quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat er zo'n wijf binnenkomt, en dan gooi je haar tas op de grond ofzo, en als ze bukt om em op te pakken keihard in dr reet nuecken!!11Heinz!11!! maar dan alleen in stripvorm he.
pentool? dan kan je veels beter gewoon in flash gaan tekenen toch?quote:
Welk flash progje moet ik dan gebruiken?quote:Op zondag 17 december 2006 13:20 schreef asdqert het volgende:
[..]
pentool? dan kan je veels beter gewoon in flash gaan tekenen toch?
ook geen geheis met bends enzo.
macromedia kan, maar om alleen in te tekenen nogal overkill denk ik.quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Welk flash progje moet ik dan gebruiken?
Ok, heb het nu te druk met school enzo. Zal zaterdag weer intensief aandacht aan dit topic bestedenquote:Op zondag 17 december 2006 14:57 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
macromedia kan, maar om alleen in te tekenen nogal overkill denk ik.
quote:Op maandag 11 december 2006 01:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Laatste one-shot;
[afbeelding]
En nu ga ik slapen en inspiratie opdoen.
Thanks voor het gebruiken van mijn ventjequote:
Anders kan het toch nooit opnieuw gevuld wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij legt het neer en dat ding schuift vanzelf weg
Magische bierglazen!!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu je het zegtquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat dat bij jou niet zo dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
OMG! LIEK WTF!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:26 schreef KlownJB het volgende:
Ow dit topic bestaat ook alleen maar omdat ik er het eerste om lachte :}
Zo van HAHA, DAS GRAPPIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |