8,5?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zit nu op 20k stadion in de VIII, heb dadelijk weer wat geld, zal ik het investeren in trainnee's of in een groter stadion? Heb 8,5 trainnee's
24 jarige middenvelder die zowel linksbuiten als verdedigend kan spelenquote:
aha op die manier... dan heb ik 9,5 trainee.. 1 verdediger van 24 jaar namelijk...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
24 jarige middenvelder die zowel linksbuiten als verdedigend kan spelen
Met een fanclub van 1100+ kan je wel meer vullen denk ik. Ik heb een keer gezien dat bij een normale reeks (dus af en toe gelijkspel of een incidenteel verlies) je zeker 25/30k kan vullen. Daarom ben ik nu naar 25k gegaan. Betere spelers is in VIII toch meestal niet nodig....quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zit nu op 20k stadion in de VIII, heb dadelijk weer wat geld, zal ik het investeren in trainnee's of in een groter stadion? Heb 8,5 trainnee's
ik speelde vorig seizoen in VIII en had een stadion van 31.000, die is 2x uitverkocht geweest. Zal me in de VII nog wel vaker gaan overkomen dan vermoed ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Met een fanclub van 1100+ kan je wel meer vullen denk ik. Ik heb een keer gezien dat bij een normale reeks (dus af en toe gelijkspel of een incidenteel verlies) je zeker 25/30k kan vullen. Daarom ben ik nu naar 25k gegaan. Betere spelers is in VIII toch meestal niet nodig....
Ja klopt, toen won ik ook alles en zat tegen de "concurrent" mn stadion wel vol. Overigens een fanclub van 1502 leden op dit moment.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:58 schreef Lennox het volgende:
Als je genoeg wint wel. Net hoe je supportersmood is
Maar het kan dus inderdaad.
was da?quote:JOHNSTON kiest voor afbraakvoetbal, een overwinning lijkt vandaag van minder belang.
wat is je team id?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn vanmorgen weer wat transferdeadlines van me afgelopen... kan iemand eens kijken of ik ook iets verkocht heb
Niks. 07-12 de laatste.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn vanmorgen weer wat transferdeadlines van me afgelopen... kan iemand eens kijken of ik ook iets verkocht heb
ATMGquote:
Awnser to me guyquote:
Ok thanks, dan ga ik er maar een paar ontslaan want ik heb ze nu al drie keer proberen te verkopen zonder dat het iets oplevertquote:
quote:Rikus van Munster (52905745)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 74 440
Loon: 63 072 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: insane ones
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: formidabel Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Mmmm, ben geloof ik 30 november begonnen met bouwen. Misschien wat eerder. 8.000 erbij.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:10 schreef rompompom het volgende:
Klote man, na hoeveel tijd? Ik ga na komende zondag flink verbouwen, dat zou 13 dagen moeten duren...
quote:0 - 1 is de ruststand. SVH3, dat een balbezit had van 94 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
quote:Als een giraf naast een bende pinguïns, zo stak Sebastiano Butera boven de rest van SVH3 uit. Henko Zuidam zal daarentegen slecht slapen na zo'n beroerde wedstrijd. 0 - 3 is de eindstand.
quote:0-1 Henko Zuidam (26)
0-2 Henko Zuidam (68)
0-3 Lammert Busser (69)
quote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: goed
Balbezit 1e helft: 94%
Balbezit 2e helft: 97%
Ik krijg er 3000 bij, maar omdat de verhouidingen nogal scheef lagen, is het toch een flinke verbouwing. Ik krijg dus ook 13 dagen ervoor en hopelijk is het dan ook gebeurt, anders mis ik een redelijk volle bak.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:15 schreef twi het volgende:
[..]
Mmmm, ben geloof ik 30 november begonnen met bouwen. Misschien wat eerder. 8.000 erbij.
Had die gast wel een opstelling gemaakt dan?quote:
hij doet het weer hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:49 schreef maniack28 het volgende:
EN JA HOOR PAUPERHATTRICK IS WEER DOWN!!!!!! OWWWWWWW WAT EEN GOEIE NIEUWE SERVERS!!! IK HEB NOG EEN FUCKING STIJGER NODIG!!!!
ik ben boos ja
Zal tijd worden.. weer 3 stijgers gemistquote:
Dat vind ik nou ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik vind het totaal zinloos en je krijgt ze voor de meest domme dingen...
Met vleugelspel krijg je relatief gezien meer aanvallen over de vleugel dan door het midden (het totaal blijft hetzelfde). In de spelregels staat dat je altijd minimaal 20% extra aanvallen over de vleugel krijgt. Dit percentage kan oplopen tot 40% indien je tactiekvaardigheid erg hoog is. Het is mij overigens niet helemaal duidelijk waarover die percentages nu precies worden genomen. De vaardigheid is afhankelijk van de totale passingskills van al je veldspelers. Leiderschap van je teamcaptain en totale ervaring spelen naar mijn weten ook een rolletje. Je vleugelspelers gaan op zich niet beter spelen, maar je maakt wel vaker gebruik van hun talenten. Of dit nuttig is hangt af van de vleugelverdediging van de tegenstanderquote:Op woensdag 13 december 2006 10:46 schreef Betaserc het volgende:
Hoe belangrijk is je tacktiek eigenlijk? Ik speel nu vleugelspel en er was een tijd dat mijn elftal daar "briljant" in was, maar het is de laatste tijd om een of andere reden weer gezakt naar "uitmuntend". En hebben mijn spelers die ik op de vleugels heb staan dan ook nog een extra waarde?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
Deze week wel smsquote:
Thnx voor de tip!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef maniack28 het volgende:
VERGEET DE PENALTYNEMERS NIET IN TE STELLEN!!!!!!
Voor degenen onder ons die beker spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |