quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Zo, kaartje voor Waregem verkocht. Ik vertik het om met die klote combi te gaan
Normaal zou ik wel gegaan zijn, maar nu wacht ik wel een ronde.quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is belachelijk dat het uitverkocht is, gewoon lekker op een alternatieve manier gaan of niet.
Snap al die mensen die wel gaan nietal zijn d'r maar bar weinig die d'r voor uit komen.
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?quote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel plezier met dat arrogante k****ventje, kan me niet voorstellen dat ie jullie veel plezier gaat bezorgen!
Inderdaad, zijn mentaliteit en karakter zijn de grootste struikelblokken....quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef -Wolf- het volgende:
Kap eens met janken. Jullie lijken nu net Leonardo.
Inderdaad, we kunnen er nauwelijks mee achteruit gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef Chadi het volgende:
Leonardo is van harte welkom.. die de Mul doet het anders zo goed???? of die Rosales???? Van mij part heeft ie 30 jaar bij feyenoord gezeten... hij is gewoon nodig.
Is vorig jaar gebeurt, met een vriend van me, volgens mij was het toen ook bij at5 of rtvnh, toen was hij samen met Urby een soort van reclame aan het makenquote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef macondo het volgende:
Kunnen die fotos niet ergens in een krant geplaatst worden of zo? Kan geen kwaad tegenwoordig..
Moest even goed kijken welke van de twee Urby is, maar volgens mij is het de linker. Toch?quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |