abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44327809
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef Zosk het volgende:

[..]

hoe kan dat zo ineens?
ja? weet niet misschien heb ik me er maar bij neergelegd en tel ik nu de 32 werkdagen af die ik nog moet maken

en misschien als ik beetje positief tegen de dag aan kijkt gaat die stomme tijd ook nog sneller zoiets
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44327843
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Zosk het volgende:

[..]

op tijd komen en zoveel mogelijk uren maken competentietabel invullen enzo, daarvoor moet ik wel wat doen

oja btw *klik*
was dat die hand
pi_44327908
Het was een hand waarmee normaal gefunctioneerd kon worden, maar nu niet meer
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44327916
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:59 schreef Theamerican het volgende:

[..]

ja? weet niet misschien heb ik me er maar bij neergelegd en tel ik nu de 32 werkdagen af die ik nog moet maken

en misschien als ik beetje positief tegen de dag aan kijkt gaat die stomme tijd ook nog sneller zoiets
daar zit wat in! slim
Welkom op FOK!
pi_44327925
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Theamerican het volgende:

[..]

was dat die hand
is nog steeds mijn hand hoor
Welkom op FOK!
pi_44327933
Competenties Daar gooien ze ons bij ons op school dood mee en ik weet nog steeds niet wat daar precies de bedoeling van is.
pi_44327937
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef SvenM het volgende:
Het was een hand waarmee normaal gefunctioneerd kon worden, maar nu niet meer
idd! ik kan sommige dingen niet meer zo makkelijk
Welkom op FOK!
pi_44327948
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
Competenties Daar gooien ze ons bij ons op school dood mee en ik weet nog steeds niet wat daar precies de bedoeling van is.
heb je niet zo'n stageboek meegekregen waar tabellen instaan?
Welkom op FOK!
pi_44327957
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef Zosk het volgende:

[..]

is nog steeds mijn hand hoor
zie nu pas had er niks over gelezen nog

howcome?
pi_44327998
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef Zosk het volgende:

[..]

idd
Ieder geval... een vloekende Brit maakt toch meer indruk op je.. dan een vloekende Yank.. En ik kan het weten
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44328013
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:

[..]

zie nu pas had er niks over gelezen nog

howcome?
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef Zosk het volgende:
nou kijk..ik moet zeg maar stukken staal/ijzer uitpakken uit het plastic en schoonmaken want deze zitten onder het vet. (komt uit china met het vliegtuig dus die zooi mag niet roesten) nou zo'n ding weegt een paar kilo's en mag natuurlijk niet vallen. Dus wat gebeurt er...Zosk laat zo'n ding wegglijden (lekker glad door het vet) en probeert hem met zijn stomme kop op te vangen. aangezien er hoekjes aanzitten en die dingen worden ingepakt net nadat ze geslepen zijn, zijn ze vlijmscherp. dus die punt valt precies onder me duim in me hand en glijdt verder. (Centimer of 10/20 gevallen denk ik, dus had erger kunnen zijn)

resultaat: een gat ín een snee, snee met 3 hechtingen dichtgemaakt en het gat is +/- een centimer diep
.
dus ik til dat ding van de grond, kijk naar me hand en zie wat bloed, ik dacht dat het wel meeviel en iemand kijkt net naar mij, ik kijk hem aan en laat zo me hand zien. Hij komt aangelopen "wat is er gebeurt?" Ho! laat maar loop maar even mee naar de wasbak, ik dacht laat ik zelf ook even kijken en achteraf had ik dat beter niet kunnen doen aangezien het er godvers vies en eng (groen vet met bloed gemend) uit zag.

Eenmaal bij de wasbak hand onder de kraan en toen begon het getintel in mijn lichaam. Alles werd zwart/grijs voor me ogen en mijn gehoord werd een beetje vaag. Verder niks aan de hand dacht ik en ik kreeg een pleister en verbandje om, ze hadden al gezegd dat het waarschijnlijk gehecht zou moeten worden dus gingen we naar de eerste hulp. kom zegt er één zo'n medewerker, we lopen richting de auto. Van die paar meters kan ik me weinig herinneren en voor ik het wist zat ik buiten op me knieën in op de koude stenen. Diegene die bij mij was had iemand geroepen en ze kwamen met een stoel naar buiten. Ik mocht ff op de grond gaan liggen en benen op de stoel zodat er wat bloed naar me hoofd stroomde. toen ging het weer wat beter, ben ingestapt en we reden aan.

Komen we daar bij de "eerste hulp". moet je eerst bellen om een "afspraak" te maken. "ja dit is een huisartsenpost" zegt die vrouw. "De eerste hulp is alleen doordeweeks alleen tijdens kantooruren open" (erg belachelijk maar goed) Dus u mag een formuliertje eerst invullen en daarna zult u zo snel mogelijk geholpen worden. Nou zo gezegd zo gedaan. en ik kon naar binnen met me groene Hulk handen.

Daar op zo'n bed gaan liggen, hij kijken naar de wond. Ja moet gehecht worden, meer dan 2 hechtingen (3 in dit geval) dus het wordt verdoofd. En daarna pleistertjes erop en verbandje eromheen. Weer teruggereden naar het werk en daar ff gegeten en gedronken, toen naar huis gebracht. Helemaal geen last van gehad tot een paar uur geleden. Het voelt nu niet echt lekker. Maar verder alles goed!
Welkom op FOK!
pi_44328030
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ieder geval... een vloekende Brit maakt toch meer indruk op je.. dan een vloekende Yank.. En ik kan het weten
ik weet alleen van TV dat deze britt het woord "fuck" graag gebruikt
Welkom op FOK!
pi_44328039
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef Zosk het volgende:

[..]

heb je niet zo'n stageboek meegekregen waar tabellen instaan?
Nee onze school geeft je nix mee, we mogen het allemaal zelf uitzoeken en die competenties worden vaak door iedereen op het laatst "nog ff" ingevuld.

Ik probeer gewoon mijn ervaringen te beschrijven en vanuit daar enkele van die competenties daarbij te betrekken en dan uitleggen waarin ik vooruit ben gegaan.
pi_44328130
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Zosk het volgende:

[..]

[..]
ahhhhhh
pi_44328275
nog een kwartier
pi_44328303
nog 3 kwatier
pi_44328323
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:02 schreef T1andonly het volgende:
Hier nog een.. Competenties, intervisie groepen, projectgroepen, zelfreflectie. Af en toe wordt ik het een beetje zat hoor.. 75% van alle stageverslagen die ik moet schrijven.. gaan over mijzelf..
pi_44328327
kwartier en dan hou ik het ook voor gezien.
pi_44328382
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Zosk het volgende:

[..]

ik weet alleen van TV dat deze britt het woord "fuck" graag gebruikt
Dat doe inderdaad vrij vaak ja
pi_44328652
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:13 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dat doe inderdaad vrij vaak ja
idd
Welkom op FOK!
pi_44328658
ik ben thuis btw
Welkom op FOK!
pi_44328664
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:06 schreef Theamerican het volgende:

[..]

ahhhhhh
Welkom op FOK!
pi_44328693
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Nee onze school geeft je nix mee, we mogen het allemaal zelf uitzoeken en die competenties worden vaak door iedereen op het laatst "nog ff" ingevuld.

Ik probeer gewoon mijn ervaringen te beschrijven en vanuit daar enkele van die competenties daarbij te betrekken en dan uitleggen waarin ik vooruit ben gegaan.
als ik het zelf zou moeten uitvogelen zou het me te moeilijk worden. Je hebt zoveel verschillende competenties en onderwerpen daar weer in en weet ik het. Dat kan ik niet zo ff uit me hoofd invullen. Handtekening van mijn stagebegeleider moet er ook bij enzo, als bewijs dat je zoiets echt hebt gedaan.
Welkom op FOK!
pi_44328864
jongens ff iets anders bij zo poule van uefa cup hoeveel gaan er door naar de volgende ronde van de 5?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')