ik ook, ik ga alleen gourmetten met iets van 40 mensenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:19 schreef T1andonly het volgende:Ik heb zin om vanavond weer lekker op de bank te liggen.
En die gaan jullie allemaal testen? Tot morgen danquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:56 schreef T1andonly het volgende:
Dan draag ik ook even bij met deze post.Zodalijk als mijn begeleider weer terug is even de opzet maken om de nieuwe telefonie-techniek te testen. Alleen spul wat zelf ontwikkeld is op basis van VoIP en het heeft 1001 functies.
Dat zijn een boel pannetjes.. en een boel stroom ook.. Op een bedrijfsetentje van mijn vakantiewerk zitten we ook altijd te klooien met 3 van die sets, stoppen zijn nog nooit door geslagen (verbaast me nog steeds).quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik ook, ik ga alleen gourmetten met iets van 40 mensenzolang dr maar voldoende te eten is
![]()
Nee we gaan alleen de "leuke functies" testenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Goover het volgende:
[..]
En die gaan jullie allemaal testen? Tot morgen dan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee we gaan alleen de "leuke functies" testenWe zijn hier niet de technische afdeling. We willen gewoon beetje er aan spelen en het zodoende testen
Hahaha, heb je nog wat lekkers bij de koffie? Wij hadden gister weer een Brezelquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef HansU het volgende:
![]()
Ik heb weer koffie gehaald. Bij die automaat kom ik echt iedere keer dezelfde dude tegen, die heeft of de zelfde kofiehaal tijden of is verschrikkelijk verslaafd![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen honger.
Okay.. Ik help meequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:01 schreef Goover het volgende:
Ik ga het echt niet allemaal alleen doen hoor
18
Goedemorgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Goedemorgen allemaal.
me opgeofferd om vanmiddag hier de kerstboom te versieren
De laatste paar druppels voor de emmer overstroomt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef tonks het volgende:
Jep bijna vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |