Haha ja, maar de kinderen vinden het wel 'saai' dat ik op de computer zit!quote:Op maandag 11 december 2006 19:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Computer gevonden?
En, gaat het tripje naar de Karpaten van de tortelduifjes nog door?quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ja was ik al van plan! Ik ben rond 10 uur er weer, want dan komt mams thuis!
Ik zit ook in de wachtkamer, Mac... De intenties zijn er..quote:Op maandag 11 december 2006 19:27 schreef macondo het volgende:
[..]
En, gaat het tripje naar de Karpaten van de tortelduifjes nog door?![]()
Sturen jullie wel een kaartje?quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik zit ook in de wachtkamer, Mac... De intenties zijn er..
Help me even herinneren als het ooit zo ver komt..quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Sturen jullie wel een kaartje?
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 22:54 schreef macondo het volgende:
Stanley maakt geen schijn van kans denk ik... tegen dit soort concurrentie is niemand opgewassen![]()
Ik heb jou ook opgegeven..quote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef Soempie het volgende:
Sorrie![]()
Die andere foto's van haar zijn trouwens wel oke![]()
quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik dacht nog: Zal ik mijn geile lingerie aandoen en dan een foto van mezelf maken?
Maar nee, toch maar niet
quote:
Oja, 't is nog waar ook.quote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hoorde het bij de eisen?
2 leuke/ normale foto's
en 1 rare...
Hmmm heb alleen maar rare fotos van jou Soempie, laat maar zittenquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 23:06 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, hoorde het bij de eisen?
2 leuke/ normale foto's
en 1 rare...
quote:We willen drie foto’s van je hebben. (Niet meer, niet minder!).
# Een foto van je gezicht.
# Een foto waar je helemaal opstaat.
# Een maffe foto. (Gekke bek of een foto waar je dronken opstaat ofzo.)
Ah Tom Barman is terug..quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geen zwevende kiezer worden hè..
Nee nee nee nee... My mind is made up!quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geen zwevende kiezer worden hè..
Die jongen van een paar posts hierboven zeker..quote:Op maandag 11 december 2006 23:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee nee nee nee... My mind is made up!
Ligt misschien aan mij dan. Alleen mbt die ene foto hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maakt mij niets uit hoor..
Tom Barman? dEUS? Had ik nog niet eerder gehoord..
quote:Op maandag 11 december 2006 23:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Die jongen van een paar posts hierboven zeker..
Haha, ja.. maar ik trek daar ook een gekke bek.. raar genoeg..quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
Maar Stan, die foto met die kindjes is schattig! Had je geen raardere foto's?
Ja, die ander was ook nog stoer.. linker jochie noemde ik altijd Stuntel.. hij lachte altijd maar hij struikelde ook overal over.. die andere noemde ik Marcel de Maffioso.. leuk mannetje ook..quote:
Jawel heeft hij wel!quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Soempie het volgende:
Maar Stan, die foto met die kindjes is schattig! Had je geen raardere foto's?
Barman is een koning!quote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij dan. Alleen mbt die ene foto hoor.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |