Studio Voetbal waar ze het over alle randzaken om het voetbal heen hebben ipv het voetbal zelfquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:47 schreef Urquhart het volgende:
Alleen die nieuwtjes van Derksen zijn eigenlijk nog het kijken waardDoe mij maar Studio Voetbal, alhoewel ik die Youri Mulder ook niet geweldig vind.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Studio Voetbal waar ze het over alle randzaken om het voetbal en oranje () heen hebben ipv het voetbal zelf
![]()
Jammerquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry had de vraag niet gezien, heb hem nu al van mijn HDD verwijderd.
De wekelijkse discussie over Seedorf, Van Bommel en Van Nistelrooij begin ik ook zat te worden. Steeds maar weer hetzelfdequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ja kun je beter naar Johan kijken die heeft het tenminste over de essentie van het spel
Eén Barend is meer dan genoeg wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Huuuuuh wanneer kwam nou de vader van Barbara, onze Frits Barend? die zou toch ook 1 jan komen
Idd, dan krijgen we weer zo'n ons-kent-ons-sfeertjequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eén Barend is meer dan genoeg wat mij betreft.
babs@voetbalinsite.nlquote:
Een monster die altijd zo aardig probeert over te komenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:14 schreef schaap001 het volgende:
Volgens de website komt DirkScheringa langs.
die krijgen ze niet op de kast of uit zijn tent
Scheringa irriteerde zich zichtbaar rot aan dat verhaal van Kraay over dat hij AZ ooit eens op een vuile schoppartij had getrakteerd. Toen had Dirk dus eigenlijk moeten zeggen dat Kraay er na de uitzending nog wel zou achter komen waarom 'ie een knokploeg had meegnomen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:14 schreef HPayne het volgende:
Hans Kraay jr vond zichzelf weer erg grappig.
... = Dirkquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Nou dat had ik niet hoeven te zien. Saai boring en niks zeggend
Barbara Barend heeft die stelling vast zelf bedacht. Irritant mens zeg.quote:
Haar vragen zijn ook nietszeggendquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:44 schreef MaxPower het volgende:
Ik vond het indrukwekkend om te zien hoe Scheringa de vragen van Barbara wist te ontwijken tot nietszeggende betogen. Die zie ik absoluut nog wel de politiek ingaan.
Ja, hij komt op mij altijd een beetje sullig over, met z'n vriendelijke babyface en z'n hoge stem. Maar het schijnt een gehaaide en keiharde zakenman te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Wolf in schaapskleren die Dirk. Of geitenkleren gezien z'n sokken.
quote:
Nee het gaat 100% over Leonardo, dat kan niet anders.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Wordt Ajax of AZ nog kampioen? denk ik.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:50 schreef markisboer het volgende:
ajax wordt kampioen ajax wint iedere wedstrijd na de winterstop die ze nog moeten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |