Defour is helemaal geen linkshalf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef Nashje het volgende:
Davids komt niet in de winterstop.
Opvolger van Sneijder denk ik toch aan Defour.
Wel een 10, en zo moeten we gaan spelen. Al dat verdedigende kutgedoe, we zijn geen p$v.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Defour is helemaal geen linkshalf.
Welke plek dan? Linkshalf?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Bruins halen.
Kan hij samen met Perez (misschien nog Anita of Roger achter de hand) gaan vechten voor die plek.
Nee, hij is nu nog bij Excelsior.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef S-Two het volgende:
Alsof Bruins er nu al is.
De linkshalf/nummer 10/spelmaker/vrije rol positie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Welke plek dan? Linkshalf?
Of verwacht jij dat Henk ten Cate binnen nu en anderhalf jaar weer met tien zal gaan spelen?
Helemaal mee eens, maar ik zie Ajax (en Oranje) voorlopig nog zónder tien spelen, ook al maakt dat het 4-3-3-systeem fantasieloos en veel minder succesvol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wel een 10, en zo moeten we gaan spelen. Al dat verdedigende kutgedoe, we zijn geen p$v.
Over een half jaar, als Sneijder weg gaat, is Bruins er nog echt niet klaar voor hoor. En dan moet er dus gewoon een goeie 10 staan. En dat kan misschien best Perez zijn. Daarnaast moet er toch wel weer iemand in de jeugd rondlopen, of hoorde ik laatst nou dat er geen enkel jeugdteam meer met een 10 speelt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, hij is nu nog bij Excelsior.![]()
Bruins is een uitzonderlijk talent, die kunnen we goed gebruiken. Als blijkt dat hij niet goed genoeg is zetten we daar gewoon Perez neer die uitstekend die rol kan bespelen.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
of hoorde ik laatst nou dat er geen enkel jeugdteam meer met een 10 speelt?![]()
Lijkt me toch wel bewezen dat een 4-3-3 zónder tien eigenlijk een verkapte 4-5-1 is, waardoor je spits op een eiland komt te staan? Dan kan je dus net zo goed geen 4-3-3 meer spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Al dat nr 10 gezeik. Alsof dat veel aanvallender is dan zonder. De meeste hier lijken wel gehersenspoeld door het Ajax 94-95 team. Als je geen uitzonderlijk goede nr 10 hebt kun je beter zonder de 10 positie spelen. Anders word je team veel en veel zwakker.
Wat heeft Barend ermee te maken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef devv05 het volgende:
Wat een eikels, Barend en die witte(man) tyfushond.
En hoe is dat bewezen? Bij 4-3-3 met de punt naar achteren gaan ipv de middelste middenvelder de flankspelers meer naar voren. Ik zie niet in waarom de spits dan op eiland komt te staan. Dat gebeurt net zo goed met een nr 10 indien de positiespel slecht is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel bewezen dat een 4-3-3 zónder tien eigenlijk een verkapte 4-5-1 is, waardoor je spits op een eiland komt te staan? Dan kan je dus net zo goed geen 4-3-3 meer spelen.
Elk discussie erover is niet nuttig en overbodig. En ja, mijn reactie dus ook.quote:
Hoezo? Omdat jullie voorzitter vast word gelult? Ze hebben toch gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:35 schreef devv05 het volgende:
Wat een eikels, Pauw en die witte(man) tyfushond.
Zo staat het dus op het andere forumquote:Ik las net per ongeluk op een duitse transfersite;
FEYENOORD VERPFLICHTET LINDENBERGH
Olaf Lindenbergh werde seit 1 Januar 2007 in Rotterdam spielen. Er ist der zweiten spieler welche Feyenoord Rotterdam im diesen saison von Ajax Amsterdam pflichtet. Diesen Abend signierte er seinem 2-Jahrkontrakt.
Lindenbergh spielte, nach 5 Jahren in AZ Alkmaar, seit 2005 für Ajax Amsterdam. Lindenbergh soll am 21. Januar 2007 für den ersten mal im rot-weissen Trikot erscheinen.
-----------
Plus dat er net op Radio Rijnmond ook wat van werd gezegd, wat vinden jullie hiervan?
//edit: het is wel een gerucht!
Onzin. Ze liepen te zuigen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat jullie voorzitter vast word gelult? Ze hebben toch gewoon gelijk.
Dat hij het niet verzint geloof ik wel, maar wie zegt dat zijn bron het niet verzint? Vreemd dat insiders als de Snor (quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:37 schreef denthemen het volgende:
Dat over Lindenbergh heb ik via een andere site van iemand waarvan ik 100% zeker weet dat hij het niet verzint:
[..]
Zo staat het dus op het andere forum
Kijk en dat ben ik dan weer wel met je eens. Een TT vind ik erg leuk, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan.quote:Op maandag 11 december 2006 22:38 schreef M0NTANA het volgende:
Dit soort foute TT's zijn de reden van het feit dat ik destijds stopte met TT's.
Neem gelijk Slory meedan..is een goed spitsjequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Gewoon Bruins halen.
Kan hij samen met Perez (misschien nog Anita of Roger achter de hand) gaan vechten voor die plek.
Nee dank je, laat slory en bruins maar lekker daar blijven. Leonardo is al meer dan genoeg, gezien zijn achtergrond.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Neem gelijk Slory meedan..is een goed spitsje
Ben jij het verder nooit met me eens dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kijk en dat ben ik dan weer wel met je eens.
Klopt, want anders kan je het net zo goed niet doen. Net als 4-3-3 zónder tien.quote:Een TT vind ik erg leuk, maar het moet natuurlijk wel ergens op slaan.
Jawel hoor, maar niet wat betreft de TTquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij het verder nooit met me eens dan?
Zeker weten, daarbij verwacht ik dat hij komende zomer Ajax wel wil gaan verlaten, dan maar naar Barça.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
Als Sneijder dan toch vertrekt, dan maar naar Barca. Leuke en mooie club voor hem
Ik ben het wéér met je eensquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker weten, daarbij verwacht ik dat hij komende zomer Ajax wel wil gaan verlaten, dan maar naar Barça.
Juist alle leuke dingen van een Europese trip worden weggenomen door deze verplichte combi, ik heb dus besloten om niet te gaan. Stiekem hoop ik op een derde plaats in de poule, met in de volgende ronde een uitwedstrijd in London, Newcastle, Blackburn of Glasgow.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben het wéér met je eens
Nog mensen die morgen naar Gent gaan? Ik wel![]()
Klopt inderdaad. Maar goed, veel bekenden van me gaan en ik wil mijn EU+ behouden. Plus dat de wedstrijd toch wel uitverkocht zou raken. Ik heb dus besloten wel de combi in te stappen. Wat mij betreft mag Ajax inderdaad 3e in de poule worden. Dan is de kans op een leuke trip een stuk groter. Overigens vergeet jij nog Panatinaikos en Sevilla waar ik ook graag heen wilquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist alle leuke dingen van een Europese trip worden weggenomen door deze verplichte combi, ik heb dus besloten om niet te gaan. Stiekem hoop ik op een derde plaats in de poule, met in de volgende ronde een uitwedstrijd in London, Newcastle, Blackburn of Glasgow.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee dank je, laat slory en bruins maar lekker daar blijven. Leonardo is al meer dan genoeg, gezien zijn achtergrond.
Hij heeft geloof ik ook al 4 of 5 assists. Niet verkeerd hoor...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef twi het volgende:
Ik zie in Slory geen rechtsbuiten. Gewoon een hele snelle spits. Valt vooral op door z'n goals, niet door z'n voorzetten.
Ik dacht dat Slory al in de jeugd bij feyenoord had gespeeld. Dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Slory komt uit Heemskerk en Bruins uit Rotterdam.... uh so what?
Bruins is misschien wel het grootste middenveldtalent van Nederland en een betere rechtsbuiten dan Slory hebben wij momenteel bij Ajax niet. Ze mogen beide komen als je het mij vraagt.
Maar Feyenoord heeft eerste optie op Slory dus hij zal daar wel naartoe gaan.
Dat heet Miteaquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef twi het volgende:
Hij heeft inderdaad al een aantal assists, maar inderdaad, voornamelijk terugleggen bij counters. We zoeken juist iemand die een voorzet kan geven van de zijlijn/achterlijn. Aan Leonardo hebben we voorlopig al genoeg twijfelgevallen wat dat betreft.
Eigenlijk zou je Leonardo en De Mul in 1 moeten hebben. Maar helaas...
Overrated? Als je al 7 goals en 4/5 assists maakt bij een club als Excelsior, waar de kansen schaars zijn, in hoeverre ben je dan overrated?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Andwelé Slory is fuckin' overrated, debuteert op zijn 24e in de eredivisie. Laat hem maar in R'dam blijven!
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef twi het volgende:
Ik kan me geen fatsoenlijke voorzet van Mitea herinneren. Vind ik Rosales dichterbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |