Tja...quote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef DrDentz het volgende:
ik mot die kakkerlak nie
Hij gaat meteen morren als hij niet in de basis staat. Huilebalk dat hij is!quote:Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja...
Veel bekenden denken er inderdaad zo over, maar toch wil ik hem wel een kans geven. Hij kan immers fantastisch voetballen. Hopelijk gedraagt hij zich normaal. Het zal lastig genoeg worden voor hem, want bij het eerste akkefietje kotst het Ajax-publiek hem uit, omdat hij voor feyenoord heeft gespeeld.
Anselmo zijn vriendje is dood.quote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef DrDentz het volgende:
zei ik maarzo
Leonardo is toch een linkspoot?quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Met 3 rechtsbenige spitsen in de aanval, en dat gaat werken denk je.
heey een nieuwe. gezelligquote:Op maandag 11 december 2006 22:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hij gaat meteen morren als hij niet in de basis staat. Huilebalk dat hij is!
Btw jou usernameOf breek ik nu je kinderzieltje?
Je hebt gelijk, heb me vergist.quote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leonardo is toch een linkspoot?
Misschien was dat het euvel dat 'ie bij Feyenoord nooit wist te overtuigen, ze dachten dat 'ie een rechtspoot wasquote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb me vergist.
Dat blijkt uit de resultatenquote:Op maandag 11 december 2006 22:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En bovendien spelen we al bijna het hele jaar met 3 rechtsbenige aanvallers.
Dit gun je niemand.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vreselijke beelden. Erg jammer en sneu dit, vooral voor Leo zelf natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |