Dat is waar....quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Achja, tis maar een stom spelletje.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was wél heel gemeen.
Ik heb dus ook niet op je gestemd.
Nouja, er was niks anders, dus als achtergrondquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Da's toch geen programma om 2 keer te bekijken.
Ziedaar ook mijn dilemma.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar....![]()
Ach goed dan weet ik wie ik morgen minpunten moet gevenIk wist het echt niet meer... zijn allemaal leuke users die over gebleven zijn....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het was wél heel gemeen.
Ik heb dus ook niet op je gestemd.
ow dat volg ik niet...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
[BNN] Ranking The Stars: Paul de Leeuw als presentator!
Je gaat er toch niet wakker van liggen he?quote:
Ik ben alleen bij Barend Beer geweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat volg ik niet...
Ben net lekker uit eten geweest bij Bonnie Beer... nieuw beertjes restaurant in Spijkenisse....
Het was echt heerlijk..... en supergezellig![]()
Nou, ik dus wel. In- en in slecht ben je.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet wakker van liggen he?
nee hoor ik ga straks heeeeerlijk slapen... ben erg moe namelijk...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet wakker van liggen he?
in Barendrecht?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben alleen bij Barend Beer geweest.
Nou, weltrusten dan alvast hè!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor ik ga straks heeeeerlijk slapen... ben erg moe namelijk...
maar het valt me wel een beetje tegen van je![]()
Nederland 2quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Nederland 2. Ze zal waarschijnlijk nu tóch weggestuurd worden
.
quote:
Ik kreeg laatst ook een PM van d'r!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:15 schreef BVO het volgende:
PM'en met HB.
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06502/hb.png]afbeelding][/url]
Erg goed weer. En 3e helft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
en hoe was je handbaltraining?
Het zou me niets verbazen als ze gewoon weer blijft zitten. En dat zou ik terecht vinden, deze belachelijke actie van de kamer heeft al veel te lang geduurd.quote:
6.29 naar Dordrechtquote:Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
Nu al? Hoe laat begon je dan?
Meis tochquote:Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef sbientje het volgende:
ik denk dat ik ziek word... heb tot 2 uur liggen slapen en ik heb het nu nog warm en koud tegelijk... kan ik echt ff niet gebruiken, moet zondag de hele dag reizen om thuis te komen...
met jonas was het overigens erg tof, voor wie het wil weten
ja ik moet nu wel effe de paardenstallen gaan uitmesten, maar om 9 uur duik ik mijn bedje weer in... bahbah, watvervelend..quote:Op woensdag 13 december 2006 15:00 schreef Natalie het volgende:
[..]
Meis toch
Dat klinkt inderdaad niet best. Paracetamol naar binnen, veel drinken en lekker in je bed blijven. Wie weet valt het mee, maar better safe then sorry.
Beterschap!
Enne, Jonas?
Ik wil het wetenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:54 schreef sbientje het volgende:
met jonas was het overigens erg tof, voor wie het wil weten
Heb je ijs meegenomenquote:
Die grap maakt s_s laatst alquote:
Ik heb nog stroopwafelsquote:Op woensdag 13 december 2006 15:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik heb wel een mergpijpje kunnen meepikken, die waren over.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag chocola van een patiënt. BonbonBloc. "Deze is voor jou, en voor jou alleen. Het is mij te zoet. Niet in de keuken leggen hoor, stop het lekker in je eigen tas!
."
.
quote:
Keilief hè!! En lief zoals ik ben, heb ik het gedeeld met de even zo lieve secretaressequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |