Ik heb trouwens een hele leuke stagair gespot bij mij op school! Zag 'm echt maar heel kort, want hij verdween in de massa, maar ik ga 'm achtervolgenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Keilief hè!! En lief zoals ik ben, heb ik het gedeeld met de even zo lieve secretaresse.
Je zal mij niet zo snel in je buurt tegenkomen, mits je in ziekenhuizen in Rotterdam komt deze dagen.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had vandaag bijna je gespot, Peer..maar het was een slechte lookalike
Samson en Usquote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is je favoriete. Regina Spektor.
. nummer, Erik?
Ik twijlel tussen. Us,
.
. Samson,
.
. Field Below.
. en
. Après Moi.
.
Ik was wel in R'dam vandaag maarja..had maar 20 minuten wachttijd dus kun je weinig meequote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je zal mij niet zo snel in je buurt tegenkomen, mits je in ziekenhuizen in Rotterdam komt deze dagen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een hele leuke stagair gespot bij mij op school! Zag 'm echt maar heel kort, want hij verdween in de massa, maar ik ga 'm achtervolgen. Ik wil z'n gezicht zien.
Morgen ben ik wel in het centrum!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was wel in R'dam vandaag maarja..had maar 20 minuten wachttijd dus kun je weinig mee
Ik heb géén idee waar ik morgen beland. Om 5.50 gaat m'n eerste trein en iets ervoor krijg ik pas m'n rooster...quote:
quote:
quote:They made a statue of us
They made a statue of us
The tourists come and stare at us
The sculptor's mama sends regards
They made a statue of us
They made a statue of us
Our noses have begun to rust
We're living in a den of thieves
Rummaging for answers in the pages
Were living in a den of thieves
And it's contagious
Ik vind Ne me quitte pas erg fijn. Lekker vrolijk, maar Us vind ik ook tof.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is je favoriete. Regina Spektor.
. nummer, Erik?
Ik twijlel tussen. Us,
.
. Samson,
.
. Field Below.
. en
. Après Moi.
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik word altijd ook heel erg vrolijk van de clip van Fidelity. Vooral het einde is echt geweldig..
Ben benieuwd welk deel je dan wel al gezien hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een hele leuke stagair gespot bij mij op school! Zag 'm echt maar heel kort, want hij verdween in de massa, maar ik ga 'm achtervolgen. Ik wil z'n gezicht zien.
Zijn lichaam en de zij/achterkant van zijn hoofd.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk deel je dan wel al gezien hebt![]()
Ik ben echt een gezichtenman.![]()
![]()
Dat mocht dus niet van die patientquote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Keilief hè!! En lief zoals ik ben, heb ik het gedeeld met de even zo lieve secretaresse.
IJsselland.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:56 schreef BVO het volgende:
Welk ziekenhuis wer je dan Peri?
Ik ga toch niet zo'n heel pak zelf opeten! Thuis ook niet! En ik heb het toch niet met verpleging gedeeld! En de secretaresse is ook keilief hoor! Hij vindt haar ook altijd tof. Nou.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mocht dus niet van die patient!
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:50 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie kijken/luisteren/spelen allemaal dingen die ik niet kijk/luister/speel.
Get with the programmequote:Op woensdag 13 december 2006 17:50 schreef Lynx666 het volgende:
Jullie kijken/luisteren/spelen allemaal dingen die ik niet kijk/luister/speel.
JUSTICE!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brothers and Sisters, Justice of One Tree Hill?
Ik heb vnv misschien nog tijd voor de pilot..ga eerst naar Flushed Away..quote:
NU NU NU NU NU!!!!!!!!! Justice is echtquote:Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vnv misschien nog tijd voor de pilot..ga eerst naar Flushed Away..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |