat ik dat klereding weer terugstuur.
BS deze week hier idd nietquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Blaetman het volgende:
hoe zit het nou met dat leveringsverhaal.
Geen een winkel krijgt een verse voorraad wii's deze week?
Was dus ook onder de impressie dat iedere adapter zou werken gezien eerdere reacties, maar nu ik weet dat je dus inderdaad specifieke drivers moet gebruiken op een pc lijkt het me logisch dat die van Nintendo weer iets speciaals heeft waardoor alleen die chipset of alleen met die ingebakken machinecode het gaat werken. Zie ook hier en hier bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 december 2006 17:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
denk ik niet, ligt aan de chipset... denk ik...
Eind van de week.quote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef Blaetman het volgende:
hoe zit het nou met dat leveringsverhaal.
Geen een winkel krijgt een verse voorraad wii's deze week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |