abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44336697
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Theo raakte hem amper.

En hij meent het ook allemaal.

Geweldig figuur natuurlijk. Daarnaast ook best een goede voetballer. Misschien wel de kleurrijkste speler op de Nederlandse velden en eigenlijk hoop ik dat hij voor eeuwig bij Vitesse blijft!
Feyenoord had lang intresse , PSV ( Koeman ) begon ook al intresse te tonen , maar nu heeft een nog niet nader genoemde Duitse club vergaande intresse voor Janssen.
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Misschien kan iemand ze vanavond rippen van Voetbal Insite ofzo?
Hopelijk lukt iemand dat
pi_44338296
quote:
En wie kwam ik vanmiddag in de Big Apple (centrum van Arnhem) tegen? Theo Janssen. We waren er maximaal 20 minuten en in die tijd wisselde hij 6 keer een briefje van 50 euro voor speelgeld . Aan 1 stuk door aan het roken als een ketter en op een gegeven moment was ie op 3 kasten tegelijk aan het spelen. Dat PSV hem maar nooit op gaat halen.
Bron: Ik zou het niet weten.
Don't think twice, it's all right.
pi_44344217
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:11 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat merk ik dat je vaker gelijk krijgt , zo ook met Schalke - BVB 09

Maar laat dat Topic voor Hersi maar achterwegen , die kan naar Willem 2 en daarmee de transfer voor Denneboom blokeren
Ja oke zo'n held is hij nou ook weer niet natuurlijk.

En mijn voorspellingen zullen in de toekomst nog veel vaker uit gaan komen en ik kan vooral niet wachten tot Sansoni bij een grote club terechtkomt...
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44344246
Dan krijg jij van mij een cd naar keus uit de hardcore-scene
pi_44344524
Ik ga alvast goed erover nadenken, heb jij een grote collectie?
House-muziek maakt jongeren kapot!
pi_44344720
Nee sorry, je mag hem nieuw uit de winkel halen.
pi_44345883
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ah, dat was hilarisch ja . Theo is een ware cultheld
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44346074
Ik hou ook wel van Theo, een beetje de Pothuizen van vitesse, maar dan anders...
pi_44347929
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:28 schreef hoM3r het volgende:
Ik hou ook wel van Theo, een beetje de Pothuizen van vitesse, maar dan anders...
hou jij ook van Theo dus jij zingt nooit van die mooie liedjes
pi_44348097
Dat vind ik trouwens ook altijd prachtig, in de duels met NEC.
Dan wordt hij voor weet ik wat allemaal uitgescholden door de aanhang van NEC, en het enige wat hij doet is zo'n beweging die je naar baby's maakt. Met je duim op je neus en dan met je vingers bewegen you know, jammer dat er geen icoontje van is ofzo. Zo geniaal
pi_44348435
Of ff zwaaien naar de HKN
pi_44353007
Theo is een held
pi_44353365
quote:
Aanklager: vier duels voor Janssen

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Vitesse-middenvelder Theo Janssen voor vier duels schorsen.
Janssen kreeg zondag in het duel tegen RKC Waalwijk de rode kaart voor een overtreding op Cerezo Fung a Wing. De 25-jarige Arnhemmer haalde de RKC'er neer toen Remco van der Schaaf na een vermeende overtreding op het veld lag. RKC weigerde de bal uit te spelen.

Als Janssen niet akkoord gaat met het schikkingsvoorstel, dan komt de zaak voor de tuchtcommissie.

Bron: TV Gelderland TxT 12-12-2006
quote:
Aanklager wil Janssen vier duels schorsen

12-12-2006 VI

De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil Theo Janssen voor vier wedstrijden schorsen vanwege de rode kaart die de aanvoerder van Vitesse incasseerde in het duel met RKC Waalwijk van afgelopen zondag.
Janssen heeft tot dinsdagmiddag 13.00 uur de tijd om de aanklager te laten weten of hij akkoord gaat met het schikkingsvoorstel.

Janssen schopte in de tweede helft tegenstander Cerezo Fung a Wing zeer fors onderuit. De middenvelder deed dat omdat zijn ploeggenoot Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond zou hebben gelegen en Fung a Wing had geweigerd de bal buiten het veld te trappen voor een blessurebehandeling.
Dat is tot het einde van het jaar , als theo een vroege winterstop wil dat moet ie het acepteren ,

maar hopelijk gaat ie niet akkoord , veels te veel 4 wedstrijden.
pi_44353772
Damn wat zal die aangekomen zijn na de 'winterstop'
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:30:35 #65
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_44354899
Mooie interviews in de VI . Het jaarlijks terugkerende interview 'Hier zitten we weer en je speelt nog steeds bij Vitesse...' . Hij moet gewoon blijven, en ach, 4 wedstrijden schorsing kan die mooi helemaal los met de feestdagen .
pi_44356959
quote:
Theo Janssen tot winterstop geschorst

Theo Janssen accepteert de schorsing van vier wedstrijden die hem is opgelegd vanwege een rode kaart in de wedstrijd tegen RKC Waalwijk. Met een overtreding op Fung a Wing wilde Janssen het spel stil leggen, omdat medespeler Remco van der Schaaf geblesseerd op de grond lag. "Achteraf is dat heel dom. Ik had het anders moeten doen, even vasthouden ofzo. Het was niet handig van mij, hij heeft het slimmer gedaan" geeft Janssen toe. De middenvelder mist alle vier duels voor de winterstop. "We gaan niet in beroep, omdat er dan misschien nog een wedstrijd extra bij de schorsing komt."

Omroep GLD
quote:
Janssen accepteert straf van 4 duels

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Theo Janssen voor vier wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart die de aanvoerder van Vitesse incasseerde in het duel met RKC Waalwijk van afgelopen zondag. Theo Janssen gaat akkoord gaat met de straf en heeft spijt van zijn actie. "In de wedstrijd had ik niet het idee dat ik er zo hard in ging. Nu ik de beelden heb teruggezien begrijp ik dat ik hiervoor gestraft ben. Het was verkeerd van mij om eigen rechter te spelen. Het was een domme actie en daarom heb ik de straf ook geaccepteerd. Het is erg jammer dat ik dit jaar niet meer in actie kan komen, maar ik het helaas niet terugdraaien." De flamboyante middenvelder mist de wedstrijden tegen Roda JC (uit), Ajax (thuis), NAC Breda (uit) en Heracles Almelo (uit).

Bron: Vitesse.nl
Benieuwd hoe het met theet is na de winterstop tegen FC Groningen , of zijn er nog supporters die naar Malta gaan met vitesse om het daar ff te checken of theo niet te dik is geworden

Dus die fransman mag op het middeveld de komende weken

Maar we zijn dus gewoon weer genaaid door de KNJB , benieuwd of we theo's laatste wedstrijd hebben gezien afgelopen zondag ( een eventuele transfer in de winterstop kan namelijk ook nog )

[ Bericht 5% gewijzigd door vitessezuid113 op 12-12-2006 14:37:52 ]
  dinsdag 12 december 2006 @ 14:42:43 #67
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44357274
MOoie trap trouwens
pi_44357399
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
Snap ook niet dat theo niet in beroep gaat , 4 daar kan niet veel meer bij , maar we zijn gewoon weer hard genaaid door de KNJB .

http://www.omroepgelderland.nl:5555/~rtvg/index.php?datum=11122006&programma=&id=44470

Op bovenstaande link zou je Rondje 30 moeten kunnen terugkijken ergens in het midden zie je het gevalletje Theo , en dan hoor je ook dat Hans Kraay het GEEN rode kaart vindt.

Waarschuwing die kweilakabessy komt ook voorbij met zijn aachen.
pi_44357454
Ben je het met me eens DeVinger
pi_44359484
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef JH87 het volgende:

[..]

A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_44359656
Ik begreep van defranseslag, die ook altijd bij mij op de tribune staat, dat de bron Fok! was.
Don't think twice, it's all right.
pi_44359734
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef JH87 het volgende:
Ik begreep van defranseslag, die ook altijd bij mij op de tribune staat, dat de bron Fok! was.
Kijk in de vorige deel van het vitesse topic , of de nieuwe daar staat het wel
pi_44360996
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ben je het met me eens DeVinger
Het ging mij om de beelden waar in dit topic om gevraagd werd.
pi_44361151
knvb schorst iemand van vitesse en ik zie knjb, ik snap de link niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44361226
Ik zat net te kijken naar de beelden van de actie van Janssen, maar nu ik het zo zie leek het veel minder hard dan ik had verwacht..op tv zag het er veel spectaculairder uit
maar toch..hij had het verdient om een kaart te krijgen..rood was een optie..dus..terecht denk ik

het is wel weer een keer mooi om die overtredingen te zien..net als wat Hunterlaar laatst deed
maar laten we het maar niet te vaak doen..straks krijgt het Nederlands voetbal nog een slechte reputatie
BlaDieBla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')