begin er niet overquote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef tong80 het volgende:
Ik reäliseer me steeds meer hoe ver jullie zijn weggezakt
WK 2002 was zo slecht niet, België was niet minder dan Brazilië en er werd een goal onterecht afgekeurd.quote:Op maandag 18 december 2006 19:56 schreef BramKVO het volgende:
[..]
begin er niet overAl blijf ik erbij dat we nu mits het gebruik vd juiste spelers geen verkeerde ploeg hebben. Alleen moeten ze wel effectief worden opgeroepen.
Niet minder dan Brazilië? We speelden ze gewoon weg.quote:Op maandag 18 december 2006 20:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
WK 2002 was zo slecht niet, België was niet minder dan Brazilië en er werd een goal onterecht afgekeurd.
6 andere spelers opstellen Joostquote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Ik ben zeker dat het een voorzet was, maar kga 't nie erg vinden"
Thys was een geweldige trainer. Die vent had eigenlijk alles wat Beenhakker bij Oranje toen miste ...quote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef tong80 het volgende:
Hij stelt 6 andere spelers op
Wat een coach
Klopt. Dat was onze pechquote:Op maandag 18 december 2006 21:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Thys was een geweldige trainer. Die vent had eigenlijk alles wat Beenhakker bij Oranje toen miste ...
Je moet het eigenlijk maar durven hé. Het draait niet op een WK, en wat doe je als trainer, voor dé beslissende match stuur je de ruziemaker binnen je selectie doodgewoon naar huis en zet je de halve gevestigde ploeg gewoon op de bank voor de gemotiveerde invallers. Wat een geniale zet was dat !quote:
Ja wij hadden helaas Leo en Michels.quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk maar durven hé. Het draait niet op een WK, en wat doe je als trainer, voor dé beslissende match stuur je de ruziemaker binnen je selectie doodgewoon naar huis en zet je de halve gevestigde ploeg gewoon op de bank voor de gemotiveerde invallers. Wat een geniale zet was dat !
En weer op de p[aal en Jean Marie.quote:Op maandag 18 december 2006 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geniaal eenvoudig de uitspraak van Thys in de rust: "En wij verliezen hier niet vandaag"
Wat moet je meer zeggen als trainer ...
Idd, wat een fantastische ploeg die Russen.quote:
Ze snapten er niets van, zo briljant zijn en toch bleven die Belgen maar (tegen)scorenquote:
Zeur niet. Je mag blij zijjn deel genoten te hebben aan één van de mooiste toernooien ooit. Brazilië stierf ook in schoonheid. De Fransen waren briljant. Rusland was genieten. Kijk daar eens naar en wees blij.quote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik word nog kwaad als ik Argentinië zie. Het was twee keer GEEN buitenspel ! GEEN !
Joh, je doet net als die Engelsen over die handsbal. Maar als die was afgekeurd had Maradona er gewoon nog wel eentje in geslalomd. Dat zou hij tegen België ook hebben gedaan als die een keertje hadden gescoord.quote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En ik word nog kwaad als ik Argentinië zie. Het was twee keer GEEN buitenspel ! GEEN !
Maradona had misschien wel zijn hand gekregen, maar de rest van God stond bij ons onder de lat. Zelfs tijdens die match was de frustratie van Maradona toen Pfaff het ene wereldschot van hem na het andere van onder de lat wegtikte soms groot.quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Joh, je doet net als die Engelsen over die handsbal. Maar als die was afgekeurd had Maradona er gewoon nog wel eentje in geslalomd. Dat zou hij tegen België ook hebben gedaan als die een keertje hadden gescoord.
Zapte toevallig langs en zag ook dat stukje. En doodleuk volhouden dat het een geldig doelpunt was.quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef Heero87 het volgende:
Hoe kan je nou beweren dat hij zijn arm niet opstak Scifo.
Jeej mooi gezegd zegquote:Op maandag 18 december 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maradona had misschien wel zijn hand gekregen, maar de rest van God stond bij ons onder de lat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |