Onzin. Na Charisteas durven ze dat echt niet meer aan hoor, toen werd het Maasgebouw al zowat afgebrokenquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Ik hoor net van mensen dat Rijnmond gezegt schijnt te hebben dat Lindenbergh richting feyenoord gaat
een duitse site meld het ook:
FEYENOORD VERPFLICHTET LINDENBERGH
Olaf Lindenbergh werde seit 1 Januar 2007 in Rotterdam spielen. Er ist der zweiten spieler welche Feyenoord Rotterdam im diesen saison von Ajax Amsterdam pflichtet. Diesen Abend signierte er seinem 2-Jahrkontrakt.
Lindenbergh spielte, nach 5 Jahren in AZ Alkmaar, seit 2005 für Ajax Amsterdam. Lindenbergh soll am 21. Januar 2007 für den ersten mal im rot-weissen Trikot erscheinen.
Dat zuig je dus gewoon uit je duim. Heb de hele avond al Radio Rijnmond op staanquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef denthemen het volgende:
Ik hoor net van mensen dat Rijnmond gezegt schijnt te hebben dat Lindenbergh richting feyenoord gaat
een duitse site meld het ook:
FEYENOORD VERPFLICHTET LINDENBERGH
Olaf Lindenbergh werde seit 1 Januar 2007 in Rotterdam spielen. Er ist der zweiten spieler welche Feyenoord Rotterdam im diesen saison von Ajax Amsterdam pflichtet. Diesen Abend signierte er seinem 2-Jahrkontrakt.
Lindenbergh spielte, nach 5 Jahren in AZ Alkmaar, seit 2005 für Ajax Amsterdam. Lindenbergh soll am 21. Januar 2007 für den ersten mal im rot-weissen Trikot erscheinen.
Gaat nooit lukken. Leonardo en Ten Cate zijn allebei 2 zelf ingenomen personen. Kan nooit goed gaan samen.quote:Op maandag 11 december 2006 22:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er zijn bijna altijd wel eigenwijze managers die het willen proberen (zie Ten Cate).
Bovendien kunnen we er nooit veel verlies opmaken, hij kost bijna niks.
De kenner spreektquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken. Leonardo en Ten Cate zijn allebei 2 zelf ingenomen personen. Kan nooit goed gaan samen.
Wil jij ontkennen dan dat ze niet allebei zelf ingenomen zijn?quote:
Ga je daar eens mee bezighouden dan.quote:Op maandag 11 december 2006 22:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Ondertussen staan wij nog maar 3 punten achter met ons dramatische spel.
Je hebt hem wel nodig voor de breedtequote:Op maandag 11 december 2006 22:17 schreef the_hunter het volgende:
Lijkt me ook onzin dat over Lindenberg inderdaad. Maar van mij mag hij gaan hoor+
Haal dan Schilder terug.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Je hebt hem wel nodig voor de breedte
Mwa, vind ik niet. Verder zou ik het geweldig vinden als feyenoord wéér een ex-Ajacied haaltquote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 11 december 2006 22:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat ze dom zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef zjroentje het volgende:
Is ook een onzin bericht over Lindenbergh, waarom zou Feyenoord 'm tot de winter van 2008 willen vastleggen?
Ag, 75% van wat snor zegt is uit zijn duim gezogen.quote:
Mooie club voor hem en ooit zal hij Ajax toch wel verlaten, PSV verliest iedere zomer haar beste spelers en wordt ieder jaar kampioen, dus laat Wesley Sneijder en KJH maar vertrekken.quote:
Beter van niet.quote:
Nou reken er maar op dat ie weg is volgend seizoen. En dan ben ik blij als ie naar Barca gaatquote:
Vorig jaar hebben ze toch juist bijna iedereen weten te behouden?quote:Op maandag 11 december 2006 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mooie club voor hem en ooit zal hij Ajax toch wel verlaten, PSV verliest iedere zomer haar beste spelers en wordt ieder jaar kampioen, dus laat Wesley Sneijder en KJH maar vertrekken.
![]()
André Ooijer en Jan Vennegoor of Hesselink waren twee belangrijke spelers.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze toch juist bijna iedereen weten te behouden?
De Snor, Voetbal Insite.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ja, hoi, bron?
Milan wil KJH. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |