Nou jouw middenrif nog aan gruzelementen.quote:
Met zo een reactie ben je minstens zo erg. Dat maakt je niet alleen een huilie maar ook een hypocriet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou jouw middenrif nog aan gruzelementen.
Dat je het niet op een speler hebt, ok, maar dat je mensen blessures toewenst kan ik echt niet begrijpen.
Fijn dat je de reactie ook snapt. Misschien had ik het wat minder moeilijk moeten opschrijven?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Met zo een reactie ben je minstens zo erg. Dat maakt je niet alleen een huilie maar ook een hypocriet.![]()
Dat ben ikquote:Op zondag 4 maart 2007 17:58 schreef stefmans het volgende:
Mensen die het leuk vinden als een speler een zware blessure oploopt![]()
Kon je niks beters verzinnen hypocriete huilie.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef Suijk het volgende:
Fijn dat je de reactie ook snapt. Misschien had ik het wat minder moeilijk moeten opschrijven?
Je valt in herhaling, SpankTheMonkey. Maar ga je straks maar weer verkneukelen bij de beelden.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Kon je niks beters verzinnen hypocriete huilie.
Typisch.quote:
Het gaat over Leonardo, en als mijn mening je niet bevalt dan lees je er maar overheen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:05 schreef RayMania het volgende:
Zullen we het nu gewoon over Leonardo hebben? Blij zijn met een blessure doe je maar ergens anders.
nou jou poten breken en ik vind dat prachtig. Is sesamstraat al geweest? kun je daarna naar bed toe.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan je hem in de groote maken voor een avatar
dank u
in de grootequote:Op zondag 4 maart 2007 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan je hem in de groote maken voor een avatar
dank u
Dat je de bal speelt wil niet zeggen dat je de tegenstander niet blesseert, slimkees.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat wil je bij hem doen dan? Net als Breuer de bal spelen?
Wel dat je niks onregelementairs doet, slimkeesquote:Op zondag 4 maart 2007 18:22 schreef gday het volgende:
[..]
Dat je de bal speelt wil niet zeggen dat je de tegenstander niet blesseert, slimkees.
Oh, dus als je met twee gestrekte benen in zou komen, de bal speelt, en daarbij de speler doormidden zaagt, doe je niks onreglementairs?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel dat je niks onregelementairs doet, slimkees![]()
Laat dit een voorbeeld zijn voor anderen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Leonardo kan het vergeten denk ik voor de rest van het seizoen. Ben dan wel geen Leonardo fan en al helemaal geen ajax-fan maar hoop dat het goedkomt met hem, want het zag er niet al te best uit
En Jorien.....wat ben jij een klein kind zeg. Hoe dom kun je zijn ? Ze hadden je terug moeten duwen toen je geboren werd
Die durft nooit meer terug te komen op niveau.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:41 schreef golfer het volgende:
Triest dat ie nu weer zijn andere kruisband afscheurde.
Ik vrees dat het niet eens een kwestie van durven is.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die durft nooit meer terug te komen op niveau.
Jahoor maak er ff een nog groter drama van.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet eens een kwestie van durven is.
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Schwalbe
Dus we moeten maar genieten van die blessure, zoals jij? Ik vind zulke gedachten niet zo gezond. Sterker nog: ik vind het ziek.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jahoor maak er ff een nog groter drama van.
Ik denk dat jij anders een gezonde portie realisme wel kan gebruiken bij het ontbijt morgenochtend.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jahoor maak er ff een nog groter drama van.
Draai die namen maar om.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Dit gun je niemand, ook geen Leonardo. (op Sneijder na)
Is geen toeval meer denk ik. Maar gewoon een slechter gebouwd lichaam.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef WjeroneW het volgende:
Dit is al 3de zware blessure in zijn carrière..wel sneu voor hem.
Was ook niet fijn om te zien
dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is geen toeval meer denk ik. Maar gewoon een slechter gebouwd lichaam.
Laten jullie feyenoorders nou maar op je eigen spel concentreren want dat is al jaren niks meer waard...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Leo blijkt dus een jongetje van glas te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |