Kijk jij dan maar eens naar Ronaldinho.quote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Vedettes verdedigen ook niet mee, kijk naar Riquelme
Ik heb zo´n vermoeden dat zelfs een knul als Leonardo tam wordt bij een coach als ten Cate, vooral als je je bedenkt wie ten Cate bij Barcelona tot de hedendaagse topper heeft gemaakt, daar moet hij wel op kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Weer een nieuw hoofdstuk in zijn stormachtige loopbaan dus.
Wordt wel een breekpunt. Als hij bij Ajax weer niet mee kan in de discipline, is het verhaal in de top voor hem wel voorbij.
Succes voor Leo en Henk!
Dat is dan ook zo'n beetje z'n enige prestatie.quote:Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het altijd al een leuke voetballer gevonden.. Ok, er zitten wat draatjes los in zijn koppie waardoor er zo nu en dan kortsluiting is.. Maar voor de rest..![]()
[afbeelding]
![]()
Je had ook nog die bal die hij met de hand binnen de lijn hield in een wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo'n beetje z'n enige prestatie.
Dat spelers tam worden onder Ten Cate hebben we de afgelopen weken wel gemerkt.quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb zo´n vermoeden dat zelfs een knul als Leonardo tam wordt bij een coach als ten Cate, vooral als je je bedenkt wie ten Cate bij Barcelona tot de hedendaagse topper heeft gemaakt, daar moet hij wel op kunnen vertrouwen.![]()
Wat ik al zei over de TT verandering.quote:
Vandaar dat je in de war bent tong80.quote:Op maandag 11 december 2006 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Werkt verwarrend, want nu zijn er 2 topics met een TT die over de transfer gaan. Zou ik deze meer algemeen houden.
Jaap Stam zal hem op gepaste wijze welkom heten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:18 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Nou, hij mag me gaan overtuigen. 't Is wel weer zo'n lichtgewichtje. Ben benieuwd hoe hij ontvangen zal worden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Het enige positieve is dat er weer een speler voor Ajax kiest ipv psv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |