ze rijden op tijd???quote:Op maandag 11 december 2006 14:56 schreef WinkelKar het volgende:
al zullen dat er weinig zijn![]()
maar hier in Zuid-Limburg is het voor mij zeker op vooruitgegaan![]()
Nu eindelijk fatsoenlijke bussen( ambassadors & Volvo's, nieuw) Eerst hadden we van berkhof oude crap![]()
en ze rijden optijd![]()
Ik word er gek van.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik trek mijn schouderklopje deels in, omdat nu gebleken is dat we hier in het noorden ook met een redelijk materieeltekort van een bak of 8 in de spits kampen.
Ach, dan is ie ruim op tijd voor de volgende!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:19 schreef Robbrs het volgende:
[..]
ze rijden op tijd???
Hier in zuid limburg (parkstad) heb ik deze week nog geen enkele bus gezien die enigsinds op tijd heeft gereden... 20 minuten te laat was deze week eerder regel dan uitzondering![]()
Haha, ik had hem zien staan, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:40 schreef FranticDJ het volgende:
In zeeuwsch vlaanderen ook veolia.. Wat doet pa op zijn laatste dag voor connexxion? Juist, nog even een lantaarnpaaltje wegkoppen met de bus!
Ik reis eenmaal per week van Leeuwarden naar Groningen en ga dan op vrijdag weer terug. Afgelopen maandag moest ik in de sneltrein van 7.57 +10 staan. Ondanks dat die op lengte was. Maar ik hou de materieelinzet een beetje in de gaten op de noordelijke trajecten en zie dat dat er sinds dit weekend niet beter op geworden is. Wat heet, er is nu een groot tekort aan bakken. Zeker in de ochtendspits. Ik ben morgen benieuwd wat ze me voorschotelen.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik word er gek van.
Weet niet welke lijn jij altijd hebt? Maar Groningen - NIeuweschans is een RAMP
Ik heb zelfs gehad dat de volgende bus ons inhaalde! Geloof me, dan baal jequote:Op donderdag 14 december 2006 20:22 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ach, dan is ie ruim op tijd voor de volgende!
Nee oostburgquote:Op donderdag 14 december 2006 20:25 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Haha, ik had hem zien staan, waarschijnlijkOf was het niet in Terneuzen gebeurd?
Roermond en Nijmegen dus, en we hebben er veel te weinig (19 van de minimaal benodigde 37). Echter hebben ze vandaag weer verbetering belooft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:10 schreef tho_Omas het volgende:
Ja die oude treinen die jullie nu kwijt zijn in het Noorden rijden tussen Venlo en Maastricht nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |