ja weet je wat het is, zo blijf ik doorgaanquote:Op zondag 10 december 2006 21:45 schreef Jump het volgende:
Dell is trouwens goed. Met 1 jaar garantie heb je normaal gezien genoeg, aangezien ze minstens twee jaar moeten geven ofzo. Dus je kanje garantie eisen op een of andere manier
Ik zou wel voor ene update van het scherm gaan, naar 1680*1050 dus. Daar ben ik zeer tevreden van.
krijg ik er gratis bijquote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
Luidsprekers Dell™ A525-stereoluidsprekers met subwoofer
Zou je dat er dan wel bijnemen. De standaard boxen geven al goede kwaliteit.
quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
Luidsprekers Dell™ A525-stereoluidsprekers met subwoofer
Zou je dat er dan wel bijnemen. De standaard boxen geven al goede kwaliteit.
maar denk je wel dat ik een tijd vooruit kan met die specs?quote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef punkjunk het volgende:
Maak der maar 1400 euro van. verwijderings kosten en bla bla bla.
Natuurlijk is er niks mis met Dell, je krijgt waar je voor betaald. Hou dat in je achterhoofd en je weet wat je koopt.
Als je écht kwaliteit wilt voor een laptop moet je zo'n industrieel model kopen, maar die zijn pauper duur en niet bestemd voor de normale gebruiken.
En verder heb ik totaal geen ervaring met Dell, ik bouw alles zelf en als laptop heb ik 2e hands IBM notepad. Wel hoor je wel eens verhalen van tweakers enzo over Dell dat het allemaal belabberd is, en voor het doel einde waar zij het voor gebruiken klopt dat ook gewoon. Echter een doorsnee gebruiker die gewoon netjes om gaat met zijn/haar spullen heeft (denk ik) aan Dell een hele goede koop.
Voor gewoon office gebruik en afentoe in de trein een dvdtje kijken is een IBM notepad ook al super. Als je echt kei hard wilt gamen op je laptop kun je beter een SLI bak van AlienWare kopenquote:Op zondag 10 december 2006 22:27 schreef Pustasu het volgende:
[..]
maar denk je wel dat ik een tijd vooruit kan met die specs?
Al met al blijft het voor mij een mobiele computer en is het allesbehalve een desktopvervanger
Dat is zeker waar! Ik ben altijd wel voor een beetje feeling met een product van die prijs wat je koopt. Je besteld ook geen auto op internet aangezien je 'em niet eerst kunt testen. Maar misschien heeft TS dat gevoel totaal nietquote:Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zou nooit een laptop kopen die ik niet minimaal zelf in m'n handen heb gehad.
Mijn idee? BIjvoorbeeld een Asus model, even kijken of alles op de goede plek zit, of het scherm je bevalt, toetsaanslag, etc.
En standaard 2 jaar garantie bij Asus (1 jaar op de accu).
Als je een DELL had dan zou je weten dat dit geen crap is. De boxen geven GOED geluid, voor laptop speakers.quote:
mijn desktop is van alienwarequote:Op zondag 10 december 2006 22:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Voor gewoon office gebruik en afentoe in de trein een dvdtje kijken is een IBM notepad ook al super. Als je echt kei hard wilt gamen op je laptop kun je beter een SLI bak van AlienWare kopen.
Maar ik neem aan dat je met een tijd voor uit gaan op Vista doelt. Dan is het wel te doen, 2 gig geheugen, nette videokaart (staat natuurlijk niet gelijk aan de "gewone" versie, is altijd ondergeclocked etc. etc.) en met een C2D zul je meer prestaties halen als een X2 van AMD (als die er uberhoupt al zijn voor laptops, dat weet ik niet).
Misschien weet iemand wat meer over de prestaties van Dell batereien? Aangezien die wel eens de neiging hebben de ontploffen.
ik heb iig geen craptop en ben blij met mijn z-5400quote:Op zondag 10 december 2006 22:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als je een DELL had dan zou je weten dat dit geen crap is. De boxen geven GOED geluid, voor laptop speakers.
En ik zou de boxen er niet bijnemen TS.. dan blijf je slepen met hulpstukken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |