Het digitale Sport1 heeft Inter nu.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef BramKVO het volgende:
. Toont het nederlandse Talpa nog online matchen?
Alleen te ontvangen via upc decorderquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het digitale Sport1 heeft Inter nu.
wel goed voor Regginaquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef DIGGER het volgende:
Lazio al op 1-3 met 10 tegen 11, ongelooflijk.
en via Casema, Essent etc., iig al digitale kabelboeren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alleen te ontvangen via upc decorder,
Mwah ik vrees niet voor Reggina, die hebben dit seizoen me echt verrast met zo veel strijd en mentaliteit. Dan nog even 4 puntjes teruggekregen in beroep bij de CONI en eigenlijk zouden ze zonder die strafpunten nu gewoon netjes in de middenmoot staan met uitzicht op UEFA cup voetbal.quote:
Ik hoop het. Zou volgend jaar een prachtige Serie A kunnen zijn, mocht Napoli promoveren. Veel clubs uit Zuid-italie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef DIGGER het volgende:
Dat zal doro die strafpunten niet haalbaar zijn vermoedelijk, maar handhaving mag zo echt geen probleem zijn.
Stond er alquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef dndiek het volgende:
door een eigen doelpunt komt Inter voor
Adriano scoorde trouwens de 1-1
Ja maar ik verbaasde me erover dat Adriano scoordequote:
Wat heeft het nog voor nut....Roma speelt een super sterk seizoen maar van dat Inter word ik toch wel moedeloos hoor!....al winnen we met 10-0, we schieten er niet veel mee op!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Montella erin voor Totti. Vlieg Monty!
Was toch fixedquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
Maxwell redt van de lijn na een inzet van Atalabta..
Klaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ze gaan lang door bij Inter, of loopt me livescore vast ?
Is dat een nieuwe speler??? Of is het Leon?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef dndiek het volgende:
Ruststanden
Reggina 4 - 0 Empoli
4' [1 - 0] J.C.L. Dailey
Dat is Léonquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe speler??? Of is het Leon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |