Right..zeikerd..Ik wil dat jij verdwijnt..kun je nu weggaan?quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Keiichi het volgende:
Als er hier in NL iemand zou klagen (niet nader te noemen bevolkingsgroepen) dan zijn ook zo alle kerstbomen overal weg.
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.quote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Right..zeikerd..Ik wil dat jij verdwijnt..kun je nu weggaan?
Ze leven voor altijd in ons hart voortquote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.
OH NOES..DE NEGERZOEN HEET GEEN NEGERZOEN MEERquote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk helaas, kijk maar naar wat er met de negerzoenen is gebeurd.
Ik heb een generaal pardon regeling, dus DAT kan nietquote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Right..zeikerd..Ik wil dat jij verdwijnt..kun je nu weggaan?
[edit] kuch, nee dus niet dit soort taal gebruik, dan mag je wat mij betreft ophoeren, gek.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
OH NOES..DE NEGERZOEN HEET GEEN NEGERZOEN MEER
TEH HORROR!
get a life ofzo
Omdat dat fout was waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
Alle Mary's voelden zich beledigdquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat was er dan zo offensive aan? En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
Vanwege Christmas.quote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat was er dan zo offensive aan? En TS, hoezo mocht 'Mary Christmas' niet?.
En dat zegt iemand die de Armeense genocide ontkent. Hoe hypocriet.quote:Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch ook geen hakenkruizen op Schiphol hangen
Dus jij wil een Nazisymbool vergelijken met een blauwspar?quote:Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch ook geen hakenkruizen op Schiphol hange
WTf heeft dat hier mee te maken?quote:Op maandag 11 december 2006 00:24 schreef RalfDeWolf het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die de Armeense genocide ontkent. Hoe hypocriet. ;')
Ze zijn allebei aanstootgevend toch? (Hakenkruizen algemeen (voor de meeste danquote:Op maandag 11 december 2006 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij wil een Nazisymbool vergelijken met een blauwspar?
De Turkse vlag is aanstootgevend voor Koerden en Armenen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze zijn allebei aanstootgevend toch? (Hakenkruizen algemeen (voor de meeste dan) en die boompjes voor de joden
)
klopt, een samenleving waar meerdere cultruen gewoon prettig samenleven zonder elkaar in hun culturele uitingen te hinderen, is veruit superieus ...quote:Op maandag 11 december 2006 00:13 schreef _The_General_ het volgende:
Lang leven de Multicul samenleving !
Wat hebben dennebomen te maken met hakenkruizen. Jij begint met de domme vergelijkingen mijn beste.quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
WTf heeft dat hier mee te maken?
Ga weg ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |