VI.nlquote:Barcelona wil Sneijder komende zomer inlijven
11/12/2006 22:38
EXCLUSIEF - Barcelona heeft zijn zinnen gezet op het aantrekken van Wesley Sneijder aan het einde van het seizoen. Hoewel de 22-jarige middenvelder bij Ajax zijn contract verlengde tot de zomer van 2009, staat de international niet onwelwillend tegenover een transfer.
Sneijder en Barcelona zijn wel afhankelijk van de bereidheid van Ajax om de middenvelder te laten gaan. Sneijder heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan en de Spaanse kampioen en Champions League-winnaar zal daardoor met een aanzienlijk transferbedrag over de brug moeten komen.
Dan maakt Wesley zich er iig niet geloofwaardiger op na dat interview in Sportweek onlangs.quote:Op maandag 11 december 2006 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
Nou reken er maar op dat ie weg is volgend seizoen. En dan ben ik blij als ie naar Barca gaat![]()
Niet eens zo'n slecht ideequote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Seedorf
Harris Medunjanin? Of anders gewoon Kenneth Perez met daarachter iemand van de Toekomst?quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
Wie wordt dan de opvolger van Sneijder? Geen talent kopen, gewoon een topper binnenhalen die meteen rendeert.
Steven Defour. En we hebben Perez nog.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef Roeni3 het volgende:
Wie wordt dan de opvolger van Sneijder? Geen talent kopen, gewoon een topper binnenhalen die meteen rendeert.
Clarence Seedorf keert nooit meer terug in eredivisie, mark my words.quote:Op maandag 11 december 2006 23:04 schreef twi het volgende:
Seedorf
De echte tien is niet meer, iddquote:Op maandag 11 december 2006 23:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Harris Medunjanin? Of anders gewoon Kenneth Perez met daarachter iemand van de Toekomst?
Overigens is de tien bijna uitgestorven, 4-3-3 wordt tegenwoordig met de punt naar achteren gespeeld en dus kan Urby Emanuelson als linkshalf Wesley Sneijder opvolgen.
Dan had 'ie bij Voetbal Insite de deur wel dichtgegooid.quote:Op maandag 11 december 2006 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Clarence Seedorf keert nooit meer terug in eredivisie, mark my words.
Clarence Seedorf is een gentleman en gooit dus geen deuren dicht, maar ik weet zeker dat Clarence Seedorf niet meer terugkeert naar de eredivisie. Waarom zou hij?quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had 'ie bij Voetbal Insite de deur wel dichtgegooid.
Maatje Stam zal 'm het een en ander vertellen, en die wordt als PSV'er op handen gedragen. Kluivert zit bij PSV en heeft nog geen slechte ervaringen. Het vergaat hem bij Milan de laatste maanden bar slecht en bovendien is het algemeen bekend dat wanneer je bij Ajax speelt, je meer in de picture staat voor Oranje.quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef M0NTANA het volgende:
Clarence Seedorf is een gentleman en gooit dus geen deuren dicht, maar ik weet zeker dat Clarence Seedorf niet meer terugkeert naar de eredivisie. Waarom zou hij?
Clarence Seedorf zal de komende tijd sowieso wel opgeroepen worden voor Oranje, of hij nou bij AC Milan speelt of bij Ajax, dat maakt niet uit. Clarence Seedorf zal in de Nederlandse stadions minder hartelijk ontvangen worden dan bijvoorbeeld Jaap Stam, misschien dat dat sinds de hele Seedorf terug in Oranje-lobby iets is veranderd, maar ik vraag het me af. Persoonlijk denk ik dat Clarence Seedorf nog een seizoen of twee á drie voor AC Milan voetbalt en als hij naar de reservebank verdwijnt, de eer aan zichzelf houdt en stopt met voetballen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Maatje Stam zal 'm het een en ander vertellen, en die wordt als PSV'er op handen gedragen. Kluivert zit bij PSV en heeft nog geen slechte ervaringen. Het vergaat hem bij Milan de laatste maanden bar slecht en bovendien is het algemeen bekend dat wanneer je bij Ajax speelt, je meer in de picture staat voor Oranje.
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dit soort foute TT's zijn de reden van het feit dat ik destijds stopte met TT's.
Die titel slaat nergens op.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.![]()
De TT op zich kan me niets schelen, wel de reacties daarop. Scheelt zo weer tien off topic-posts.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.![]()
Je doet er zelf aan mee? (die reacties)quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De TT op zich kan me niets schelen, wel de reacties daarop. Scheelt zo weer tien off topic-posts.
Jij hebt altijd van die domme TT'squote:Op maandag 11 december 2006 23:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee? (die reacties)
Maar goed, ik (en sommige anderen) vinden TT leuk. Anderen weer niet. Zo gaat het in het leven... wie weet hebben we er volgend topic wel weer een zonder TT.
'Altijd' ook echt, dit is mijn tweede topic.quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die domme TT'sVan mij mogen ze ook wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |