Feyenoord had lang intresse , PSV ( Koeman ) begon ook al intresse te tonen , maar nu heeft een nog niet nader genoemde Duitse club vergaande intresse voor Janssen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Theo raakte hem amper.
En hij meent het ook allemaal.
Geweldig figuur natuurlijk. Daarnaast ook best een goede voetballer. Misschien wel de kleurrijkste speler op de Nederlandse velden en eigenlijk hoop ik dat hij voor eeuwig bij Vitesse blijft!
Hopelijk lukt iemand datquote:Op maandag 11 december 2006 20:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien kan iemand ze vanavond rippen van Voetbal Insite ofzo?
Bron: Ik zou het niet weten.quote:En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld . Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen. Dat PSV hem maar nooit op gaat halen.
Ja oke zo'n held is hij nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat merk ik dat je vaker gelijk krijgt, zo ook met Schalke - BVB 09
![]()
Maar laat dat Topic voor Hersi maar achterwegen, die kan naar Willem 2 en daarmee de transfer voor Denneboom blokeren
![]()
Ah, dat was hilarisch jaquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:28 schreef hoM3r het volgende:
Ik hou ook wel van Theo, een beetje de Pothuizen van vitesse, maar dan anders...
quote:Aanklager: vier duels voor Janssen
De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Vitesse-middenvelder Theo Janssen voor vier duels schorsen.
Janssen kreeg zondag in het duel tegen RKC Waalwijk de rode kaart voor een overtreding op Cerezo Fung a Wing. De 25-jarige Arnhemmer haalde de RKC'er neer toen Remco van der Schaaf na een vermeende overtreding op het veld lag. RKC weigerde de bal uit te spelen.
Als Janssen niet akkoord gaat met het schikkingsvoorstel, dan komt de zaak voor de tuchtcommissie.
Bron: TV Gelderland TxT 12-12-2006
Dat is tot het einde van het jaar , als theo een vroege winterstop wil dat moet ie het acepteren ,quote:Aanklager wil Janssen vier duels schorsen
12-12-2006 VI
De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Theo Janssen voor vier wedstrijden schorsen vanwege de rode kaart die de aanvoerder van Vitesse incasseerde in het duel met RKC Waalwijk van afgelopen zondag.
Janssen heeft tot dinsdagmiddag 13.00 uur de tijd om de aanklager te laten weten of hij akkoord gaat met het schikkingsvoorstel.
Janssen schopte in de tweede helft tegenstander Cerezo Fung a Wing zeer fors onderuit. De middenvelder deed dat omdat zijn ploeggenoot Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond zou hebben gelegen en Fung a Wing had geweigerd de bal buiten het veld te trappen voor een blessurebehandeling.
quote:Theo Janssen tot winterstop geschorst
Theo Janssen accepteert de schorsing van vier wedstrijden die hem is opgelegd vanwege een rode kaart in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. Met een overtreding op Fung a Wing wilde Janssen het spel stil leggen, omdat medespeler Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond lag. "Achteraf is dat heel dom. Ik had het anders moeten doen, even vasthouden ofzo. Het was niet handig van mij, hij heeft het slimmer gedaan" geeft Janssen toe. De middenvelder mist alle vier duels voor de winterstop. "We gaan niet in beroep, omdat er dan misschien nog een wedstrijd extra bij de schorsing komt."
Omroep GLD
Benieuwd hoe het met theet is na de winterstop tegen FC Groningen , of zijn er nog supporters die naar Malta gaan met vitesse om het daar ff te checken of theo niet te dik is gewordenquote:Janssen accepteert straf van 4 duels
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Theo Janssen voor vier wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart die de aanvoerder van Vitesse incasseerde in het duel met RKC Waalwijk van afgelopen zondag. Theo Janssen gaat akkoord gaat met de straf en heeft spijt van zijn actie. "In de wedstrijd had ik niet het idee dat ik er zo hard in ging. Nu ik de beelden heb teruggezien begrijp ik dat ik hiervoor gestraft ben. Het was verkeerd van mij om eigen rechter te spelen. Het was een domme actie en daarom heb ik de straf ook geaccepteerd. Het is erg jammer dat ik dit jaar niet meer in actie kan komen, maar ik het helaas niet terugdraaien." De flamboyante middenvelder mist de wedstrijden tegen Roda JC (uit), Ajax (thuis), NAC Breda (uit) en Heracles Almelo (uit).
Bron: Vitesse.nl
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snap ook niet dat theo niet in beroep gaat , 4 daar kan niet veel meer bij , maar we zijn gewoon weer hard genaaid door de KNJB .
http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470
Op bovenstaande link zou je Rondje 30 moeten kunnen terugkijken ergens in het midden zie je het gevalletje Theo , en dan hoor je ook dat Hans Kraay het GEEN rode kaart vindt.
Waarschuwing die kweilakabessy komt ook voorbij met zijn aachen.
Kijk in de vorige deel van het vitesse topic , of de nieuwe daar staat het welquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik begreep van defranseslag, die ook altijd bij mij op de tribune staat, dat de bron Fok! was.![]()
Het ging mij om de beelden waar in dit topic om gevraagd werd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben je het met me eens DeVinger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |