djeezquote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
geen commentaar, wil je wel weten he![]()
![]()
![]()
matig, ik weet het![]()
![]()
Nou miss.. maar dit zijn toevallig twee mensen die ik niet zo goed kan uitstaan.quote:Op maandag 11 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik kijk echt veel foute programma's geloof ik
ik hoef geen stageverslag te makenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
wat zetten jullie nou in je stageverslag een grote bezigheid was fokken.
heb het er gewoon ingezet was weinig tot niks te doen op vele dagen moest mijzelf zien te vermaken met fok
neu, komt er bij mij niet in.. naast FOK! werk ik ook nog hard genoeg.quote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
heb het er gewoon ingezet was weinig tot niks te doen op vele dagen moest mijzelf zien te vermaken met fok
heb je het studiehuis niet meegemaakt? als er iets is wat je daar hebt geleerd, is het slap lullen. gewoon een slap lulverhaaltje over wat er allemaal zo goed is en wat je allemaal leert. gewoon opschrijven wat ze willen horenquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Theamerican het volgende:
op tijd komen en zoveel mogelijk uren makenquote:
weinig iddquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
Theamerican, ik heb je ook nog niet horen klagen vandaag
quote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 13:39 schreef Theamerican het volgende:
denk dat ik me maar ziek ga melden want klote geblaf van me en die snotneus maarja hoe vertel ik het heb al gezegd mag ik naar huis hou niet vol zei die neem je maar asprine
nee he viel me ook op heb ook geen klagen vandaagquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef SvenM het volgende:
en op de momenten dat er minder te doen was, toonde je initiatief en pakte je een schoolboek om je kennis te vergroten. ofzo.quote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef T1andonly het volgende:
In mijn verslag zet ik niet dat er op momenten niets te doen was. Ik vertel natuurlijk wel dat er "minder werk" was en dat je gewoon geen tot weinig tijdsdruk ervaart dan.
Er gaat niks boven het vloeken van een echte Britquote:Op maandag 11 december 2006 15:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gordon Ramsey gebruikt tenminste leuke taal in zijn programma![]()
hoe kan dat zo ineens?quote:Op maandag 11 december 2006 15:56 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nee he viel me ook op heb ook geen klagen vandaag
iddquote:Op maandag 11 december 2006 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven het vloeken van een echte Brit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |