abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44326072
Is Lesley al bij Nena geweest om te vragen hoe het met haar is? Ik hoor alleen maar dat ze meteen bij Bart is...
pi_44326103
Ze heeft die dag nog een kadootje toegestuurd he, en die hele discussie over paarden is al geweest. Die beesten kunnen rare sprongen maken en deze schrok van een iemand van het programma die daar rondliep dus ik weet niet hoe Lesley dat ooit had moeten en kunnen voorkomen.
pi_44326121
Een badmeester, waarbij iemand is verdronken, wordt op non-actief gesteld. Iedere instructeur, in wat voor tact van iets dan ook, mag zeker 2 weken hun beroep niet uitoefenen, als er een ongeluk is gebeurd, onder diens supervisie.
En Lesley staat er gewoon weer.
  maandag 11 december 2006 @ 14:43:56 #154
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_44326147
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lesley is er weer?
Die moet toch ontslagen worden? Ze heeft haar werk niet goed uitgevoerd, omdat ze met persoonlijke dingen drukker was.
Voor het zelfde had Nena haar nek gebroken. In plaats van haar pols.
Ik snap niet wat zij nog op het terrein van DGK doet....
Wat had lesley dan moeten doen? Bij d'r achterop gaan zitten en d'r val breken ofzo?
Van vallen word je hard... Kan Nena best gebruiken.

Les heeft de volgende dag een hele leuke teddybeer gegeven. En dat zegt we lwat.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_44326166
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef n1ek het volgende:
Ze heeft die dag nog een kadootje toegestuurd he, en die hele discussie over paarden is al geweest. Die beesten kunnen rare sprongen maken en deze schrok van een iemand van het programma die daar rondliep dus ik weet niet hoe Lesley dat ooit had moeten voorkomen.
Het is haarrrrrrrrrrrr verantwoordelijkheid. Dus ze had die mensen er moeten weren, maar ze was te druk met Bart.

Je gaat als badmeester in een subtropisch zwembad toch ook niet sjansen met een meid, terwijl er een kind ligt te verzuipen?
Wat zeg je dan?
Je bent ervoor aangenomen om iets te realiseren. Een paardenmeisje om haar rijd(st)ers te controleren en een badmeester om de klanten te controleren.
  maandag 11 december 2006 @ 14:48:16 #156
60586 Veulen
pi_44326197
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een badmeester, waarbij iemand is verdronken, wordt op non-actief gesteld. Iedere instructeur, in wat voor tact van iets dan ook, mag zeker 2 weken hun beroep niet uitoefenen, als er een ongeluk is gebeurd, onder diens supervisie.
En Lesley staat er gewoon weer.
Paardensport is gevaarlijk, weten ze zelf heus wel hoor. Er vallen jaarlijks heel veel ruiters. En je ziet heel vaak dat het maanden goed gaat en dan ineens gaat het een paar keer mis. Kan gebeuren, het blijven levende wezens. Als je elke paardrij-instructeur van wie er een leerling valt gaat schorsen voor 2 weken heb je meteen ook 2x zoveel instructeurs nodig...
Dat is dan wel weer geod voor de werkgelegenheid, maar practisch gezien niet erg realistisch. De instructeur doet niks fout, de ruiter doet niks fout en het paard volgt z'n instinct.
Er word niet voor niks gezegd "pas na 7 keer vallen ben je een ruiter".
pi_44326208
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:43 schreef Veulen het volgende:

[..]

Wat had lesley dan moeten doen? Bij d'r achterop gaan zitten en d'r val breken ofzo?
Van vallen word je hard... Kan Nena best gebruiken.

Les heeft de volgende dag een hele leuke teddybeer gegeven. En dat zegt we lwat.
Haar werk!!!!!!

Ze had, als ze niet zoveel oog voor Bart had, die mensen weg kunnen sturen. Want na die tijd wist ze wel heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll goed te vertellen dat er mensen voor de schermen langsliepen.
Ze had geen oog voor Bart moeten hebben en die mensen meteen ergens anders heen moeten laten lopen.....
  maandag 11 december 2006 @ 14:51:36 #158
130054 demins
We weten niks
pi_44326247
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lesley is er weer?
Die moet toch ontslagen worden? Ze heeft haar werk niet goed uitgevoerd, omdat ze met persoonlijke dingen drukker was.
Voor het zelfde had Nena haar nek gebroken. In plaats van haar pols.
Ik snap niet wat zij nog op het terrein van DGK doet....
Dat verhaal hebben we eergisteren toch al uitgebreid besproken! Rellert!
Al hád L. het paard aan de leiband vastgehouden, dan nog had ze dit niet kunnen voorkomen! Shit happens, that's all.

En jij moet zelf ook op het rechte pad blijven, vriend!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_44326250
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Haar werk!!!!!!

Ze had, als ze niet zoveel oog voor Bart had, die mensen weg kunnen sturen. Want na die tijd wist ze wel heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll goed te vertellen dat er mensen voor de schermen langsliepen.
Ze had geen oog voor Bart moeten hebben en die mensen meteen ergens anders heen moeten laten lopen.....
Een paard kan ook van een opwaaiend blaadje schrikken met dezelfde gevolgen. Ze kon er echt niet iets aan doen en zo te zien heeft hebben de programmamakers dat ook begrepen.
pi_44326265
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:48 schreef Veulen het volgende:

[..]

Paardensport is gevaarlijk, weten ze zelf heus wel hoor. Er vallen jaarlijks heel veel ruiters. En je ziet heel vaak dat het maanden goed gaat en dan ineens gaat het een paar keer mis. Kan gebeuren, het blijven levende wezens. Als je elke paardrij-instructeur van wie er een leerling valt gaat schorsen voor 2 weken heb je meteen ook 2x zoveel instructeurs nodig...
Dat is dan wel weer geod voor de werkgelegenheid, maar practisch gezien niet erg realistisch. De instructeur doet niks fout, de ruiter doet niks fout en het paard volgt z'n instinct.
Er word niet voor niks gezegd "pas na 7 keer vallen ben je een ruiter".
We hebben hier te maken met onervaren ruiters. En miss Lesley deed haar werk niet, want ze was te druk met Bart....
En Bart en Lesley zitten er nu zelfs grapjes over te maken, walgelijk gewoon
pi_44326291
Bart: "Actie willen we zien gewoon..... "
Ik hoop dat hij z'n nek breekt op het eerste de beste paard, waarop hij gaat rijden.....
pi_44326292

maandag 11 december 2006 @ 14:56:38 #163
130054 demins
We weten niks
pi_44326324
Kan die paardendiscussie in een apart topic? Fok! is al langzaam genoeg!
pi_44326360
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:51 schreef demins het volgende:

[..]

Dat verhaal hebben we eergisteren toch al uitgebreid besproken! Rellert!
Al hád L. het paard aan de leiband vastgehouden, dan nog had ze dit niet kunnen voorkomen! Shit happens, that's all.

En jij moet zelf ook op het rechte pad blijven, vriend!
Vandaar dat Sylvia, Lesley en Bart er nu grapjes over maken...

Tja, moet ik op rechte pad blijven. Ik was badmeester en een verdomd goeie. Ik zat niet te dollen met die Spaanse meiden, ik deed mijn werk.
Ik ben liever vrijgezel met het redden van levens, dan een date te hebben met één of ander programma, waarbij het slechter had kunnen aflopen.
pi_44326382
Nu gaat Bart weer slijmen bij NL. Hij zal ook iets missen.....
  maandag 11 december 2006 @ 15:03:31 #166
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_44326409
je doet je naam wel eer aan, simpel figuur
pi_44326452
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:03 schreef Darklight het volgende:
je doet je naam wel eer aan, simpel figuur
Je bent pas nummer 1252745 die zo'n banaal antwoord geeft op mijn nick, zonder ook maar iets inhoudelijks toe te voegen.
pi_44326488
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef n1ek het volgende:
Ze heeft die dag nog een kadootje toegestuurd he, en die hele discussie over paarden is al geweest. Die beesten kunnen rare sprongen maken en deze schrok van een iemand van het programma die daar rondliep dus ik weet niet hoe Lesley dat ooit had moeten en kunnen voorkomen.
Precies! Als al iemand schuldig is aan de val van Nena dan is het dat personeelslid die het paard liet schrikken. Maar hij zal dit niet opzettelijk gedaan hebben dus is het pech, een ongeluk.
  maandag 11 december 2006 @ 15:11:09 #169
130054 demins
We weten niks
pi_44326506
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Je bent pas nummer 1252745 die zo'n banaal antwoord geeft op mijn nick, zonder ook maar iets inhoudelijks toe te voegen.
Dat hou jij bij?
pi_44326523
Bart: "Het is tenslotte mijn stal en jij bent mijn paardemeisje...."

Hoe denigrerend kan je zijn. En NEEEE hij bedoelde het niet grappig.
  maandag 11 december 2006 @ 15:13:28 #171
161750 RTM1988
R.I.P David Di Tommaso
pi_44326535
waar maak jij een allemaal druk om joh
pi_44326541
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:11 schreef demins het volgende:

[..]

Dat hou jij bij?
Nah, maar krijg dat antwoord zo vaak, dus heb maar een fictief nummer gebruikt....
pi_44326569
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:13 schreef RTM1988 het volgende:
waar maak jij een allemaal druk om joh
Hey?!??!? Demins niet aanvallen he?
Hij mag zich druk maken om wat hij wil. Net zoals iedereen hier... Zolang je het maar netjes houdt.
  maandag 11 december 2006 @ 15:18:00 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_44326588
Nena is tijdens haar eerste motorrijles ook gevallen, zullen we de motorrij-instructeur ook gelijk maar lynchen dan??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_44326604
Bart: "Als iemand me zou vragen of ik kan winnen. Is mijn OPRECHTE antwoord: NEE...... "
Pschygologie is bij die mensen vreemd. Hij bedoeld gewoon.... IK WIN!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 11 december 2006 @ 15:24:49 #176
60586 Veulen
pi_44326690
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Leandra het volgende:
Nena is tijdens haar eerste motorrijles ook gevallen, zullen we de motorrij-instructeur ook gelijk maar lynchen dan??
Echt? Hoe weet je dat?
Dat moet zeer hebben gedaan trouwens.
  maandag 11 december 2006 @ 15:29:39 #177
130054 demins
We weten niks
pi_44326777
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Hey?!??!? Demins niet aanvallen he?
Dank! Zonder jou zou ik me niet veilig voelen op het forum!
quote:
Hij mag zich druk maken om wat hij wil. Net zoals iedereen hier... Zolang je het maar netjes houdt.
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart: "Actie willen we zien gewoon..... "
Ik hoop dat hij z'n nek breekt op het eerste de beste paard, waarop hij gaat rijden.....
Je zoekt wel het randje op! Hou nou gewoon erover op, joh!
pi_44326839
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Leandra het volgende:
Is ze gewond geraakt tijdens de lessen? Die intructeur hield haar in de gaten.
Ondanks de val met de motor, was er niets aan de hand.
Lesley was te druk met Bart op het moment dat Nena van het paard viel.
Tijdens de motorrijlessen was haar intructeur er wel.

Die was niet bezig met een extern iemand. Dat is het verschil....

En Bart is er meer en meer van overtuigt dat hij gaat winnen, want Lesley is zijn speeltje. Die heeft dan eigen manage.

Wat Lesley zegt: "Als het je niet gaat lukken, dam is het zonde van je tijd..."

Hoezo, spelletje?!?!???!
pi_44326891
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef demins het volgende:

[..]

Dank! Zonder jou zou ik me niet veilig voelen op het forum!
[..]

[..]

Je zoekt wel het randje op! Hou nou gewoon erover op, joh!
Is geen doodverwensing he? Ik hoop alleen dat hij zijn nek breekt. Hoef je niet persé aan dood te gaan.
pi_44326914
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Is ze gewond geraakt tijdens de lessen? Die intructeur hield haar in de gaten.
Ondanks de val met de motor, was er niets aan de hand.
Lesley was te druk met Bart op het moment dat Nena van het paard viel.
Tijdens de motorrijlessen was haar intructeur er wel.

Die was niet bezig met een extern iemand. Dat is het verschil....

En Bart is er meer en meer van overtuigt dat hij gaat winnen, want Lesley is zijn speeltje. Die heeft dan eigen manage.

Wat Lesley zegt: "Als het je niet gaat lukken, dam is het zonde van je tijd..."

Hoezo, spelletje?!?!???!
Uhhh.... de val van Nena was niet te zien op de streams. En Bart was op het moment van het ongeluk in de keuken en niet bij Lesley!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')