abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44351712
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Heitinga dus in de belangstelling van Fiorentina. Ik zou er geen problemen mee hebben als hij weg gaat.
Voor drie miljoen? Dan zou ik hem liever houden. Sevilla dat negen miljoen bood leek eeuwig zonde dat we dat niet gedaan hebben, maar nu ben ik toch blij dat we hem hebben. Als rechtsback is het soms een drama, maar als centrale verdediger en als verdedigende middenvelder is het een beer. Een bikkel, die alleen maar beter kan worden. Bovendien een van de weinige spelers in het moderne voetbal nog met een echt clubhart.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_44351744
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:28 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat staat hij nu al te vaak. Maar dat Gabri flink op zijn voorzet moet oefenen ben ik het wel eens.
Gabri moet leren schieten. Het lijkt wel of hij dat niet durft. Al kan je het slecht, soms móet je gewoon schieten. Afgelopen weekend kan hij de 3-2 maken, legt hij hem af op Babel of Huntelaar (voor wie die bal ook bedoeld was), terwijl hij zo had kunnen binnenpoeieren.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44351790
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:16 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag Ajax zonder vleugels spelen maar met een 10.
Laat die links en rechts half maar goed op een voorzet oefenen.
Ajax heeft, zeker na de komst van Leonardo, genoeg potentie op de vleugels met Leo himself, Babel, Mitea, De Mul en Manucharyan. Na de winterstop kunnen we non-stop 433 blijven spelen. Of bedoelde voor de wedstrijd tegen Zulte-Waregem? Daar moeten we helemaal vol op de aanval spelen, niets te verliezen.
pi_44351791
quote:
Ajax zoekt 'type Cocu'
Henk ten Cate zoekt versterking voor het middenveld. "Ajax kan een coachende speler nog goed gebruiken", zei hij dinsdagmiddag. Een 'type Cocu', een speler die anderen voortdurend op de juiste plek zet, zal erg welkom zijn. Edgar Davids is dat volgens Ten Cate niet. Ajax moet ook rekening houden met de financiële middelen die beschikbaar zijn.
quote:
Omroep Brabant meldt dat NAC-speler Leonardo maandag al medisch is gekeurd door Ajax. De overgang is daarmee in alle aspecten rond, behalve dan dat het transferwindow van januari nog niet open is. De Amsterdamse club wacht daarop voor de presentatie van de jonge talentvolle spits.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 12 december 2006 @ 11:45:29 #280
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_44351792
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:41 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat is de bron?
Ik zie in Heitinga eigenlijk de opvolger van Jaap Stam, als hij stopt.
Ik denk dat hij tegen die tijd echt wel genoeg ervaring en rust uitstraalt om de verdediging te leiden.
Als centrale verdediger zie ik het wel zitten, als hij maar niet op de flanken neergezet wordt.
http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=27110

Ik zie het absoluut niet zitten in Heitinga. Zijn timing en positionering zijn slecht en hij is erg laks( met name bij kopsituaties) .
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_44351828
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

[..]
Davids is dus te duur?
pi_44351863
quote:
Ajax zoekt 'type Cocu'
Henk ten Cate zoekt versterking voor het middenveld. "Ajax kan een coachende speler nog goed gebruiken", zei hij dinsdagmiddag. Een 'type Cocu', een speler die anderen voortdurend op de juiste plek zet, zal erg welkom zijn. Edgar Davids is dat volgens Ten Cate niet. Ajax moet ook rekening houden met de financiële middelen die beschikbaar zijn.
Ik zeg Seedorf én Litmanen terug halen
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:01:34 #283
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_44352257
Sneijder mag weer spelen in de competitie toch?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_44352408
Gelukkig wel.
Houd van een lijntje.
pi_44352412
Ja

[ Bericht 77% gewijzigd door Black-Death op 12-12-2006 12:07:40 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44352484
Heitinga wil ik absoluut niet kwijt. En al helemaal niet voor een schijntje van 3 miljoen.
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:10:36 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_44352488
Ik ben erru benieuwd hoe Leo het gaat doen. Geweldige voetballer natuurlijk, nu maar hopen dat HtC hem lekker z'n gang laat gaan en hij zich lekker gaat voelen, dna komt het wel goed.
pi_44352503
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:10 schreef -Wolf- het volgende:
Heitinga wil ik absoluut niet kwijt. En al helemaal niet voor een schijntje van 3 miljoen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44352658
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:10 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erru benieuwd hoe Leo het gaat doen. Geweldige voetballer natuurlijk, nu maar hopen dat HtC hem lekker z'n gang laat gaan en hij zich lekker gaat voelen, dna komt het wel goed.
De afgelopen jaren heeft hij bij NAC al vertrouwen gekregen en mocht hij doen en laten wat hij wilde. Maar echt veel rendement heeft dat ook niet opgeleverd.
pi_44352680
Jaren?
Houd van een lijntje.
pi_44352696
HIj speelde dit seizoen geloof ik 15 keer en scoorde maar 1x... Zo'n geweldige stats zijn dat niet...
pi_44352777
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Jaren?
Vorig seizoen en dit seizoen.
pi_44352784
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:18 schreef Black-Death het volgende:
HIj speelde dit seizoen geloof ik 15 keer en scoorde maar 1x... Zo'n geweldige stats zijn dat niet...
Aantal voorzetten?
pi_44352860
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:20 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Aantal voorzetten?
Op 29 november stond hij op 3 asists.
Op 6 december ook nog.
pi_44352886
Tsja, vind je het gek bij een club als NAC. Feit blijft dat hij goed kan voetballen en ik er alle vertrouwen in heb dat Ten Cate hem kan klaarstomen voor het echte werk. En TerroRobbie, heb jij ook een leven naast Ajax bashen?
pi_44352908
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Op 29 november stond hij op 3 asists.
Je weet ook alles van ex-, huidige- en aankomende Ajacieden he!

Hulde
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44352911
Dat is ook wel weer waar.. Ben benieuwd wanneer die zijn debuut maakt en welk nummer hij krijgt
pi_44352929
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Tsja, vind je het gek bij een club als NAC. Feit blijft dat hij goed kan voetballen en ik er alle vertrouwen in heb dat Ten Cate hem kan klaarstomen voor het echte werk. En TerroRobbie, heb jij ook een leven naast Ajax bashen?
Het weergeven van de feiten is geen bashen hoor. .
pi_44352973
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Je weet ook alles van ex-, huidige- en aankomende Ajacieden he!

Hulde
Ik heb een abo op de VI. Cool he
pi_44352980
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Black-Death het volgende:
Dat is ook wel weer waar.. Ben benieuwd wanneer die zijn debuut maakt en welk nummer hij krijgt
Nummer 13 is over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')