Yupquote:Op maandag 11 december 2006 08:32 schreef GI het volgende:
Staat dat serieus bij jou in huis ??
1 kater van 5 maandenquote:
Ik moet zeggen we letten er erg goed op , en omdat onze kat veelal buiten is , gaat hij als hij binnen is vaak gelijk liggen slapen op de bankquote:Op maandag 11 december 2006 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Als ik dat thuis had staan had dat kerstdorp er al als bagdad uitgezien inderdaad.
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doetquote:Op maandag 11 december 2006 08:39 schreef GI het volgende:
Als ik een dergelijk dorpje in mijn huis zou hebben zou het geel geregend hebben op de kerktoren en zou de rest van het geheel bevoetbald zijn alsof het een lieve lust was.
[afbeelding]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaatquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat mijn kat dat niet doet
Als de kat het sloopt zal ik foto's maken en hier postenquote:Op maandag 11 december 2006 08:40 schreef GI het volgende:
[..]
Het is een beestje van 5 maanden zeg je toch ? Het zou mij serieus verbazen als dit geheel op 20 december er nog net zo mooi bijstaat
ik ben er ook echt serieus trots op / blij meequote:Op maandag 11 december 2006 09:20 schreef Tally het volgende:
Prachtig Joentje!!
Mijn ouders deden dat ook elk jaar
Ik had vorig jaar een nepkerstboompje dat heeft gestaan tot de zomerquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb nog een lichtslang hangen (van vorig jaar)De moeite niet genomen hem op te bergen
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Ik heb geen tuin.quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.
quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is voor het eerst van mijn leven dat ik een kerstdorp zie.
Tegenstrijdigheden!quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Vandaag voel ik mij een oude man.
Voor een kerstdorp ?quote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Neem een kijkje bij tuincentrum osdorp.
Waar?quote:Op maandag 11 december 2006 10:45 schreef GI het volgende:
Tegenstrijdigheden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |