abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56921914
quote:
Theo Janssen, 200 wedstrijden en nooit perfect

Theo Janssen speelt als alles goed gaat vandaag (20.00 uur tegen Roda JC) zijn 200e competitiewedstrijd in het shirt van Vitesse. Dat brengt hem in de toptien van de laatste 25 jaar. Terugkijken en vooruitzien.

De Gelderlander 23-02-08

Tussen 9 december 1998 en 23 februari 2008 speel­de Theo Janssen 199 wed­strijden voor Vitesse. Van­daag (zaterdag) staat de enige ech­te Arnhemmer in de schijnwer­pers vanwege 200 competitieduels in het shirt van Vitesse. Sinds de telling ( 1984) speelde Theo Bos er het meest: 369. Het is een officieu­ze lijst, want voorheen zijn de duels niet bijgehouden. Janssen komt binnen op een zevende plaats.
Hieronder een overzicht van de meest memorabele duels die de ge­boren Arnhemmer in het shirt van Vitesse speelde. Deels geselec­teerd door de verslaggever, deels door Theo Janssen zelf.

9 december 1998: Theo Janssen de­buteert bij NAC-Vitesse (0-2). In de 89e minuut vervangt hij Ma­rian Zeman. Janssen is 17 jaar, vier maanden en 13 dagen oud.
„Ik weet dat het tegen NAC was, maar voor wie ik inviel? Geen idee. Ik heb een minuut gespeeld en ben niet aan de bal geweest.
Van mij hoeft dat niet zo, liever niet nee. Na afloop komt iedereen naar je toe, ‘geweldig, 17 jaar, je de­buut gemaakt’. Het is je debuut ja, dat wel.”

9 mei 1999: Theo Janssen is na nog een invalbeurt tegen NAC voor het eerst basisspeler. Vitesse wint bij FC Utrecht (1-2) en Janssen geeft de assist op Arco Jochemsen bij de 0-1.
„Dat het tegen Utrecht was, wist ik wel. Ik weet nog dat ik met een enorme jaap op mijn hoofd naar de kant moest. Botsing met Jordy Zuidam, speelt-ie daar nog? Een paar krammetjes in het hoofd langs de lijn en ik ben het veld weer ingegaan. Misschien heb ik daar dat trauma voor koppen aan over gehouden.”
„Het duurde lang voor ik een basis­plaats had, maar Vitesse was goed in die tijd hè. De trainer had niet veel reden iets te veranderen. Ik was een talent, moest rustig wor­den gebracht. Een beetje vergelijk­baar met Kaya nu. Gaf ik ook mijn eerste assist? Weet ik niet meer.
Niet slecht.”

15 mei 2000: Theo Janssen scoort zijn eerste goal voor Vitesse. Thuis tegen Ajax maakt hij 2-2 uit een di­recte vrije trap. Later wint Vitesse door Amoah met 3-2.
„ Gek, ik dacht heel lang dat mijn vrije trap tegen PSV de eerste was. Maar dat was een jaar later. Ie­mand vertelde mij dat net. Die te­gen Ajax weet ik nog wel. Mijn mooiste goal ooit denk ik. Fred Grim stond bij Ajax in de goal, bij de verste paal. Die had er geen re­kening mee gehouden dat ik die bal ineens bij de eerste paal zou trappen. Het was een meter of 30, 35 hè. Hij viel perfect en daarna win je ’m nog met 3-2.”

26 oktober 2000: Internaziona­le- Vitesse (0-0). Tweede ronde UE­FA Cup, Vitesse speelt later thuis gelijk (1-1) en sneuvelt.
„ Als je mij vraagt naar de wed­strijd die mij het meest is bijgeble­ven, dan Inter Milaan. Geweldige wedstrijd, ik heb niet vaak zo goed gespeeld. Tegen Clarence Seedorf ook nog. Ik speelde linker midden­velder, maar met een vrije rol. Als een nummer 10. Alle ballen waren voor mij, Kreek leverde alles in.
Mijn moeder heeft nog een foto van die wedstrijd, ik kan me ook nog veel momenten herinneren.
Na afloop kwamen er mensen van Inter naar me toe. Die wilden mij hebben, PSV ook en grote Engelse clubs. Ik was net 20 jaar en al zo belangrijk voor het team.”

6 november 2001: De ongelukkig­ste wedstrijd uit zijn loopbaan.
Theo Janssen breekt zijn been in een wedstrijd met Vitesse 2 tegen FC Twente in Enschede.

„Herinner ik mij alles van. Precies het tegenovergestelde van de wed­strijd tegen Inter. Ik speelde de he­le wedstrijd laatste man, de laatste 5 of 10 minuten wilde ik wat door­schuiven. Iets forceren of zo. Ik schoof naar de linkshalf-positie en zag de rechterspits vertrekken. Ter­wijl ik nog naar de bal stond te kij­ken, kwam die tik. Het was goed fout, ik heb geen bal meer geraakt dat seizoen.”
„ Heb ik heel lang last van gehad.
Alleen het scheenbeen was gebro­ken, niet het kuitbeen. Het schijnt dat je scheenbeen dan iets langer wordt. Alles komt scheef te zitten.
Ik ben daarna nog twee keer aan mijn knie geopereerd.”
„ Ik heb ontzettend veel pijn ge­had. Pijnstillers, ik stopte al die troep in mijn mik om te kunnen spelen. Dat scheenbeen deed zo veel pijn, al aaiden ze erover heen.
Anderhalf jaar later is het wegge­trokken, met rust.”
„Maar zo hard kan het gaan. De man tegen Inter, en na een been­breuk is alles afgelopen.”

21 maart 2004: Theo Janssen speelt tegen Ajax zijn 100e wedstrijd voor Vitesse. In Amsterdam wordt het 5-0.
„Echt waar? Weet ik niet meer.
Hoeft ook niet.”

De perfecte wedstrijd?
„Heb ik nooit gespeeld, nee. Er is altijd wel iets dat beter kan. Ik ben een speler die risico in zijn spel legt. Van de tien lange passes, ko­men er twee, drie aan, maar dan forceer je wel gelijk wat. Daarom zijn de meningen over mij vaak verschillend. Ik ben geen Remco van der Schaaf, die het van andere kwaliteiten moet hebben.”

23 maart 2008: Vitesse-Roda JC.
Theo Janssen staat voor zijn 200e wedstrijd in het shirt van Vitesse.

„ Of ik zenuwen heb voor zo’n wedstrijd? Nee, het is gewoon Vit­esse- Roda, ik neem mijn voetbal­schoenen en mijn scheenbescher­mers mee. Spanning wel natuur­lijk, maar gewone spanning. We moeten winnen van Roda. En vol­gende week is het Vitesse-VVV, wedstrijd 201 en dan moeten we ook winnen.”

Nog 200 wedstrijden Vitesse? Ca­sillas en Raul blijven hun leven bij Real Madrid, Maldini bij AC Mi­lan.
Is dat een optie?

„ Je weet nooit. Ik ben bijna 27 jaar, ik kan nog een jaar of vijf, zes mee. Mijn contract loopt nog één jaar. Mijn volgende contract moet dus een jaar of vier zijn, zo lang ga ik in elk geval nog wel mee. Mis­schien bij Vitesse, misschien er­gens anders.” „Ik word elk jaar met allerlei clubs in verband gebracht. Supporters denken dan dat ik weg wil, dat is frustrerend. Vervelend ook, want ik kan er niks aan doen. Ik moet el­ke keer weer reageren. Als ik nog een jaar of vijf, zes hier speel, haal ik in elk geval Theo Bos in. Maar er is geen sprake van, dus hoef ik er ook niet over na te denken.”

En dan je laatste wedstrijd, ergens in de toekomst. Wat volgt daar­na? De trainer Theo Janssen?
„ Mijn trainer zegt dat ik het moet doen, trainer worden. Omdat ik snel zie waar je moet ingrijpen als het niet loopt. Ik wil wel iets met de jeugd doen, maar nu nog niet.
Voorlopig volg ik ook geen cursus.
Ik heb een jong dochtertje, daar besteed ik mijn tijd liever aan.”

Karakteristieken
Theo Janssen (26 jaar), geboren in Arnhem; 200 competitie-duels bij Vitesse
Jaar, duels, doelpunten
1998/99 50
1999/00 170
2000/01 301
2001/02 101
2002/03 280
2003/04 161
2004/05 298
2005/06 307
2006/07 221
2007/08 120
Totaal: 19919

Bijzondere wedstrijden buiten Vitesse:

*In het seizoen 2003/ 04 speelt Theo Janssen 15 wedstrijden op huurbasis voor RC Genk(B). Hij scoort tweemaal.

*16 augustus 2006: Theo Janssen maakt zijn debuut bij Oranje tijdens de interland Ierland - Nederland 0-4. Janssen vervangt in de 83e minuut Stijn Schaars.

*2 september 2006: Theo Janssen speelt 90 minuten in de EK-kwalificatiewedstrijd Luxemburg - Nederland (0-1). Het is zijn tweede en voorlopig laatste interland.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 11:58:10 #252
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56923084
zou hem ooit nog wel bij Feyenoord willen zien.
pi_57044149
quote:
Column Taco van den Velde: Er is een nieuwe Theo Janssen

Theo Janssen vouwde het business-blad van Vitesse open en wees naar de kop van het artikel. 'Computers en voetbal... een gouden combinatie', las hij hardop. Vervolgens schudde hij zijn hoofd. 'Nou, dat valt wel mee. Voor mij in elk geval niet. Ze houden elk balcontact bij en ik krijg iedere week als rapportcijfer een vier omdat een lange pass van mij wel eens niet aankomt. Maar volgens mij gaat het juist om die beslissende passes die wél aankomen en het verschil maken.' Theo zei het op vrijdag tegen me en ik moest er zaterdag weer aan denken bij Vitesse-Roda JC. De middenvelder gaf inderdaad weer een aantal passes die niet aankwamen en hij leed zo wel eens balverlies, zes keer om precies te zijn. Maar drie keer gaf hij ook een splijtende pass over grote afstand en legde hij met gemak balletjes met de buitenkant van zijn geniale linkerbeen neer waar hij wilde. En in de tweede helft schoot hij vanaf 25 meter de bal achter keeper Bram Castro. Misschien kwam Theo er cijfermatig niet fantastisch vanaf, maar hij was duidelijk weer de speler met het meeste talent In Gelredome.

Zo is het eigenlijk al jaren. De elftalfoto's van Vitesse die aan de muur hangen in het stadion vertellen het verhaal. De samenstelling van de ploeg verandert elk seizoen, trainer en spelers gaan, slechts één voetballer blijft gehandhaafd. Theo Janssen is een kind van Vitesse en eigenlijk was hij altijd een probleemkind. Overlopend van talent, de beste van zijn generatie, maar altijd in opspraak in artikelen en vanwege zijn levensstijl gemeden door de topclubs. De ene na de andere trainer ontfermde zich over hem. Ik weet nog dat Ronald Koeman me op een middag vertelde dat hij intensief met de jonge Janssen bezig was. Theo was serieuzer geworden, hij zou ook geen gekke uitspraken meer doen.

Toen ik een dag later de Arnhemse Courant pakte, stond er een grote foto op de voorpagina van vechtende spelers bij een lokale amateurwedstrijd. En het stralende middelpunt was Theo Janssen. Hij was even over het hek gestapt om de spelers van de ploeg te steunen waar zijn vader trainer was. Zo was er de afgelopen jaren altijd wel wat. Terwijl de ene na de andere leeftijdsgenoot hem voorbij stak op weg naar een topclub, bleef het beste jongetje van de klas achter. Theo beleefde zijn hoogtepunt toen hij negentien jaar was en door Louis van Gaal in de selectie van Oranje werd opgenomen voor een kwalificatie-interland tegen Ierland. Daarna teerde hij op zijn talent en besefte hij te laat dat er ook andere dingen gevraagd werden om de top te bereiken.

Tot nu. Vorige week zat er een speler tegenover me met een afgetraind smal bekkie en een lichaam dat tien kilo lichter was. Een speler die na afloop van de training nog blijft hangen om beter te worden. Janssen werd afgelopen zaterdag gehuldigd voor zijn tweehonderdste wedstrijd in het betaalde voetbal voor Vitesse. Theo is pas 26 jaar, maar voor hem is dat geen aantal om trots op te zijn. Eindelijk beseft de middenvelder dat hij al die jaren op een goudmijn heeft gezeten en heeft verzuimd zijn talent te verzilveren. Directeur Paul van der Kraan feliciteerde hem en sprak de hoop uit dat de middenvelder ook de volgende tweehonderd duels in het geel-zwart zou afwerken.

Maar is dat eigenlijk wel goed voor Theo? Het eeuwige talent met het geniale linkerbeen is afgetraind en herboren. Welke topclub durft het aan?

Bron: Voetbal International 27-02-2008
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:50:46 #254
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57219645

Als je dit kan ondergaan zonder te piepen, ben je een die-hard held!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:48:37 #255
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57220756
Ik heb nog altijd stille hoop dat hij naar Groningen gaat in de zomerstop. Ruilen tegen Fledderus...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_57251766
quote:
Mysterieus ontbreken Janssen bij Excelsior - Vitesse
Datum: 8-mrt-2008 20:16

Theo Janssen (foto), die onlangs voor zijn club zijn tweehonderdste competitiewedstrijd speelde, is niet op komen dagen voor de competitiewedstrijd tegen Excelsior. De Arnhemmers zijn zaterdagmiddag zonder de middenvelder richting Rotterdam vertrokken. Over de reden waarom Janssen geen deel uitmaakt van de selectie, heeft Vitesse nog geen verklaring gegeven. Die wordt na de wedstrijd, die om 20.00 uur is begonnen, verwacht. (MB)
Naar het schijnt vanwege het ontbreken in de basis .
pi_57252020
Hij blijft een aparte
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 8 maart 2008 @ 22:09:50 #258
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_57252085
Een clubvoetballer? Dan laat je team en club niet vallen. Ik had hem hoog zitten, en kon hem vaak nooit objectief afrekenen op zijn al gemaakte fouten (uitgaan voor de belangrijke wedstrijd tegen Fortuna, onder het mom 'ik zit toch op de bank'), maar Janssen is vandaag voor mij keihard door de mand gevallen

Neem maar een keer afscheid van Vitesse.
Bridge over troubled water
pi_57253010
quote:
Positie Theo Janssen bij Vitesse ter discussie
08 maart 2008

De positie van middenvelder Theo Janssen staat bij Vitesse ter discussie. De speler weigerde zaterdagavond uit bij Excelsior (1-2) op de bank te zitten. Toen Janssen vrijdag van trainer Aad de Mos hoorde dat hij geen basisplaats had, ging hij meteen naar huis.

De Mos bleef na afloop van het duel kalm over de kwestie, maar gaf wel aan dat de handelwijze van Janssen ontoelaatbaar is. "Dit heb ik na al mijn jaren in het voetbal nog nooit meegemaakt. Dit is werkweigering. Toch houd ik van de mens Theo Janssen, en ook van de speler Theo Janssen. De zaak moet ook op te lossen zijn, maar die oplossing moet wel goed vallen bij de spelers en de technische staf", gaf De Mos een duidelijk signaal richting Janssen af.
pi_57254124
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Is hij nou gister naar huis gegaan en vanavond niet op komen dagen? In het artikel staat namelijk vrijdag, maar vanavond was de wedstrijd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57254404
Hij wil een gesprek met vd Kraan en van Hintum. Zal Theet deze zomer dan toch vertrekken bij Vitesse ? Toch niet voor het hoge fucking noorden?
  zondag 9 maart 2008 @ 00:35:35 #262
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57254909
quote:
Op zondag 9 maart 2008 00:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zal Theet deze zomer dan toch vertrekken bij Vitesse ? Toch niet voor het hoge fucking noorden?
Hij wordt er in elk geval niet duurder op...
pi_57258611
Twee wedstrijden disciplinair schorsen en dan gewoon weer mee laten spelen. We kunnen 'm verdorie nu al niet echt niet missen nu sowieso Yu Hai, Gommans, Junker, Piet en Takak de komende wedstrijd al niet meespelen.
pi_57258816
Edit: Verkeerde topic.
  zondag 9 maart 2008 @ 11:03:44 #265
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_57258904
Het hele seizoen niet meer opstellen.

De trainer heeft het laatste woord en niet meneer Janssen.

Onprofessionele matennaaier.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_57259243
quote:
Theo Janssen toont berouw en traint weer

Theo Janssen heeft zondagochtend een krachttraining afgewerkt met fysiotherapeut Jos Kortekaas. Janssen was zaterdag na de wedstrijdbespreking teleurgesteld naar huis gegaan, nadat hij van trainer Aad de Mos te horen had gekregen dat hij geen deel uit maakte van de basiself voor de wedstrijd tegen Excelsior.

De clubleiding heeft de speler voor deze actie een boete opgelegd. Over de hoogte van deze boete, die ten gunste komt van de Stichting Vitesse Betrokken, doet de club geen uitlatingen.

Technisch directeur Marc van Hintum: “Onze trainer is heel ervaren en zal professioneel met Theo de draad weer oppakken, want dat is het beste voor Vitesse. Bovendien vindt hij Theo een mooi mens, dus alle voorwaarden zijn aanwezig om dit voorval snel achter ons te laten. We moeten overgaan tot de orde van de dag en die is dat we ons gezamenlijk in zetten om die negende plaats vast te houden. Dinsdag is er een gesprek tussen de trainer, Theo en mijn persoon. ”

Theo Janssen: “Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan de supporters en mijn collega’s. Mijn teleurstelling was na een eerdere toezegging van de trainer op een basisplaats zo groot, dat ik het niet kon verkroppen dat ik zonder uitleg ineens gepasseerd werd. In mijn emotie dacht ik niet meer na en ben ik naar huis gegaan. En dat spijt me. Met name richting het team en de supporters. Gelukkig hebben we gewonnen. Ik wil heel graag voor Vitesse spelen en ik ga mijn stinkende best doen om dat te bewerkstelligen.”

Vitesse.nl
pi_57259248
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:03 schreef blonchi het volgende:
Het hele seizoen niet meer opstellen.

De trainer heeft het laatste woord en niet meneer Janssen.

Onprofessionele matennaaier.
Als Omroep Gelderland meldt dat de spelersgroep achter Janssen staat, zal er heus wel meer gespeeld hebben. Niet dat ik de actie goedkeur, maar het zal er vast ergens tussenin zitten.
pi_57259295
nu heeftie smoesjes...

maar wat blijft het ook figuur hé echt zo'n Sjonnie die zijn ware aard zelfs bij een profclub nog laat zien. Dit soort figuren zie ik ook in het seniorenvoetbal (lagere klasses), maar Theo loopt zelfs weg bij een PROFclub omdat hij er niet mee eens is.... slechte zelfbeheersing, matig op zijn leeftijd! Klein zielig kind is het, damn!
Love is in the air!
  Trouwste user 2022 zondag 9 maart 2008 @ 19:11:19 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_57268022
Zulke dingen hebben hem al eerder een grote transfer gekost denk ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57299309
Was ie nu bij Studio Voetbal aan het janken of heeft hij altijd zo´n jankstem?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57299930
quote:
De Mos: "Janssen saboteerde op de training"
11 maart 2008

Vitesse-trainer Aad de Mos heeft in het tv-programma Het Gesprek tekst en uitleg gegeven bij de kwestie rond Theo Janssen. De middenvelder weigerde zaterdag met de selectie mee te reizen naar Rotterdam voor de uitwedstrijd tegen Excelsior, omdat hij vlak daarvoor te horen gekregen had dat hij niet in de basis zou staan.

Volgens De Mos had Janssen deze plek op de bank aan zichzelf te wijten, omdat hij te slap trainde. "Hij had ontzettend slecht getraind. Hij zat beneden de ondergrens. Bij anderen leefde ook het gevoel dat hij saboteerde. Dick de Boer heeft er met hem over gesproken en de conclusie was gelatenheid. Hij had al afscheid genomen van deze competitie. Dat was niet toereikend voor een basisplaats."

"Toen hij dat merkte, zei hij dat hij niet meeging. Hij was woest en baande zich een weg naar huis. Zes à zeven spelers zeiden 'klasse trainer'."
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:37:29 #272
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57300697
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
!
Ik snap alleen het 'met zijn hoofd niet in deze competitie'-gedeelte niet. Gaat Janssen naar Engeland? Of met Schaaf naar Köln?
pi_57713417
Theo Janssen schrikt niet van een pistool

Mooi artikel van Johan uit 2001.
pi_57865760
quote:
Theo Janssen heeft niks gehoord van FC Twente
06 april 2008

FC Twente heeft vooralsnog geen contact opgenomen met Vitesse-middenvelder Theo Janssen (foto rechts). Eerder meldde RTV Oost dat de 'tukkers' Janssen wilden inlijven, maar de speler zelf zegt van niets te weten.

Janssen, momenteel reservespeler bij Vitesse, laat tegenover Omroep Gelderland weten niet gesproken te hebben met Twente: "Ik heb niet met FC Twente gesproken. Als ze belangstelling hebben, moeten ze contact opnemen met Vitesse en daarna met mij."

De linkspoot leek eerder dit seizoen naar FC Groningen te verkassen, maar een transfer bleef toch uit. Momenteel is de international van Oranje ontevreden over zijn reserverol bij de Arnhemmers. Nadat hij voorafgaande aan het duel Excelsior-Vitesse te horen kreeg dat hij niet in de basis stond, reed hij nog vóór de aftrap kwaad naar huis. Daags na de wedstrijd boos hij zijn excuses aan. Vitesse-trainer De Mos was niet gecharmeerd van de boze actie en lijkt hem daarom nu buiten de basiself te houden.
pi_57865809
Ach, Janssen moet gewoon bij Vitesse blijven. Al zal het er dan ook van afhangen of De Mos blijft of niet.
pi_57986311
Voor 1,5 miljoen naar Twente dus
pi_57986364
Edit
pi_57986372
quote:
Vitesse en FC Twente zijn het eens over Theo Janssen

FC Twente heeft met Vitesse overeenstemming bereikt over een transfer van Theo Janssen naar de club uit Enschede.
De Tukkers zijn bereid circa 1,5 miljoen euro te betalen voor de 26-jarige middenvelder. Beide Eredivisieclubs voerden deze week afrondende gesprekken over Janssen.

De geboren Arnhemmer speelde met uitzondering van een half jaartje RC Genk sinds 1998 onafgebroken voor Vitesse. Hij kwam in competitieverband 205 keer in actie voor de club en maakte in die duels 21 goals.

Janssen moet zelf nog tot een akkoord komen met FC Twente. Voor hem ligt een meerjarig contract klaar.
pi_57986539
Goede zaak voor hem, hij moest daar echt weg om nog wat van zijn carriere te maken.
That's all folks!
pi_57986751
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:54:52 #281
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57986933
Voor die 1,5 miljoen haal je makkelijk een Servisch talent terug die een zelfde bedrag verdient. Hoe heette die jongen ook alweer die we op proef hadden tegelijkertijd met Claudimir?
pi_57986949
Waarom werd het bod van 2,5 miljoen van Groningen eigenlijk geweigerd, terwijl ze hier wel mee akkoord gaan? Of is dat alleen maar omdat Theo voor Twente niet hoeft te verhuizen?
  vrijdag 11 april 2008 @ 17:59:45 #283
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_57987011
Ik denk dat Theo een te dominante rol speelde in de spelersgroep? Of zou zit geen actie van Mark vH zijn?
pi_57987032
Waarschijnlijk wel...

Nooit meer Theo bij de FEBO zingen op de tribune.
pi_57987054
Jammer
Woo-loo-loo!
pi_57987319
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:56 schreef JH87 het volgende:
Waarom werd het bod van 2,5 miljoen van Groningen eigenlijk geweigerd, terwijl ze hier wel mee akkoord gaan? Of is dat alleen maar omdat Theo voor Twente niet hoeft te verhuizen?
Is nooit een bod geweest, alleen Ron Jans zag het wel zitten in Theo.

Theo vertrekt denk ik omdat hij toch niet weer wil verlengen en anders gratis vertrekt volgend jaar.
pi_57987606
Toch wel een rare carrière. Had wel verwacht dat hij een paar jaar geleden naar een grotere club zou kunnen. Nu al 26, wel naar een betere club, maar Twente blijft een subtopper natuurlijk. Zal er ooit een buitenlands avontuur inzitten?
pi_57987656
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef RayMania het volgende:
Toch wel een rare carrière. Had wel verwacht dat hij een paar jaar geleden naar een grotere club zou kunnen. Nu al 26, wel naar een betere club, maar Twente blijft een subtopper natuurlijk. Zal er ooit een buitenlands avontuur inzitten?
Gaat denk ik nog wel naar het buitenland, maar dat zal geen topclub zijn.
pi_57987703
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef RayMania het volgende:
Hij heeft zijn buitenlands avanotuur al gehad
pi_57987767
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 18:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij heeft zijn buitenlands avanotuur al gehad
Mja, maar een écht buitenlands avontuur. Geen verhuur .
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:56:30 #291
39793 Moody
el moody
pi_57987885
Twente is een goede club voor hem. Sportief een stapje hoger dan Vitesse op het moment en ook het toekomstperspectief is gunstig. Ik vrees alleen dat hij het gemis van Engelaar kwalitatief (nog) niet kan opvangen.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:09:22 #292
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57988138
Jammer dat Groningen het niet aandurfde om Janssen te halen. Anderhalf miljoen is een mooie prijs...
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:13:43 #293
39793 Moody
el moody
pi_57988227
Misschien wilde Janssen niet naar Groningen?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:26:59 #294
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57988534
Groningen heeft geen bod uitgebracht omdat de Technische Staf niet unaniem overtuigd was van de kwaliteiten (en reputatie?) van Janssen. Ron Jans zag het wel zitten...
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:54:58 #295
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_57989127
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:54 schreef Yozzz het volgende:
Voor die 1,5 miljoen haal je makkelijk een Servisch talent terug die een zelfde bedrag verdient. Hoe heette die jongen ook alweer die we op proef hadden tegelijkertijd met Claudimir?
Jovanovic of zoiets. Was een verdediger toch?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_57989407
Ergens vind ik het toch wel jammer als ie Vitesse verlaat. Is nog echt zo'n clubspeler waar er veel te weinig van zijn.

Voor zijn eigen loopbaan is het wellicht wel weer goed eens elders te kijken, de echte uitdaging lijkt weg bij Vitesse, net als de kans dat ze op korte termijn echt mee kunnen doen in de subtop.

Zal het snelle voetbal van Twente hem passen? Mogelijk vervanger van Engelaar dan denk ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57991336
sluit me aan bij methodmich

Vind het aan de ene kant wel vreemd , ik dacht dat Van der Kraan pas na het weekend , na de derby zou praten om de rust te bewaren ... maar hij zal waarschijnlijk toch wel vertrekken en dan Zondag zijn laatste derby (in Gelderland ) spelen , laat het een goede wedstrijd worden voor Theo.
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:29:20 #298
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57993735
3
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:29:37 #299
146874 DANILXL
pi_57993747
2
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:29:48 #300
146874 DANILXL
pi_57993750
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')