Inderdaad. We hadden hem heel goed kunnen gebruiken nu.quote:Op maandag 11 december 2006 10:20 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ie bij Ajax destijds niet doorbrak.
Leg uit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 06:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Ajax zou hij vet mislukt zijn als Ajax hem gekocht had
Wat vind je dan niet goed aan hem?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds niet overtuigd is?
Waarschijnlijk omdat hij nou niet bepaald onverzettelijk is en wat flegmatiek oogt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik de enige die nog steeds niet overtuigd is?
Hij is zo verschrikkelijk onzichtbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat vind je dan niet goed aan hem?
Volgens mij is hij de beste AZ-er op dit moment.
Schaam je.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is zo verschrikkelijk onzichtbaar.
Schaars en De Cler zijn ook onzichtbare spelers maar daarvan heb ik altijd wel het gevoel alsof het team er baat bij heeft. Mendes's rol zie ik nooit zo uit de verf komen. De Zeeuw vond ik bijvoorbeeld op die positie aan het begin van het seizoen beter.![]()
![]()
Uitstekend gezienquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Schaam je.![]()
Hehe, nee hoor. Ik begrijp je wel. Controleurs zijn vaak redelijk onzichtbaar (zie o.a. Simons bij PSV). Maar je moet maar eens goed op hem letten in de duels. Hij verliest er vrijwel geen één, ook loopt hij veel gaten dicht.
Maar toch heeft hij ook momenten dat hij wel opvalt. Als hij weer aanzet voor een indrukwekkende dribbel of een mooie pass geeft.
De Zeeuw is aan de bal waarschijnlijk beter, maar hij was verdedigend te kwetsbaar. Mendes da Silva zorgt voor de balans waardoor de andere AZ middenvelders kunnen aanvallen.
Denk jij dat John het als defensieve middenvelder / rechtshalf wel had gered bij Ajax?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Omdat ze hem net als John Nieuwenburg destijds als rechtsback zouden hebben gebruikt.
Tsjah, daar ben ik nou niet bepaald van overtuigd, maar feit is dat Nieuwenburg furore bij Sparta maakte als verdedigende middenvelder en bij Ajax rechtsback moest spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk jij dat John het als defensieve middenvelder / rechtshalf wel had gered bij Ajax?
Hij was gewoon veel te jong en niet valwassen genoeg toen. Hij heeft gewoon baat gehad bij nog een paar jaar Sparta en NACquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Omdat ze hem net als John Nieuwenburg destijds als rechtsback zouden hebben gebruikt.
Bij AZ ook centraal achterin en rechtsback dacht ik ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Tsjah, daar ben ik nou niet bepaald van overtuigd, maar feit is dat Nieuwenburg furore bij Sparta maakte als verdedigende middenvelder en bij Ajax rechtsback moest spelen.
(overigens begon Mendes bij Sparta op 17-jarige leeftijd ook als rechtsback in het 1e, maar schoof al snel door als 18-jarige verdedigingslinieleider. Bij NAC begon hij daarna ook een paar potjes als rechtsback (onbegrijpelijk) en volgens mij hefet hij bij AZ daar ook 1 wedstrijd gespeeld?)
Ik heb hem niet rechtsback zien spelen: alleen Jaliens en Steinsson hebben daar gespeeld.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij AZ ook centraal achterin en rechtsback dacht ik ja.
Nieuwenburg werd bij Dordt wel weer middenvelder overigens.
Ik kan me ook herinneren dat hij bij AZ als rechtsback gespeeld heeft. Maar verder vooral als centrale verdediger en middenvelder inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:16 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan was dat zeker ooit een hele korte fase. Of helemaal niet.
En de Sportweek had nog het volgende te melden in de wedstrijdbeoordeling van Ajax - AZ:quote:Eigenlijk speelde de hele ploeg onder zijn normale niveau. Met uitzondering van Mendes da Silva, Arveladze bij momenten en vooral topkeeper Waterreus.
quote:Mendes da Silva: 7 - Alleskunner kan ook scoren.
Het werd 0-0 vorige week?quote:Op zondag 31 december 2006 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
*en* hij speelde als rechtsback, ja ja
En vorige week speelden we gelijk door Mendes, die verspeelde een bal op het middenveld
2 weken geleden danquote:
Dat was 3 dagen geleden en toen speelden jullie niet gelijk?quote:Op zondag 31 december 2006 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 weken geleden dan
nouja, technisch gesproken 1 week terug, tegen Twente
Ik bedoelde tegen Twente en ik moet nog champagne opquote:Op zondag 31 december 2006 18:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat was 3 dagen geleden en toen speelden jullie niet gelijk?![]()
Ik volg je niet helemaal geloof ik.![]()
Het wordt nog een lange avond voor jou.quote:Op zondag 31 december 2006 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik bedoelde tegen Twente en ik moet nog champagne op![]()
Dus niet gelijk en niet vorige weekWel Mendes en wel bal verspelen.
Lamaar![]()
Eens.quote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef AminBen het volgende:
Niet lang meer of hij is basisspeler bij Oranje![]()
Wel raar eik: Schaars was bij Jong Oranje en Oranje de controlerende middenvelder, maar dat is hij bij AZ haast nooit. Daar doen Mendes en De Zeeuw het.quote:Op zondag 31 december 2006 19:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.![]()
Is het niet als controlerende middenvelder (wat ik wel hoop) dan wel als rechtsback. Hij is op die positie sowieso beter dan Boulah en Heitinga.
Dat snap ik ook niet van Van Basten. Schaars is een prima speler hoor, maar hij is geen controlerende middenvelder.quote:Op zondag 31 december 2006 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel raar eik: Schaars was bij Jong Oranje en Oranje de controlerende middenvelder, maar dat is hij bij AZ haast nooit. Daar doen Mendes en De Zeeuw het.
Onder voorbehoud, want ik heb champagne op
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:35 schreef AminBen het volgende:
4-4-2 Ruit, Mendes punt naar achter, Seedorf, Van Bommel en op '10' Van der Vaart. Voorin Nistelrooy en Persie. Middenveld dat zich fysiek ook kan werenEn van dat 4-3-3 af, spelen met een systeem wat bijna elk international bij zijn club ook speelt.
![]()
Voetbalprimeur.nlquote:Juventus wil David Mendes da Silva
Door: Andy Vinkenborg
Volgens het Italiaanse Tuttosport is Juventus geïnteresseerd in David Mendes da Silva. De middenvelder stapte deze zomer over van NAC Breda naar AZ en doet het daar prima. Juventus heeft Mendes da Silva al enkele keren bekeken.
Vertegenwoordigers van Juventus waren de afgelopen weken veel in Nederland om Mendes da Silva te zien spelen. Als we de Italiaanse media mogen geloven, dan spelen er volgend seizoen vele Nederlanders in Turijn. Onder andere Klaas Jan Huntelaar werd met de Oude Dame in verband gebracht.
Juventus heeft naar verluidt vijf miljoen euro over voor Mendes da Silva.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |