quote:
You rang?quote:Op maandag 11 december 2006 00:10 schreef Asmodian het volgende:
En, hoe is het hier?
Trouwens, Soempie, goede ondertitel: ik ben zo'n beetje de grootste coulrofoob ooit
Lord of the Ring 1 t/m 3quote:Op maandag 11 december 2006 00:07 schreef macondo het volgende:
Zoek nog een DVD die het goed doet in surround sound, maar toch geen kutfilm is... Nem jij hebt vast wel suggesties
Poeh, dan moet ik even goed nadenkenquote:Op maandag 11 december 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You rang?
Anyway..het 500e topic dient zich bijna aan en we zijn van mening dat dat geopend moet worden met een ultrapersoonlijk vraag van jou
kutfilmsquote:
Heej meisquote:Op maandag 11 december 2006 00:12 schreef Soempie het volgende:
Hee asmo
Ik ben al de grootste coulrofoob, maar je bent vast een goede tweede
Daar gaat een goede vraag verlorenquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mag ik wel de grootste Teletubbie-foob aller tijden zijn?
nee dusquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind LOTR zwaar overschat, en daar ben ik volgens mij de enige in..![]()
Okay..dat magquote:Op maandag 11 december 2006 00:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind LOTR zwaar overschat, en daar ben ik volgens mij de enige in..![]()
Kom net thuis... slaap lekker!quote:Op maandag 11 december 2006 00:19 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen ik ga naar bed! Slaap lekker voor straks!
![]()
![]()
Verstandig is overratedquote:Op maandag 11 december 2006 00:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ga ook zoIs ook wel eens verstandig.
Overrating is so overratedquote:
Ach ja, maar als ik om een uur of 8 's avonds door jouw smsje wakker word...dan ga ik toch echt veel te laat naar bedquote:
The Gladiator, Apocalypse now... allemaal al te vaak gezien om nog te kopen..quote:Op maandag 11 december 2006 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..dat mag
Welke categorie zoek je het?
Geloof het of niet, maar ik had je post niet gelezen voor ik de mijne net plaatstequote:Op maandag 11 december 2006 00:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gladiator.. Apocalypse Now (alleen al voor de scene met de helicopters..)
Ik geloof je altijd. Grappig toeval, zegt ook wel weer iets over die films denk ik..quote:Op maandag 11 december 2006 00:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik had je post niet gelezen voor ik de mijne net plaatste![]()
Ze hebben trouwens een tijdje geleden gezegd dat ze het over een andere boeg gingen gooien.quote:Op maandag 11 december 2006 00:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik geloof je altijd. Grappig toeval, zegt ook wel weer iets over die films denk ik..
Die heb ik vanavond alle drie uitgebreid langs horen komen..quote:Op maandag 11 december 2006 00:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens een tijdje geleden gezegd dat ze het over een andere boeg gingen gooien.
Dat houdt in dat ik nu al 2 concerten de volgende liedje heb moeten missen:Binnen zonder kloppen Groot hart Als ze er niet is
Dat is toch eigenlijk een schande?
Dawn of the deadquote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben trouwens fan van alles waar zombies in zitten
Clown zombies?quote:Op maandag 11 december 2006 00:31 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben trouwens fan van alles waar zombies in zitten
Je liegt! Dat is smerigquote:Op maandag 11 december 2006 00:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die heb ik vanavond alle drie uitgebreid langs horen komen..
Nee echt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |