Stream 4 geeft wat evenwicht.... Syl en Evil in een lachstuip....quote:Op maandag 11 december 2006 19:34 schreef Leandra het volgende:
Het is idd heel eng als je wat anders aan het doen bent en dan ineens dat gekrijs van Natasia uit je luidsprekers hoort komen![]()
* Leandra is nog aan t bijkomen van de schrik..
is dat echt iets waar je het in een beginnersles over zou moeten hebben?quote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
"Probeer te focussen op de tekstbeleving" Engelengeduld heb je nodig....
Zeker in haar stadium van zuiverheid, ja... Daarna kunnen we het wel bijschaven. Maar waarschijnlijk duurt het te lang. Hij wil haar op alle fronten bijschaven....quote:Op maandag 11 december 2006 19:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
is dat echt iets waar je het in een beginnersles over zou moeten hebben?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
Zeker in haar stadium van zuiverheid, ja... Daarna kunnen we het wel bijschaven. Maar waarschijnlijk duurt het te lang. Hij wil haar op alle fronten bijschaven....
wel gedurfd hoor! doet Brian hier ook aan mee? beetje schaven aan uitspraak en flink aan zuiverheid - tekstinleving lijkt me een beetje overbodig bij dit nummer dat ze al lang kennen, gewoon nazingen toch?quote:Op maandag 11 december 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zeker in haar stadium van zuiverheid, ja... Daarna kunnen we het wel bijschaven. Maar waarschijnlijk duurt het te lang. Hij wil haar op alle fronten bijschaven....
zou toch leuk zijn als hij het Natasia eens even kan laten terughoren door een opname.quote:Op maandag 11 december 2006 19:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
wel gedurfd hoor! doet Brian hier ook aan mee? beetje schaven aan uitspraak en flink aan zuiverheid - tekstinleving lijkt me een beetje overbodig bij dit nummer dat ze al lang kennen, gewoon nazingen toch?
Is dat zo? Nena vertelde een een paar dagen terug aan Bart dat ze Evil niet uit kan staan.quote:Op maandag 11 december 2006 19:42 schreef scanman01 het volgende:
De meiden worden steeds closer. Toch wel jammer dat Eveline naar huis gaat.
Hij zou zijn moeder bellen en Jurre (een vriend).quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tineke D. belt hij...
Ik weet niet hoe het hier is met achternamen vernoemen......quote:Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zou zijn moeder bellen en Jurre (een vriend).
Tineke Driessen, zijn moeder dus.quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Tineke D. belt hij...
Vind je? Ze kijkt enorm op anderen neer. Hou zelf wel van sarcastische humor, maar die van haar waardeer ik niet zo.quote:Op maandag 11 december 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Best leuke humor heeft Eveline.... Jammer dat we dat nu pas meekrijgen....
"Daar Samsung ik van als een stekker "
Bijna alle achternam zijn al bekend, kijk maar op http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooiquote:Op maandag 11 december 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het hier is met achternamen vernoemen......![]()
jawel, Natasia zingtquote:Op maandag 11 december 2006 20:00 schreef Sonique het volgende:
Hey menschen!
Nog schokkende dingen gebeurt?
Volgens mij niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |