yepquote:Op maandag 11 december 2006 16:39 schreef Messenga het volgende:
Geen verrassing meer. We zullen het zien.
Eens.quote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef tong80 het volgende:
Ik als Ajacied ben er blij mee.Daar gaan we echt van genieten.
Clausule.quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Eens.
Maar ligt dat aan mij of is het erg goedkoop?
Eerst zijn schorsing nog uitzittenquote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Eens.
Niet duur iig.quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef Burbo het volgende:
[..]
Eens.
Succes volgend jaar tegen Haarlemquote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Polvere het volgende:
Ach, ik ben NAC-supporter. Ik vond het een kut-voetballer. Ik denk dat er nu meer evenwicht bij NAC komt, nu was het allemaal gebaseerd op de geniale ingevingen van Leonardo. Na diens rode kaart stond het veel beter en was er meer variatie in het aanvalsspel van NAC. Meer dan als Leo er wél instaat, dus.
Leo en Ten Cate zullen vooral in het begin heel veel botsen, maar ik denk dat Ten Cate wel een goede coach voor hem kan zijn.
Succes ermeequote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet duur iig.
Maar Leonardo kan een sensatie worden
Ik ga liever naar Haarlem dan naar Waalwijk. Schitterende historische binnenstad. En Maastricht...quote:
Tong is nog van de oude stempel, toen voetbal ook nog in de 600 te vinden was. Hij bedoelt 801quote:
Een scheidsrechterwurger hadden we inderdaad nog niet.quote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef Joepie het volgende:
Ach ze hebben bij Ajax nu ervaring met scheldende en schoppende spelers, dus Leo kan er ook nog wel bij.
quote:Leonardo tekent in januari bij Ajax
11/12/2006 16:47
Ajax wil de transfer nog niet officieel bevestigen, maar Leonardo speelt na de winterstop vrijwel zeker in Amsterdam. De 23-jarige Braziliaan moet eerst de medische keuring doorstaan en tekent vervolgens een contract dat hem tot medio 2009 aan Ajax verbindt.
Leonardo speelde zich dit seizoen bij NAC Breda in de kijker. De linksbenige dribbelaar was daarnaast een gewilde speler vanwege zijn aflopende contract en een gelimiteerde transfersom van 750.000 euro. Naast Ajax hadden ook PSV en Tottenham Hotspur interesse in Leonardo.
Ajax wil vanwege de beursnotering de transfer pas bekendmaken als per 1 januari 2007 de transfermarkt weer open gaat. Als alles rond is, gaat Leonardo aan de slag bij zijn derde club in Nederland. Hij werd al op zijn twaalfde door Feyenoord naar Nederland gehaald.
In Rotterdam kende Leonardo na zijn debuut in het eerste elftal een bliksemstart. Vanwege blessureleed, een paspoortaffaire en zijn eigen wispelturigheid kwam hij bij Feyenoord op de zijspoor te staan. Bij NAC bloeide de Braziliaan het laatste jaar op met de transfer naar Ajax als gevolg.
Na Harry dan.quote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef WooZ het volgende:
de minst scorende spits in de eredivisie trouwens geloof ik
[..]
Yreah right een onrust stoker is het. En zo goede voetballer is het niet. Alleen omdat ie een paar wedstrijdjes voetbalt vind iedereen hem opeens een wereldvoetballer. Is weer een miskoop ben ik bang. Typsich ajaxquote:Op maandag 11 december 2006 16:41 schreef tong80 het volgende:
Ik als Ajacied ben er blij mee.Daar gaan we echt van genieten.
Lucius blijft gewoon in Rotterdam hoorquote:Op maandag 11 december 2006 17:29 schreef Grimm het volgende:
Dat word vuurwerk!
Precies. En er zijn meer Ajacieden, met soortgelijke problemen. Dus het is maar de vraag of dit iets positiefs toevoegt.quote:Op maandag 11 december 2006 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zich staande kan houden in Amsterdam. Hij heeft denk ik nog veel te leren op mentaal vlak.
Ik ben ook enorm benieuwd, vooral ook de communicatie tussen Ten Cate en Leonardo ben ik benieuwd naar, verder past leonardo denk ik perfect bij ajax.quote:Op maandag 11 december 2006 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd of hij zich staande kan houden in Amsterdam. Hij heeft denk ik nog veel te leren op mentaal vlak.
Wat dan? Robin is altijd al een zeer goede speler geweest, ook bij Feyenoord...quote:Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef MrSleep het volgende:
Hopelijk gebeurt met Leonardo nu hetzelfde als met Van Persie bij Arsenal
Kwa mentaliteit zeker.quote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
verder past leonardo denk ik perfect bij ajax.
Mentaal uiteraardquote:Op maandag 11 december 2006 17:43 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat dan? Robin is altijd al een zeer goede speler geweest, ook bij Feyenoord...
Maar Leonardo is weer meer zelfingenomen.quote:Op maandag 11 december 2006 17:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mwoah, huntelaar is iets smeriger dan Leonardo...
Leert ie onder ten Cate hopelijk wel af, ik denk dat hij als trainer heel veel sympathie opwekt bij zijn team. Leonardo kan hopelijk een verschil maken en ons alsnog kampioen makenquote:Op maandag 11 december 2006 17:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maar Leonardo is weer meer zelfingenomen.
Mentaal is Van Persie dan wel afgekoeld, maar hij heeft dezelfde streken als Huntelaar met natrappen en ellebogen.quote:
Ach, dat jong kwam uit Brazilië en werd direct tot groot talent gebombardeerd. Dat soort opmerkingen moet je 'm niet teveel kwalijk nemen. Ik ben echt blij dat ie bij NAC weg is, ik vond het gewoon geen toffe voetballer: Het team paste zich teveel aan en je kunt niet zeggen dat dat nou zoveel punten opleverde... Theo Mommers, directeur NAC, heeft een nieuwe spits aangekondigd, hopelijk is dat een speler met wat meer rendement en waarde.quote:Op maandag 11 december 2006 17:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een van zijn velen zelfingenomen opmerkingen.
"Ik kan alleen bij Real Madrid nog bijleren".![]()
idd, een arrogant over het paard getild ventje dat totaal geen respect voor anderen heeft.quote:Op maandag 11 december 2006 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
verder past leonardo denk ik perfect bij ajax.
Laat dat aub huntelaar zijnquote:Op maandag 11 december 2006 17:58 schreef Polvere het volgende:
[..]
Ach, dat jong kwam uit Brazilië en werd direct tot groot talent gebombardeerd. Dat soort opmerkingen moet je 'm niet teveel kwalijk nemen. Ik ben echt blij dat ie bij NAC weg is, ik vond het gewoon geen toffe voetballer: Het team paste zich teveel aan en je kunt niet zeggen dat dat nou zoveel punten opleverde... Theo Mommers, directeur NAC, heeft een nieuwe spits aangekondigd, hopelijk is dat een speler met wat meer rendement en waarde.
Dat zeiden jullie bij Van Hooijdonk ook.quote:Op maandag 11 december 2006 17:58 schreef Polvere het volgende:
Het team paste zich teveel aan en je kunt niet zeggen dat dat nou zoveel punten opleverde...
Ik gok op Glenn Salmon. Niet echt de meest scorende spits, wel een nuttige. Ik denk dat hij en Diba elkaar best goed aan kunnen vullen.quote:
Nee kijk maar naar Robin van Persiequote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zeer goede voetballer, de ideale linksbuiten en dan kan Babel naar rechts, dat ie bij 010 heeft gefaald zegt niks.
Van Persie heeft helemaal niet gefaald bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee kijk maar naar Robin van Persie![]()
Hoofdzakelijk blessures.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zeer goede voetballer, de ideale linksbuiten en dan kan Babel naar rechts, dat ie bij 010 heeft gefaald zegt niks.
Idd 010 is kampioen talenten kapot maken.Maar goed ik wil niet te veel daarover zeggen.Ben blij dat ie komtquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee kijk maar naar Robin van Persie![]()
Nee maar Feyenoord weet niet hoe ze met topspelers om moeten gaanquote:Op maandag 11 december 2006 18:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van Persie heeft helemaal niet gefaald bij Feyenoord.
Er heeft er eentje pas nog een prachtig afscheid gekregen die het nu goed doet in Engeland.quote:Op maandag 11 december 2006 18:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar Feyenoord weet niet hoe ze met topspelers om moeten gaan![]()
Dan heeft van Persie toch niet gefaald?quote:Op maandag 11 december 2006 18:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar Feyenoord weet niet hoe ze met topspelers om moeten gaan![]()
VDV wel ja, maar Zlatan voor 14 miljoen vind ik niet goedkoop.quote:Op maandag 11 december 2006 18:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan heeft van Persie toch niet gefaald?
Net of het bij jullie allemaal zo super gaat. vd Vaart ging ook goedkoop bij jullie weg, net zoals Zlatan.
ik als ajax 'volger' kan hetzelfde zeggen over ajax. Kijk maar naar vd Vaartquote:Op maandag 11 december 2006 18:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd 010 is kampioen talenten kapot maken.Maar goed ik wil niet te veel daarover zeggen.Ben blij dat ie komt![]()
Wel 1 hele spelerquote:Op maandag 11 december 2006 18:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik als ajax 'volger' kan hetzelfde zeggen over ajax. Kijk maar naar vd Vaarteerste seizoenen van onschatbare waarde, daarna kut. Gaat naar Duitsland, en is meteen weer de ster speler. Dit seizoen is het echter wel minder volgens mij, geen idee, volg het niet heel erg daarzo. Ik ben bang dat Huntelaar hetzelfde krijgt
quote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het ontvangscomitee staat al klaar
Perez mompelend "Weer zo een kanker neger"
Sneijder "Wat komt die tyfus hond doen"
020 Gooit met deze transfer nog wat extra olie op het vuur. Zal vast nog gezelliger worden daar.
WEL GRAPPIGquote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het ontvangscomitee staat al klaar
Perez mompelend "Weer zo een kanker neger"
Sneijder "Wat komt die tyfus hond doen"
020 Gooit met deze transfer nog wat extra olie op het vuur. Zal vast nog gezelliger worden daar.
Aanwinstje.quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef profielpaginadegekste het volgende:
-
nee ik ben ajacied, het is heel normaal voor mij om ** te zeggenquote:
Een trap van Stam lijkt me ook niet echt lekkerquote:Op maandag 11 december 2006 18:44 schreef DrDentz het volgende:
wat dat betreft kan ie beter naar PSV gaan. Krijgt ie meteen een trap van Alex bij dat "gedrag"![]()
in de afgelopen 10 jaar zijn er ook niet veel betere spelers uit voort gekomen hequote:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:25 schreef DrDentz het volgende:
ik mot die kakkerlak nie
Babel EN Leonardoquote:Op maandag 11 december 2006 17:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Babel vs Leonardo?
Babel eigen jeugd, dus krijgt regelmatig voorkeur. En denk je nou echt dat Leo dat pikt. Gaat niet lang duren voordat daar de pleuris uitbreekt.![]()
Met 3 rechtsbenige spitsen in de aanval, en dat gaat werken denk je.quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Babel EN LeonardoAnders was ie niet gekocht
Leonardo voor de voorzet vanaf rechts ... Babel voor de dreiging naar binnen toe en voor de voorzetten. En dan krijg je centraal meer ruimte . Je hebt maar 1 rechtspoot extra maar die heeft een geweldig schot die wil je niet naar zijn rechter voet laten draaien want die kan geweldig uithalen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Met 3 rechtsbenige spitsen in de aanval, en dat gaat werken denk je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |