moet je in het andere topic zetten.......quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
Dat wou je stiekem toch alquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Als Naamloos en Hearts niet verder gaan vreet ik mijn lul op
Ja, komt na de uitzending wel.. ik reageerde gewoon even op n berichtje in dit topic..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
moet je in het andere topic zetten.......
niet mijn eigen lul hoor... wel die van iemand andersquote:
ja dat zou wel een aardig alternatief zijn... maar om ze nou sixpack (ik noem maar even een voor de hand liggend alternatief) ofzo te gaan noemen, dat zou volgens mij gewoon niet werken..quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
Waarom telt de 'meneer' niet mee?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jujaro moet door, anders alleen maar vrouwen in de finales (en nee, meneer uit Hearts telt niet mee).
really?!?quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Marble het volgende:
Chantal Janzen!! Mijn idool! *hyperventileer*
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
erik forrester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |