vies? hoezo dat?quote:Op zondag 17 december 2006 13:19 schreef jors het volgende:
piercins zijn vies vind ik
Bij de shop kan je zo een flesje kopenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef ShowChat het volgende:
Met wat voor producten maak je een pas gepiercede/geschoten oorgaatje (oorlel) dan wel schoon?
ik kreeg gewoon 2 flesjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Bij de shop kan je zo een flesje kopen![]()
niet of!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:38 schreef ShowChat het volgende:
Oké, morgen wat antibacteriele zeep zoeken dus, of ff langs de piercingshop! Dankje.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:13 schreef saaw het volgende:
[..]
niet of!
allebei!
zeep haal je gewoon bij de etos/kruidvat odi
en dan ook zo een flesje
-edit-quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:
Lippiercing, industrial, en een horizontale wenkbrauw
En mn tongpiercing(hier zie je de horizontale ook beter ^^)
Tofquote:Op zondag 8 juli 2007 02:01 schreef saaw het volgende:
oeh ik ga morgen als het goed is eindelijk mn lippiercing zettenfoto's volgen uiteraard
dankjequote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:52 schreef Hijacking het volgende:
[..]
staat je goed![]()
al zou ik persoonlijk er niet meer nemen
Volgens mij staat 'ie je echt wel gaafquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik wil een kinpiercing, maar mag ik pas als ik 15 ben. Zal hij passen? : fototje
En daar gaat t toch om? Wie weet hoe andere mensen er bij jou over denkenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef saaw het volgende:
[..]
dankje
hoe bedoel je 'niet meer'?
ik kwam gistereen heel braaf meisje van mn oude school tegen, die heeft nu een neuspiercing, lip [ook schuin maar dan ringetje], tong, wenkbrouw en neusbrug
echt TEveel, allemaal zo in je gezicht
mja zelf was ze er erg blij mee
ja dat bedoel ik ook juist te zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En daar gaat t toch om? Wie weet hoe andere mensen er bij jou over denken
in je gezicht , in je oren kan idd nog wel wat bij maar anders word het te drukquote:Op zondag 15 juli 2007 13:12 schreef saaw het volgende:
[..]
dankje
hoe bedoel je 'niet meer'?
ik kwam gistereen heel braaf meisje van mn oude school tegen, die heeft nu een neuspiercing, lip [ook schuin maar dan ringetje], tong, wenkbrouw en neusbrug
echt TEveel, allemaal zo in je gezicht
mja zelf was ze er erg blij mee
vind ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 00:12 schreef Hijacking het volgende:
in je gezicht , in je oren kan idd nog wel wat bij maar anders word het te druk
ik heb een schuine lip gehad, maar dr uitgehaald omdat t maar bleef ontsteken en ik er genoeg van kreeg. Je ziet nu nog wel een heel klein littekentje waar ie heeft gezeten. Denk niet dat 't nog weggaat maar het valt niet echt op ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef Plupke het volgende:
Ik ben aan het nadenken over een piercing door mijn lip.
Hoe zit het eigenlijk als je besluit de piercing eruit te halen na een een jaar oid. Blijf je dan voor de rest van je leven een litteken houden of oid?![]()
Nou de tong opzich is een grote spier hequote:Op maandag 23 juli 2007 15:57 schreef Duizendpootje het volgende:
jeetje heftig zeg!! ik las laatst in de krant ook een artikel over tongpiercings. er was een vrouw bij wie de tong was gaan infecteren en die bacteriën hebben haar hartklep aangetast waardoor ze een nieuwe hartklep moest.. toch eng dat soort verhalen! ben echt blij dat het hier goed is gegaan.. maar heeft je vriendin verder geen problemen met spreken? zijn er geen spieren geraakt ofzo?
Het valt heel erg mee hoor. Als je hem verticaal laat zetten heb je er weinig last van (ja, het voelt een beetje raar, maar dat went heel snel) en uitgroeien gebeurd volgens mij ook bijna niet. Hij rekt zich wel vanzelf op, het kan zijn datj e na een paar maanden al een dikker staafje erin moet doen omdat ;ie er anders uitvalt ofzo.quote:Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
Een intiempiercing is het enige wat ik misschien nog zou willen laten zetten maar waar ik bang voor ben is: uitgroei en dat hij in de weg zit. Maar ik ben zo nieuwsgierig dat hij er vast nog wel eens komt
ok even update.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Tongg, binnekort eskimo of navel. <3
nja en 2 helixen en 2 oorlel ;o &ik ga ze oprekken.
1 is sexy, 2 is gay.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef DuTank het volgende:
Ik zit te denken aan tepelpiercing, maar mijn vriendin keurt het af![]()
Is tepelpiercing bij mannen gay?
2 zielen, 1 gedachten. Mijn vriend heeft er ook 1 ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef saaw het volgende:
ik vind een tepelpiercing bij een man echt niet gay hoor
mijn vriend heeft er ook 1
2 vind ik niet mooi, ook bij vrouwen niet
hahaha je bent bekeerd hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:54 schreef Stigma het volgende:
Ik ben er niet zo'n fan van, hoewel een tongpiercing bij meisjes soms wel leuk is.
Wat kunnen we lekker zoenen danquote:Op maandag 23 juni 2008 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
Najah, zal ik dan ook maar
T is niet veel, maar toch wat
1 tong
1 in m'n oor.
Binnenkort industrial laten zetten, als ik weer terug ben van vakantie.
Vaak wel, maar zeker niet altijd. Van mij verwacht bijna niemand dat ik zo vol zit, dat is ook het leukequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik vind het maar pauperdingen, zijn ook altijd dezelfde soort mensen die met dat spul rondlopen
*hokjes ftw*
Damn, dat lijkt me zo geil! Jammer genoeg wil mijn lover niet omdat "zijn tepels te klein zijn". Maar heeft niet elke man kleine tepels?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef DuTank het volgende:
Ik zit te denken aan tepelpiercing, maar mijn vriendin keurt het af![]()
Is tepelpiercing bij mannen gay?
Hangt natuurlijk een beetje af van welke intiempiercing. Maar ik zou wel een HCH willen. Vriendinnetje van mij had vorige maand een triangle laten zetten en ik mocht mee. Julia (nieuwe piercster van Dare2Wear) heeft hem voor het eerst gezet. Het leek wel een operatiequote:Op zondag 22 juni 2008 09:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het valt heel erg mee hoor. Als je hem verticaal laat zetten heb je er weinig last van (ja, het voelt een beetje raar, maar dat went heel snel) en uitgroeien gebeurd volgens mij ook bijna niet. Hij rekt zich wel vanzelf op, het kan zijn datj e na een paar maanden al een dikker staafje erin moet doen omdat ;ie er anders uitvalt ofzo.
Ja klopt, de winkel is heel klein, maar dat geeft ook wel dat leuke sfeertje. Over het algemeen vind ik het in grote zaken zo ongezellig en lelijk haha. Ik kan altijd wel mijn hele maandsalaris uitgeven in haar winkels, zulke mooie spullen! Ik had plugjes gezien van hout en glas met echte bloemetjes erin, die wil ik nog wel een keer kopen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:05 schreef Empathologica het volgende:
Leinonlein; triangle, auw?!
Toen ik er was voor m'n vch (door Sharon) hadden we het er ook over, maar ik zou dat never nooit niet durven, al is ie wel super mooi. Hoe was het voor je vriendin?
Vond de shop trouwens wel erg klein, had gedacht dat ie wat groter zou zijn. Niet dat het veel uitmaakt, blijft relaxt daar maar was gewoon iets dat me opviel
Ja prachtig, helaas woon ik momenteel niet echt in de buurt dus ik ben pas 1 keer geweestquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef saaw het volgende:
Mooi is die nieuwe winkel heben er ook al een aantal keer wezen kijken.
Erg ja, jammer genoeg is mijn salaris geen fortuinquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:01 schreef Empathologica het volgende:
Het heeft inderdaad wel leuk sfeertje.
Weet nog dat ik op een steiger uitkeek toen Sharon bezig was daar onder en dat ik iets zei als 'Zou wel gezellig zijn als er daar nog mensen op stonden'
Ohh en bij Dare2Wear hadden ze nog gavere dingen, stonden te kwijlen!
Het probleem met een HCH is dat ;ie heel snel scheef groeit, door je schaamlippen en benen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk een beetje af van welke intiempiercing. Maar ik zou wel een HCH willen. Vriendinnetje van mij had vorige maand een triangle laten zetten en ik mocht mee. Julia (nieuwe piercster van Dare2Wear) heeft hem voor het eerst gezet. Het leek wel een operatie. Maar zo mooi! En het klopt wel, die piercers hebben al zoveel kutten en lullen gezien, die kijken daar echt niet raar van op.
Het gaatje van de piercing wordt groter bedoel je? Kan dat kwaad of moet je gewoon grotere balletjes nemen? Ja kwa praktische zaken is een VCH handiger denk ik, maar vind een horizontale mooier. Ik ga er nog even over denkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het probleem met een HCH is dat ;ie heel snel scheef groeit, door je schaamlippen en benen.
En VCH en HCH worden in ieder geval na verloop van tijd groter. :]
Ja. Niet zo heel veel, je moet gewoon een dikker staafje erin doen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het gaatje van de piercing wordt groter bedoel je? Kan dat kwaad of moet je gewoon grotere balletjes nemen? Ja kwa praktische zaken is een VCH handiger denk ik, maar vind een horizontale mooier. Ik ga er nog even over denken.
Dat heb ik dus gedaan, op een site van GGD of iets stond het andersomquote:Op maandag 11 december 2006 12:16 schreef saaw het volgende:
Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen.
Maar blijf je dan niet oprekken tot je op een gegeven moment een staafje van 3 mm in je HCH hebt zitten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Niet zo heel veel, je moet gewoon een dikker staafje erin doen.
Ik vind horizontaal niet heel mooi eigenlijk, hoewel je er wel mooie sieraden voor hebt.
of 8 mm ;pquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:09 schreef Leinonlein het volgende:
Wtf? Er staat op de site van de GGD dat je een gaatje moet laten schieten? Bizar..
[..]
Maar blijf je dan niet oprekken tot je op een gegeven moment een staafje van 3 mm in je HCH hebt zitten?. Grotere balletjes moet genoeg zijn toch?
Surface groeit uit (vaak binnen 3 maanden), van MD;s groeit er ongeveer 3% uit, en dat komt dan meestal doordat ;ie verkeerd gezet is (niet diep genoeg).quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef lauwert het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een piercing tussen de borsten.
Ik heb namelijk een beetje rondgekeken en zag dat een Micro Dermal en een Surface pierving daar alletwee kunnen. Heeft iemand hier er ervaring mee ?
8 mm is sowieso niet aan mij besteedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
of 8 mm ;p
Je kan ;t beste gewoon een staafje van 1.6 erin doen dan, daar heb je ook grotere bolletjes voor enzo.
Niet zoiets, door je kaak?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
Heb een navel piercing..
wil graag een tong piercing..
Heb je je eskimo ook op 1.6 dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
8 mm is sowieso niet aan mij besteed.
Ik heb al mijn piercings op 1.6, vind ik handig met bolletjes kopen en bewaren.
Zelfs lowbrets zitten nieteens door je kaak.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:23 schreef agter het volgende:
[..]
Niet zoiets, door je kaak?
[ afbeelding ]
En je had een tepelpiercing.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:46 schreef superXmacho het volgende:
Heb een navel piercing..
wil graag een tong piercing..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |