op maandag zit ik lekker op schoolquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:49 schreef Theamerican het volgende:
hey hans waar was je gister
Ik moet mezelf wel deadlines stellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef SvenM het volgende:
Ik ga het wel halen vandaagheb toch geen deadlines
Inderdaad, ik wil niet weer zo'n dag als gisteren dat ik uiteindelijk alleen maar acht uur heb gesurft. Vandaag stellen we weer een doelquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik moet mezelf wel deadlines stellenanders voer ik maar zo goed als niets uit.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik moet mezelf wel deadlines stellenanders voer ik maar zo goed als niets uit.
Dat zie ik ook regelmatig dat er weer een paar op elkaar zitten.. Had een tijdje terug een ritje (toen het voor het eerst weer flink regende) dat ik in 1 ritje langs 3 ongelukken ben gereden. Zelfs een keer dat ik net een afslag had genomen en dat ik nog geen 2 minuten later op de radio hoorde dat die afslag was afgesloten wegens een ernstig ongelukquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef Thrilled het volgende:
goedemorgen! wie zegt dat een kantoorbaan niet gevaarlijk is?net op de heenweg ongeluk voor mn neus zien gebeuren. Mn licht sprong op groen en seconde later stonden 2 auto's elkaar te zoenen voor mijn neus.. alleen blikschade gelukkig
Vuurwerkquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:26 schreef NrSiX het volgende:
tvp, planning voor vandaag.. sollicitatiebrief maken , fokken en vuurwerk uitzoekenleuke dag
Nou mijn eerste doel is al behaald. De eerste versie van de brief is af en die gaat zo even beoordeeld worden. Daarna kan ik kijken hoe ik die het beste kan gaan versturen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wil niet weer zo'n dag als gisteren dat ik uiteindelijk alleen maar acht uur heb gesurft. Vandaag stellen we weer een doel
Het wordt een verrassing wie mijn stagebegeleider is van school.. altijd handig als je een afspraak wil makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:23 schreef nicomart het volgende:
Goedemorgen allen!
[..]
Dat zie ik ook regelmatig dat er weer een paar op elkaar zitten.. Had een tijdje terug een ritje (toen het voor het eerst weer flink regende) dat ik in 1 ritje langs 3 ongelukken ben gereden. Zelfs een keer dat ik net een afslag had genomen en dat ik nog geen 2 minuten later op de radio hoorde dat die afslag was afgesloten wegens een ernstig ongeluk
Zometeen komt trouwens mijn stagebegeleider van school langsHet is zo'n aparte kerel, ben benieuwd wat het gaat brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |