Echt? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Leandra het volgende:
Nena is tijdens haar eerste motorrijles ook gevallen, zullen we de motorrij-instructeur ook gelijk maar lynchen dan??
Dank! Zonder jou zou ik me niet veilig voelen op het forum!quote:Op maandag 11 december 2006 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey?!??!? Demins niet aanvallen he?
quote:Hij mag zich druk maken om wat hij wil. Net zoals iedereen hier... Zolang je het maar netjes houdt.
Je zoekt wel het randje op! Hou nou gewoon erover op, joh!quote:Op maandag 11 december 2006 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart: "Actie willen we zien gewoon..... "
Ik hoop dat hij z'n nek breekt op het eerste de beste paard, waarop hij gaat rijden.....
Is ze gewond geraakt tijdens de lessen? Die intructeur hield haar in de gaten.quote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Leandra het volgende:
Nena is tijdens haar eerste motorrijles ook gevallen, zullen we de motorrij-instructeur ook gelijk maar lynchen dan??
Is geen doodverwensing he? Ik hoop alleen dat hij zijn nek breekt. Hoef je niet persé aan dood te gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef demins het volgende:
[..]
Dank! Zonder jou zou ik me niet veilig voelen op het forum!![]()
[..]
[..]
Je zoekt wel het randje op! Hou nou gewoon erover op, joh!
Uhhh.... de val van Nena was niet te zien op de streams. En Bart was op het moment van het ongeluk in de keuken en niet bij Lesley!quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ze gewond geraakt tijdens de lessen? Die intructeur hield haar in de gaten.
Ondanks de val met de motor, was er niets aan de hand.
Lesley was te druk met Bart op het moment dat Nena van het paard viel.
Tijdens de motorrijlessen was haar intructeur er wel.
Die was niet bezig met een extern iemand. Dat is het verschil....
En Bart is er meer en meer van overtuigt dat hij gaat winnen, want Lesley is zijn speeltje. Die heeft dan eigen manage.
Wat Lesley zegt: "Als het je niet gaat lukken, dam is het zonde van je tijd..."
Hoezo, spelletje?!?!???!
Zeg als je dit nou is mee neemt naar Nena is van het paard afgevallen! (Photos)quote:Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ze gewond geraakt tijdens de lessen? Die intructeur hield haar in de gaten.
Ondanks de val met de motor, was er niets aan de hand.
Lesley was te druk met Bart op het moment dat Nena van het paard viel.
Tijdens de motorrijlessen was haar intructeur er wel.
Die was niet bezig met een extern iemand. Dat is het verschil....
En Bart is er meer en meer van overtuigt dat hij gaat winnen, want Lesley is zijn speeltje. Die heeft dan eigen manage.
Wat Lesley zegt: "Als het je niet gaat lukken, dam is het zonde van je tijd..."
Hoezo, spelletje?!?!???!
Lesley was druk bezig met Sylvia, maar doet er niet aan af, dat ze niet als instructrice bezig was...quote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhhh.... de val van Nena was niet te zien op de streams. En Bart was op het moment van het ongeluk in de keuken en niet bij Lesley!
Ik heb geen photo's dus dat zou off-topic zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 15:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg als je dit nou is mee neemt naar Nena is van het paard afgevallen! (Photos)
Kom ik je daar zoeken okee... Is iedereen blij.
Dát had ik nou graag op de streams gezien!quote:Op maandag 11 december 2006 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lesley was druk bezig met Sylvia, maar doet er niet aan af, dat ze niet als instructrice bezig was...
Na maak dan een nieuw topic. Ik wil er best met je over discusseren: maar niet hier!quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb geen photo's dus dat zou off-topic zijn.
Talpa loopt 4-5 dagen achter, dus zal wel op de reguliere te zien zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dát had ik nou graag op de streams gezien!![]()
Gaat doen als....quote:Op maandag 11 december 2006 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart, die nu wil weten met wat Lesley gaat doen....
Dan ben je ziek in je hoofd..... Als je zo een relatie moet beginnen ?!?!?!?
Ben ik de enige die alles volgt... Kan ik net zo goed in updates gaan postenquote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef demins het volgende:
[..]
Gaat doen als....(even een cd'tje opstaan)
Ja, LS, je hebt iedereen weggejaagd!quote:Op maandag 11 december 2006 16:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die alles volgt... Kan ik net zo goed in updates gaan posten![]()
Opmerking van Bart:: "IK weet gewoon dat het niet zo is....."
Nena: "Zij weten het..." (Wie zijn zij?}
Edit: Was Lesley, niet Nena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |